Feyenoord - PSV | Vrijdag 4 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Was het niet ooit zo dat in de Kuip het uitvak boven en beneden was? Dat was gaaf

Ik zag laatst beelden van Feyenoord - PSV, in het seizoen van de 10-0. Toen zat het uitvak inderdaad nog beneden. Maar als ik kijk naar wat andere topwedstrijden uit die tijd, zorgde dat ervoor dat de vakken rondom het uitvak leeg bleven. Dus dan is dit een betere oplossing.

Waarom zou je ooit hopen dat je een wedstrijd/prijs niet wint? :zien:
Omdat ik liever zie dat PSV als laatste een schaal omhoog houdt ipv als eerste, en de keren dat een club zowel als eerste als als laatste een schaal omhoog hield zijn volgens mij op 1 hand te tellen. Bovendien houd ik niet van vroege hosanna. Ik zie liever een team dat groeit naarmate het seizoen vordert. In het begin wat problemen zorgt ervoor dat ze niet denken dat ze kunnen coasten, maar aan de bak moeten. Iets wat PSV altijd nodig heeft.

Omdat ik liever zie dat PSV als laatste een schaal omhoog houdt ipv als eerste, en de keren dat een club zowel als eerste als als laatste een schaal omhoog hield zijn volgens mij op 1 hand te tellen. Bovendien houd ik niet van vroege hosanna. Ik zie liever een team dat groeit naarmate het seizoen vordert. In het begin wat problemen zorgt ervoor dat ze niet denken dat ze kunnen coasten, maar aan de bak moeten. Iets wat PSV altijd nodig heeft.
Juist.

Vind ik ook, maar ik lees hier altijd heel veel commentaar op de scheidsrechter, daarom dacht ik dat Lindhout ook vast pro Feyenoord zou zijn, of pro KNVB, die vervolgens ook weer pro Feyenoord is, of in ieder geval anti PSV. 😇😇
Lindhout is gewoon algemeen een waardeloze scheidsrechter. kan weer alle kanten uit dus met die knakker :zien:

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan