FC Utrecht - PSV | Zondag 13 maart | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat had hij vandaag beter kunnen doen - op sommige uittrappen na?
Dus als een keeper niets te doen heeft gehad, krijgt hij van jou een 10? Een 9 is Gomes like. Die tikt ballen uit de kruising, heeft flitsende (ogenschijnlijk) onmogelijke reddingen. Kom op! Hij heeft het zeker aardig gedaan. Dan kun je een 7 geven of maximaal een 8. Echt geen 9. Na 6 wedstrijden telkens een tegendoelpunt en afgelopen donderdag 4 doelpunten tegen. Dat ligt niet alleen aan hem, maar dan mag hij ook een paar ballen pakken.
 
Want? Is gewoon een trieste vent. Ik vind hem helemaal niet zo goed met zijn eigen regeltjes. Overtredingen moet je gewoon voor fluiten en niet bewust een vrije trap tegen Vinicius geven terwijl het 100% overtreding was. Dan ben je gewoon een enorm triest figuur die wil laten zien dat hij het mannetje is 🤮🤮🤮
Ik denk dat de meesten hier in ieder geval blij zijn dat hij enigszins consequent floot. Al vond ik de overtredingen op Gakpo en Veerman echt wel geel
 
Er wordt bijzonder weinig gescoord in de Eredivisie vandaag
Tot nu 2 goals in 3 wedstrijden en 13 schoten op goal.
Wat een armoede. :oops: :sad:
 
7hZ2Hbn.jpg
 
Dus als een keeper niets te doen heeft gehad, krijgt hij van jou een 10? Een 9 is Gomes like. Die tikt ballen uit de kruising, heeft flitsende (ogenschijnlijk) onmogelijke reddingen. Kom op! Hij heeft het zeker aardig gedaan. Dan kun je een 7 geven of maximaal een 8. Echt geen 9. Na 6 wedstrijden telkens een tegendoelpunt en afgelopen donderdag 4 doelpunten tegen. Dat ligt niet alleen aan hem, maar dan mag hij ook een paar ballen pakken.

Inderdaad een 7 :giggle:
Vandaag stonden Gakpo, Doan, Mauro, Drommel en Sangare (in die volgorde) hun mannetje.
Eerste 3 een 8, laatste 2 een 7. Max, Obispo en Guti een 5. Rest een 6
 
Zaadpotje, maar 3 punten tellen dus snel vergeten.
En vergeten dar Drommel kan keepen want 2x stond die stil en de bal kwam tegen hem aan, ipv hij tegen de bal..
 
Dus als een keeper niets te doen heeft gehad, krijgt hij van jou een 10? Een 9 is Gomes like. Die tikt ballen uit de kruising, heeft flitsende (ogenschijnlijk) onmogelijke reddingen. Kom op! Hij heeft het zeker aardig gedaan. Dan kun je een 7 geven of maximaal een 8. Echt geen 9. Na 6 wedstrijden telkens een tegendoelpunt en afgelopen donderdag 4 doelpunten tegen. Dat ligt niet alleen aan hem, maar dan mag hij ook een paar ballen pakken.
Afgelopen wedstrijden doen er niet toe voor mijn cijfer van vandaag. Vandaag keepte hij bijna perfect.
 
Drommel 8
Mauro 7
Teze 7
Obispo 6
Max 6
Sangare 6,5
Guti 6
Gotze 6
Zahavi 7
Doan 6
Vinicius -
Gakpo 7
Veerman -
Vertessen 6
Boscagli 5,5
Ik zat te twijfelen om Boscagli zelfs in mijn top 3 op te nemen. Ik vond dat hij meteen rust bracht en liet zien dat hij beter is dan Obispo. Wat deed hij slecht in jouw ogen? De slechtste van PSV zelfs, waar er toch niet heel sterk gespeeld werd. Doan i.m.o. de beste man bij PSV, scoort bij jou ook maar matig.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan