FC Utrecht

Eens afwachten of er nu ook zo’n groot debat ontstaat over gemeentesteun en de EU de zaak gaat onderzoeken…

Gaan ze voor de onoverdekte Gelredome? Wat lelijk die blokken in de hoeken.

Sanquin x Odido x FC Utrecht​

De bijzondere samenwerking is een ‘een-tweetje’ tussen Sanquin en Odido. Een halfjaar geleden attendeerde Sanquin het telecombedrijf er, met een knipoog, op dat enkele marketinguitingen van Odido wel héél erg veel op de huisstijl van Sanquin leken. Daarop ging Odido op eigen sportieve wijze de uitdaging aan en kwam met de mogelijkheid om via de sponsoring van FC Utrecht het belang van het vinden van nieuwe bloed- en plasmadonors te onderstrepen. Zo hopen beide partijen dat fans in het stadion en thuis op de bank die live meekijken zich aanmelden als nieuwe donor bij Sanquin.

sanquinnl%3AsmallParagraph

Leo Hensen, Head of Marketing & Communications Mass Market bij Odido: “Onze samenwerking met FC Utrecht kenmerkt zich door verbinding en menselijkheid. Na de sportieve uitnodiging van Sanquin, was het voor ons dan ook een logische keuze om onze rol als hoofdsponsor van FC Utrecht in te zetten om het, letterlijk levensbelangrijke, werk van Sanquin de nodige aandacht te geven. Op deze manier kunnen we een brug slaan tussen Sanquin en potentiële nieuwe donors.”

Thijs van Es, Algemeen directeur van FC Utrecht: “Wij als FC Utrecht zijn trots dat onze hoofdsponsor Odido haar positie beschikbaar stelt voor dit belangrijke doel. Het toont de warme betrokkenheid van Odido bij de gemeenschap en onze gezamenlijke inzet om bij te dragen aan een gezondere toekomst."

fc-utrecht-2021-rgb.png
sanquinnl%3AsmallParagraph

Het zijn dan ook wel een stel bloedhonden ook, maar dit is wel een mooi gebaar van Fc Utrecht

Een dat na een debiele actie van 1 persoon. Ik vind het overdreven om na zo'n voorval heel het voetbal daarvan de schuld te geven.
Ik geef niet het gehele voetbal de schuld, slechts dat zonder voetbal deze debiele actie er niet was geweest (of mogelijk bij korfbal was gebeurd)

Ik geef niet het gehele voetbal de schuld, slechts dat zonder voetbal deze debiele actie er niet was geweest (of mogelijk bij korfbal was gebeurd)
Dat is wel een kort door de bocht redenatie. Als voetbal er niet geweest was, was er een andere sport gekomen die vooral door de arbeidersklasse zou worden beoefend, en met daarbij waarschijnlijk een grote mate van hooliganisme. Dan was deze actie er mogelijk dus toch geweest, maar dan bij een andere sport.

Daarbij was er in de oudheid al sprake van hooliganisme, dus of voetbal echt de bepalende factor is in deze waag ik zeer te betwijfelen.

Dat is wel een kort door de bocht redenatie. Als voetbal er niet geweest was, was er een andere sport gekomen die vooral door de arbeidersklasse zou worden beoefend, en met daarbij waarschijnlijk een grote mate van hooliganisme. Dan was deze actie er mogelijk dus toch geweest, maar dan bij een andere sport.

Daarbij was er in de oudheid al sprake van hooliganisme, dus of voetbal echt de bepalende factor is in deze waag ik zeer te betwijfelen.

Ik zie maar één echte bepalende factor... En dat is toch echt onze medemens

Ja, dat zei ik al, dus geen idee waarom je dit dan als reactie tikt.
ja daar twijfel ik toch ook al aan, captain obvious in de bocht.

En als er geen sport was geweest dan hadden hooligans wel iets anders gevonden

VI meldt dat Haller toch terug komt naar Utrecht. Vind ik wel een mooie transfer hoor. Sympathieke vent, ingrijpend verhaal en nu terug 'op het oude nest'. En Utrecht kon nog wel een spits gebruiken die af en toe een goaltje zou scoren.

Denk wel dat we de komende maanden helemaal doodgegooid worden met deze transfer.

VI meldt dat Haller toch terug komt naar Utrecht. Vind ik wel een mooie transfer hoor. Sympathieke vent, ingrijpend verhaal en nu terug 'op het oude nest'. En Utrecht kon nog wel een spits gebruiken die af en toe een goaltje zou scoren.

Denk wel dat we de komende maanden helemaal doodgegooid worden met deze transfer.
En je weet ook dat als ie een hattrick scoort VP liever 'oud Ajacied scoort hattrick' plaatst dan 'Haller weer belangrijk voor Utrecht'.

Ach, we werden ook doodgegooid met wereldkampioen Götze.

En je weet ook dat als ie een hattrick scoort VP liever 'oud Ajacied scoort hattrick' plaatst dan 'Haller weer belangrijk voor Utrecht'.
Bij oud-Ajacieden die in het buitenland spelen heb je zeker gelijk, maar in de Eredivisie toch niet echt.

Het zet in ieder geval de ambities van Utrecht wel kracht bij om het maximale uit dit voor hen unieke seizoen te halen. Die, voor even, gedroomde titel gaat er niet komen. Utrecht staat echter nog altijd 3e en heeft nog uitzicht op de 2e plek. Directe plaatsing voor Europees voetbal moet in ieder geval mogelijk zijn. Haller gaat er, mits hij fit is en blijft, wel een aantal inleggen. Sterke spits die met de juiste aanvoer een plaag is voor verdedigers, zeker op dit niveau. En hij kent Utrecht goed, dus zal zich er gelijk weer thuis voelen.

Terug
Bovenaan Onderaan