FC Utrecht - PSV | Zondag 10 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mixed feelings about this match. Before the match I would surely stand only for 3 points, but after the first half I thought that it woud be nice to have a draw. Happy with the team that they could get those 2 goals and made a heavy pressure on Utrecht. After yesterdays Ajax loss I was just keeping in mind that we can get those sweet 8 points. The opponent wasn't easy this time, so this draw doesn't look so bad at all. But all in all I will put a + for this weekend, +6 poins and +5 goals. Learn from mistakes, and improve a game for the next weekend!
 
Klinkt misschien heel stom, maar eigenlijk vind ik dat Pol zich best goed verdedigt. Valt misschien best wat voor te zeggen dat beide gevallen geen penalty was. Ja, Luuk wordt lang aan zijn shirt getrokken, maar waar nimmer in scoringspositie. En Dumfries was gewoon erg ongelukkig.

Misschien moet standaard ook de vrije trap in de 16 worden geïntroduceerd. Nu is het meteen alles of niks.
 
Klinkt misschien heel stom, maar eigenlijk vind ik dat Pol zich best goed verdedigt. Valt misschien best wat voor te zeggen dat beide gevallen geen penalty was. Ja, Luuk wordt lang aan zijn shirt getrokken, maar waar nimmer in scoringspositie. En Dumfries was gewoon erg ongelukkig.

Misschien moet standaard ook de vrije trap in de 16 worden geïntroduceerd. Nu is het meteen alles of niks.
Het gaat om de willekeur. Vorige week bij Vitesse- Heerenveen werd hij wel gegeven, nu niet voor Luuk.
 
Het gaat om de willekeur. Vorige week bij Vitesse- Heerenveen werd hij wel gegeven, nu niet voor Luuk.

Tuurlijk, dat snap ik wel en ben ik ook met je eens. Het gaat me om het bredere plaatje. Penalties zijn heel beslissend - die zou je eigenlijk alleen moeten geven als er bewust een scoringsmogelijkheid wordt ontnomen. Bij Luuk was er geen scoringsmogelijkheid, bij Dumfries was het niet bewust. Een vrije trap zou dan eigenlijk niet zo slecht zijn.
 
Tuurlijk, dat snap ik wel en ben ik ook met je eens. Het gaat me om het bredere plaatje. Penalties zijn heel beslissend - die zou je eigenlijk alleen moeten geven als er bewust een scoringsmogelijkheid wordt ontnomen. Bij Luuk was er geen scoringsmogelijkheid, bij Dumfries was het niet bewust. Een vrije trap zou dan eigenlijk niet zo slecht zijn.

De spelregels in het voetbal zijn krom als een hoepel en als er ook nog scheidsrechters aan te pas komen die hun eigen regels hanteren wordt het nog veel erger.
 
Ik heb echt gemengde gevoelens, maar ben toch maar wat blij dat we vanuit een 2-0 achterstand nog een 2-2 uit het vuur weten te slepen hebben. Dan heb ik liever 2 verliespunten dan 3.
Ook al zit de vorm een beetje tegen deze periode, dit is een wedstrijd op zich, tegen een handbal team dat ten minste nog samen met de arbitrage het zwakste was.
Ik geloof echt dat we de kwaliteit en mentaliteit in ons hebben om kampioen te worden. En voor elke kampioen gaat dat met vallen en opstaan. Ik zie het dus ook als een leer moment.
Laten we hopen dat het tot een kampioensschap komt, dan is dit 1 gewonnen punt in plaats van 2 verloren punten. En dat hangt dus allemaal af van de groeicurve.
 
Ik heb echt gemengde gevoelens, maar ben toch maar wat blij dat we vanuit een 2-0 achterstand nog een 2-2 uit het vuur weten te slepen hebben. Dan heb ik liever 2 verliespunten dan 3.
Ook al zit de vorm een beetje tegen deze periode, dit is een wedstrijd op zich, tegen een handbal team dat ten minste nog samen met de arbitrage het zwakste was.
Ik geloof echt dat we de kwaliteit en mentaliteit in ons hebben om kampioen te worden. En voor elke kampioen gaat dat met vallen en opstaan. Ik zie het dus ook als een leer moment.
Laten we hopen dat het tot een kampioensschap komt, dan is dit 1 gewonnen punt in plaats van 2 verloren punten. En dat hangt dus allemaal af van de groeicurve.
Waren het pannekoeken van de Lidl?
 
FC Utrecht - PSV 2-2
Statistieken
27% Balbezit 73%
6 Doelpogingen 23
3 Schoten op doel 4
1 Schoten naast doel 12
2 Geblockte schoten 7
3 Vrije trappen 12
2 Corners 11
2 Buitenspel 1
2 Reddingen doelman 1
11 Overtredingen 2

En dan zou je tevreden moeten zijn met 1 punt. :maniac::FP:
 
FC Utrecht - PSV 2-2
Statistieken
27% Balbezit 73%
6 Doelpogingen 23
3 Schoten op doel 4
1 Schoten naast doel 12
2 Geblockte schoten 7
3 Vrije trappen 12
2 Corners 11
2 Buitenspel 1
2 Reddingen doelman 1
11 Overtredingen 2

En dan zou je tevreden moet zijn met 1 punt. :maniac::FP:
Fred zou zeggen/slissen dat we niet geil genoeg zijn voor de goal.
 
1 gewonnen punt na een 2-0 achterstand kan straks het verschil maken.
Dumfries en Angelino zijn echte aanwinsten die nu elke wedstrijd onmisbaar zijn, Luuk ook in bloedvorm en Gakpo pikt moeiteloos aan.
Zoet,Rosario en Bergwijn in een mindere fase. Beide goals hadden door een keep in vorm niet gevallen.
 
FC Utrecht - PSV 2-2
Statistieken
27% Balbezit 73%
6 Doelpogingen 23
3 Schoten op doel 4
1 Schoten naast doel 12
2 Geblockte schoten 7
3 Vrije trappen 12
2 Corners 11
2 Buitenspel 1
2 Reddingen doelman 1
11 Overtredingen 2

En dan zou je tevreden moet zijn met 1 punt. :maniac::FP:

Nee maar Utrecht vreselijk efficiënt en 2-0 met de rust ombuigen is een zeer lastige klus.
 
1 gewonnen punt na een 0-2 achterstand kan straks het verschil maken.
Dumfries en Angelino zijn echte aanwinsten die nu elke wedstrijd onmisbaar zijn, Luuk ook in bloedvorm en Gakpo pikt moeiteloos aan.
Zoet,Rosario en Bergwijn in een mindere fase. Beide goals hadden door een keep in vorm niet gevallen.

Kan ook het verschil maken in negatieve, doordat je niet wint, daar waar dat wel had gemoeten.
Hendrix en Lozano waren ook vrij matig vond ik, dus die mogen ook wel in dat rijtje, en Schwaab greep niet in bij de 1-0.
 
Kan ook het verschil maken in negatieve, doordat je niet wint, daar waar dat wel had gemoeten.
Hendrix en Lozano waren ook vrij matig vond ik, dus die mogen ook wel in dat rijtje, en Schwaab greep niet in bij de 1-0.

Voorlopig kunnen we een moeilijke uitwedstrijd wegstrepen en 1 punt uitgelopen. Schwaab hoeft niet in te grijpen als Zoet gewoon een keer komt in de 5 meter en de bal wegstompt of vangt.
 
Voorlopig kunnen we een moeilijke uitwedstrijd wegstrepen en 1 punt uitgelopen. Schwaab hoeft niet in te grijpen als Zoet gewoon een keer komt in de 5 meter en de bal wegstompt of vangt.

Ik ben het sowieso met je eens dat Zoet een zwakke indruk maakt. Soms heeft hij zo zijn momenten, en je kan een slechtere doelman hebben, maar hij heeft dit toch te vaak; krijgt te vaak doelpunten tegen die echt wel houdbaar zijn.
 
Ik was in het stadion vandaag. In de rust zat ik te koken van woede, na afloop ging ik met gemengde gevoelens naar huis. Ja, we kwamen knap terug, ja, het was een dramatische eerste helft, maar voetballend hebben we toch vaak zoveel moeite om door een verdediging heen te splijten... Het blijft teveel breien en te weinig diepte zoeken, zeker in de eerste helft. Jammer dat Guti het niveau nog niet aankan, dat is een speler die op 8 voor betere passing kan zorgen. Het is nu nog wel erg makkelijk om het dit PSV moeilijk te maken: gegroepeerd verdedigen, altijd zorgen voor een overtal op het aanvallende gedeelte van PSV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan