FC Twente

Jonathan Reis. Ondankbare hondje. Moest zo nodig naar Vitesse toen die aan het revalideren was bij ons. Dat die maar lekker stikt in Enschede.

Zullen ook nooit weten waar Reis had gestaan, als die die botsing niet had gehad met Tyton. Maar goed, als als als.
Ik denk (Of mag graag denken) dat hij een hele grote was geworden. Los van de uitdaging en zijn psychische (puber-) problemen
 
Promovendus FC Emmen slacht FC Twente in oefenwedstrijd

link

FC Twente heeft woensdag een flinke oefennederlaag geleden tegen promovendus FC Emmen: 1-5. Het is de eerste nederlaag voor de Tukkers in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Twente-trainer Marino Pusic werd in de tweede helft weggestuurd door de scheidsrechter, omdat hij zijn ongenoegen uitte over de leiding.

:ROFL: :lmao: :SC:
 
Promovendus FC Emmen slacht FC Twente in oefenwedstrijd

link

FC Twente heeft woensdag een flinke oefennederlaag geleden tegen promovendus FC Emmen: 1-5. Het is de eerste nederlaag voor de Tukkers in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Twente-trainer Marino Pusic werd in de tweede helft weggestuurd door de scheidsrechter, omdat hij zijn ongenoegen uitte over de leiding.

:ROFL: :lmao: :SC:
Maakt mijn dag toch nog goed na die belabberde vertoning van Ajakkes zonet. Leuk voor Emmen.:CHEER:
 
Promovendus FC Emmen slacht FC Twente in oefenwedstrijd

link

FC Twente heeft woensdag een flinke oefennederlaag geleden tegen promovendus FC Emmen: 1-5. Het is de eerste nederlaag voor de Tukkers in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Twente-trainer Marino Pusic werd in de tweede helft weggestuurd door de scheidsrechter, omdat hij zijn ongenoegen uitte over de leiding.

:ROFL: :lmao: :SC:
Prachtig!:CHEER:
 
Promovendus FC Emmen slacht FC Twente in oefenwedstrijd

link

FC Twente heeft woensdag een flinke oefennederlaag geleden tegen promovendus FC Emmen: 1-5. Het is de eerste nederlaag voor de Tukkers in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Twente-trainer Marino Pusic werd in de tweede helft weggestuurd door de scheidsrechter, omdat hij zijn ongenoegen uitte over de leiding.

:ROFL: :lmao: :SC:
Hopen dat Twente deze lijn weet vast te houden
 
Wout Brama is wel heel erg naïef. :ROFL::lmao: :SC:

"Wout, ik ga even met je vrouw fotoalbums kijken op de slaapkamer"
"Is goed, jong"
"Eh, waar heb jij de condooms liggen?"
"Onderste la van de kast"
"Oké, nou tot dadelijk dan, zet maar alvast een biertje klaar"
"Is goed hoor!"
 
Even vloeken in de kerk hoor:
Ik hoop dat Twente kampioen wordt en Reis er 40 in schopt.
Ik zou er echt van kunnen genieten als die jongen helemaal opbloeit.

Kampioenschap zal 'm niet worden, maar hopelijk kunnen ze groeien en via een periodetitel terugkomen.
Voor Reis heb ik wel een beetje echte hoop dat het gaat lukken, maar alleen als het team loopt...
 
Even vloeken in de kerk hoor:
Ik hoop dat Twente kampioen wordt en Reis er 40 in schopt.
Ik zou er echt van kunnen genieten als die jongen helemaal opbloeit.

Kampioenschap zal 'm niet worden, maar hopelijk kunnen ze groeien en via een periodetitel terugkomen.
Voor Reis heb ik wel een beetje echte hoop dat het gaat lukken, maar alleen als het team loopt...

Dream on. :sleep: FC Twente mag wat mij betreft opgedoekt worden. :SC: Of langzaam creperen in de spelonken van de 2e of 3e divisie.
 
"Wout, ik ga even met je vrouw fotoalbums kijken op de slaapkamer"
"Is goed, jong"
"Eh, waar heb jij de condooms liggen?"
"Onderste la van de kast"
"Oké, nou tot dadelijk dan, zet maar alvast een biertje klaar"
"Is goed hoor!"
:S:, je doelt op die keeper destijds, toch? Ff vreemdgaan met de vriendin van de aanvoerder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan