FC Utrecht - PSV | Zondag 13 maart | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je immense liefde voor Boscagli maakt iedereen aan het lachen.
Tot nu toe zie ik maar 1 lach emoticon.
Boscagli is vast een leuke gozer en ik opteerde er wel eens voor om hem op het middenveld te zetten maar bij PSV is hij niet constant genoeg. Als hij goed speelt zeg ik het ook dus ik vind je reactie niet erg oprecht overkomen.


Mikasa een 5,5 is nog steeds voldoende. Hij viel me niet echt op, die typische passes miste ik ook een beetje. Er was volgens mij een moment aan de rand van de zestien met een voorzet en toen vond ik het best dreigend. In de lucht greep hij niet in zoals anderen dat vaak wel deden.
 
Tot nu toe zie ik maar 1 lach emoticon.
Boscagli is vast een leuke gozer en ik opteerde er wel eens voor om hem op het middenveld te zetten maar bij PSV is hij niet constant genoeg. Als hij goed speelt zeg ik het ook dus ik vind je reactie niet erg oprecht overkomen.


Mikasa een 5,5 is nog steeds voldoende. Hij viel me niet echt op, die typische passes miste ik ook een beetje. Er was volgens mij een moment aan de rand van de zestien met een voorzet en toen vond ik het best dreigend. In de lucht greep hij niet in zoals anderen dat vaak wel deden.
Volgens mij won hij juist al zijn kopduels, waar Obispo dat niet deed. Ik vind een 5,5 een matig en geen voldoende. Vroegâh was een voldoende pas bij een 6.
 
Volgens mij won hij juist al zijn kopduels, waar Obispo dat niet deed. Ik vind een 5,5 een matig en geen voldoende. Vroegâh was een voldoende pas bij een 6.
Ja eerder een matig maar dan wel weer voldoende genoeg om over te kunnen. In de top drie lijstjes zie ik hem ook niet vaak terug dat kan soms ook wat zeggen (hoeft niet).
En Obispo heeft ook slechts een 6.
Volgens mij werkte hij die indraaiende voorzet bij een aanval van Utrecht met het hoofd weg en bij een 1 op 1 situatie reageerde hij goed. Verder was het ook niet opvallend goed maar misschien heb jij gewoon beter op Boscagli gelet dan ik.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Leek toch buitenspel
Dat riep Leo Driessen elke keer als er een PSVer doorbrak.
Gelukkig wisten de grensrechters wel wat het woord "neutraal" betekent.
Dat ESPN zich niet schaamt om een figuur commentaar te laten geven die voortdurend supporterskreten slaakt.
Toevallig steeds het omgekeerde van wat wij roepen.
Krijgt zo'n partijdige droeftoeter ook nog betaald voor die onzin? :(
 
Ik denk dat de meesten hier in ieder geval blij zijn dat hij enigszins consequent floot. Al vond ik de overtredingen op Gakpo en Veerman echt wel geel
Niet flauw en vooral consequent.
Veel betere fluitist dan een paar collega's van hem die het woord "consequent" niet kennen.
Snap weinig van de kritiek op deze scheidsrechter die ik hoger acht dan enkele "paradepaardjes" van de KNVB.

Fraaie en verdiende zege overigens wederom van een ploeg die professioneel de drie punten pakte.
Dat geeft weer moed en vertrouwen in de komende drukke weken.
Proficiat, Roger Schmidt met je verjaardag en met de zege. :)
 
Drommel heeft vaak -terecht- op z'n kloten gekregen hier op het forum.
Maar als ik in zo'n interview dan zie hoe ontzettend blij hij is met zijn prestatie van vandaag, dan vind ik dat ook gewoon hartstikke mooi. Dan gun ik 'm dat fijne gevoel wel.
Lekker gewerkt, Drommel. Vandaag ben jij mijn MOTM.
 
Kostbare 3 punten. Niks kunnen zien van de wedstrijd, maar niet heel veel gemist zo te lezen. Nu hopen dat ze donderdag scherper zijn achterin, dan kan het nog een leuk einde van het seizoen worden.
 
Ik heb de wedstrijd niet gezien vsndaag maar ik heb de indruk dat die Doan stiekem ook elke wedstrijd goed presteert? Het hele seizoen al. Altijd een 7 en regelmatig hoger. Fijne speler, nog fijnere sub.
Ik twijfel soms of hij als onbetwiste basisspeler voldoende is, maar zeker een speler die je moet houden. Altijd stabiel, maakt zijn goals en kan op meerdere plekken spelen. Madueke heeft meer talent, maar Doan is stabieler.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan