FC Utrecht - PSV | Zondag 13 maart | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat moet je dus nooit doen: een paar spelers op de bank zetten omdat ze in de vorige wedstrijd niet thuis gaven. Zo creëer je nooit een basis 11 en dat is ook bij PSV gewoon het geval. Je moet 11 man continue vertrouwen blijven geven en met hen beginnen. Dit brengt te veel onzekerheden met zich mee voor de spelers. Ik zie andere trainers dit soort rare fratsen maar zelden uithalen. Iedereen weet wie bij Ajax, AZ, Feyenoord of Man City altijd aan de aftrap verschijnen tenzij het echt niet anders kan.
Hij houdt vast aan de basis vd tweede helft van donderdag. Die het vertrouwen geven is logisch gezien het spel toen een stuk beter was.
 
Hij houdt vast aan de basis vd tweede helft van donderdag. Die het vertrouwen geven is logisch gezien het spel toen een stuk beter was.
Vind ik niet. Je kunt niet een helft in een bepaalde wedstrijd gebruiken als zijnde je opstelling voor volgende keer. Je hebt 11 spelers met wie je begint en halverwege wissel je indien nodig en niet andersom. Dit gebeurt alleen bij ons en niet een keertje of zo maar herhaaldelijk.
 
Mensen…dit pessimisme is toch onnodig…we spelen tegen een B-team van Utrecht, come on zeg…ook deze 11 hebben veel meer kwaliteit dan wat bij hun op het veld staat hoor…🙄

Gewoon winnen letsgoooo😎

Op basis van de individuele kwaliteiten ben ik het helemaal met je eens. Op basis van het seizoen tot nu toe en een zware midweekse wedstrijd ben ik gewoon bang dat men de tegenstander gaat onderschatten.
 
Mensen…dit pessimisme is toch onnodig…we spelen tegen een B-team van Utrecht, come on zeg…ook deze 11 hebben veel meer kwaliteit dan wat bij hun op het veld staat hoor…🙄

Gewoon winnen letsgoooo😎
Gewoon winnen en 3 punten pakken, want anders is de titelstrijd al voorbij.
De realiteit is dat PSV het vrijwel tegen elke tegenstander lastig heeft en met een onzekerheidje in de goal speelt.
Zelfs tegen FC Utrecht-B kan het een zeer lastige middag worden.
 
Als ze van dit Utrecht niet kunnen winnen, dan meteen naar een strafkamp in Rusland sturen allemaal
 
Vind ik niet. Je kunt niet een helft in een bepaalde wedstrijd gebruiken als zijnde je opstelling voor volgende keer. Je hebt 11 spelers met wie je begint en halverwege wissel je indien nodig en niet andersom. Dit gebeurt alleen bij ons en niet een keertje of zo maar herhaaldelijk.
Je hebt zeker een punt dat normaal er een vaste elf moet zijn in de basis, alleen al vanwege het zelfvertrouwen en de automatismen.
Het enige wat ik er tegen in kan brengen is dat - ook vorig seizoen - corona en veel blessures een vaste opstelling onmogelijk maakten.
Met als bijkomend voordeel dat reeds afgeschreven en verguisde spelers dankzij dit "beleid" van onze coach een wedergeboorte meemaakten.
En anno 2022 een selectie van 25 man of zo allemaal gemotiveerd te houden lijkt me welhaast onmogelijk.
Maar nogmaals; ik snap je punt en ben het er in principe mee eens.
En nu; Forza PSV.
 
FNjrROFX0AUL5rz


3 Punten pakken en meenemen naar Eindhoven

:PSV:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan