FC Utrecht

Wow. Als dit waar blijkt te zijn... ziek...
Ziek? Van die medewerker. Als ik het stuk lees zie ik nou niet wat de club daar mee te maken heeft. Een medewerker van FC Utrecht heeft geld verduisterd i.p.v. een overvaller. Dat is wat ik uit het stuk opmaak.
 
Ziek? Van die medewerker. Als ik het stuk lees zie ik nou niet wat de club daar mee te maken heeft. Een medewerker van FC Utrecht heeft geld verduisterd i.p.v. een overvaller. Dat is wat ik uit het stuk opmaak.
Kennelijk te snel gelezen door mij. Desalniettemin vind ik het achteroverdrukken van geld van de baas ook ziek.
 
Titel van het stuk suggereert ook dat het verduisteren in opdracht van de club gedaan zou zijn... Terwijl dit uit de rest van het stuk helemaal niet blijkt.
 
Titel van het stuk suggereert ook dat het verduisteren in opdracht van de club gedaan zou zijn... Terwijl dit uit de rest van het stuk helemaal niet blijkt.
Klopt, daar ging ik de fout in. Begin die suggestieve koppen wel een beetje beu te raken...
 
Eerst kreeg Kali alleen een boete, toen werd ie alsnog geschorst door de club en nu verkopen ze m waarschijnlijk want dat is beter voor alle partijen. Duidelijk beleid... :rolleyes:
 
Zo ongelooflijk terecht :clap:
Ik heb niet alles meegekregen wat betreft die Kali...
Heeft hij meer fout gedaan dan ruzie op de training ?
Want als dat het enige is, dan valt het toch wel mee, dan kunnen er heel wat meer spelers
gedeporteerd worden naar wazige oliestaatjes...




Edit:
Mmm, lees net dat hij een kaak heeft gebroken van een teamgenoot.
Is wel iets meer dan ruzie dus.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niet alles meegekregen wat betreft die Kali...
Heeft hij meer fout gedaan dan ruzie op de training ?
Want als dat het enige is, dan valt het toch wel mee, dan kunnen er heel wat meer spelers
gedeporteerd worden naar wazige oliestaatjes...

Nou, ik vind een opstootje wat anders dan iemand een gebroken kaak slaan. Dan mag hij van mij wel een keertje voor nop naar Qatar :D
 
Die jonge verprutst zijn eigen loopbaan, spelen op het tweede niveau van Qatar, dat wil ik ook :|
 
Terug
Bovenaan Onderaan