FC Twente

Als die sufferds nou eens de lijst van spelers zonder clubs afstruinen, dan zit er toch wel wat tussen?

Barazite
Boymans
Emnes

Blijft Maher eigenlijk bij Twente?
 
Even vloeken in de kerk hoor:
Ik hoop dat Twente kampioen wordt en Reis er 40 in schopt.
Ik zou er echt van kunnen genieten als die jongen helemaal opbloeit.

Kampioenschap zal 'm niet worden, maar hopelijk kunnen ze groeien en via een periodetitel terugkomen.
Voor Reis heb ik wel een beetje echte hoop dat het gaat lukken, maar alleen als het team loopt...
Ik gun Reis werkelijk niets positiefs hier in Nederland. Wat hij elders doet boeit me niet. Ik voel me nog steeds verraden door hem.
 
Hoezo? Hij had wat persoonlijke issues. Heeft toch PSV niets aangedaan?
Nah, klein mes in de rug door na alle inspanningen van PSV doodleuk bij Vitesse te tekenen, louter omdat PSV na alles in eerste instantie het contract maar met 1 jaar wilde verlengen. Meneer wilde drie jaar, kreeg die niet en liep contractloos de deur uit.
 
Nah, klein mes in de rug door na alle inspanningen van PSV doodleuk bij Vitesse te tekenen, louter omdat PSV na alles in eerste instantie het contract maar met 1 jaar wilde verlengen. Meneer wilde drie jaar, kreeg die niet en liep contractloos de deur uit.
Ik dacht dat ie toen een vervelende blessure had? Qua contract weet ik niet precies meer wat er aan de hand was. Reis was toch een zorgenkindje.
 
Ik dacht dat ie toen een vervelende blessure had? Qua contract weet ik niet precies meer wat er aan de hand was. Reis was toch een zorgenkindje.
Qua contract liet i het dus verlopen, in oktober stond ie weer op de stoep, goed behandeld, langs bij de fisio, goede gesprekken met Fred R. in november leek alles in kannen en kruiken en 4 december stond hij onder contract bij Vitesse.
 
'Transfer Reis naar Twente op losse schroeven: papierwerk gooit roet in het eten'

link

De overstap van Jonathan Reis naar FC Twente gaat mogelijk tóch niet door. Papierwerk dreigt de transfer van de Braziliaanse spits te verpesten. Dat meldt Twente Insite woensdagmiddag.

:ROFL: :lmao:
 
Volgens mij stond Enschede echt met de rug tegen de muur, dus ik snap wel dat ze over de brug zijn gekomen.
Als je FC Twente nu failliet laat gaan komen ze misschien nooit meer terug. Dat is voor zo'n groot gebied een te grote klap.

Plus het leeft daar echt wel, en het is gewoon een heel grote club. Met alle respect, maar dit is geen Roosendaal (klein, vlak naast Breda), Veendam (klein, vlak naast Groningen) of Haarlem (klein, vlak naast Amsterdam).
Of (kuch) Wageningen...
In Twente hebben ze toch ook nog Heracles? Dus ik zie het probleem niet zo?
 
Qua contract liet i het dus verlopen, in oktober stond ie weer op de stoep, goed behandeld, langs bij de fisio, goede gesprekken met Fred R. in november leek alles in kannen en kruiken en 4 december stond hij onder contract bij Vitesse.

Ik heb dat toen denk ik niet erg gevonden. Herinner me Reis eigenlijk voornamelijk van blessures. De vraag was toen ook of ie nog z`n oude vorm zou halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan