FC Utrecht - PSV | Zondag 13 maart | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zal me verbazen als we de nul houden eerlijk gezegd. Met Drommel in het doel, en verdedigers als Max en Boscagli, en Sangare die het leuk vind om breedtepasse's te geven in de voeten van de tegenstanders, is het al zeldzaam genoeg als je de nul houdt.

Hopelijk hebben de mannen voorin het op hun heupen. Tijd dat Madueke ook ff gaat scoren.

1-3.
Denk niet dat Drommel speelt. Zo gek zal Schmidt nu niet meer zijn.
 
Zal me verbazen als we de nul houden eerlijk gezegd. Met Drommel in het doel, en verdedigers als Max en Boscagli, en Sangare die het leuk vind om breedtepasse's te geven in de voeten van de tegenstanders, is het al zeldzaam genoeg als je de nul houdt.

Hopelijk hebben de mannen voorin het op hun heupen. Tijd dat Madueke ook ff gaat scoren.

1-3.
Boscagli heeft Corona toch?
 
Spannend affiche. Slijtageslag afgelopen donderdag voor PSV maar Schmidt heeft wel voor een gemotiveerde bank gezorgd omdat iedereen de kans krijgt wanneer die in vorm is, dat kan nu wellicht belangrijk zijn. Utrecht is niet meer wat het ooit was maar het is nog steeds Utrecht uit dus het kan lastig worden.

Ik kan niet wachten en hoop weer op mooie dribbels van Noni, schoten van Gakpo en passes van Veerman.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan