FC Twente

Tranen bij uitgelachen Twente: "Ik gun geen enkele club wat ons nu overkomt"

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...un-geen-enkele-club-wat-ons-nu-overkomt-.html

Buitengewoon pijnlijk, zo omschrijft algemeen directeur Erik Velderman de degradatie van FC Twente. Ook de manier waarop er op graf van de Enschedese club wordt gedanst laat Velderman niet onberoerd.

:braak: :sick: :DANCE:

Het leedvermaak bij supporters van vrijwel alle andere Eredivisie-clubs is niet onopgemerkt gebleven bij de Twente-directeur. Hij snapt er niets van. "Ik gun geen enkele club wat ons nu overkomt. Het is buitengewoon pijnlijk voor iedereen die bij de club betrokken is.

:ROFL: :lmao:
 
Tranen bij uitgelachen Twente: "Ik gun geen enkele club wat ons nu overkomt"

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...un-geen-enkele-club-wat-ons-nu-overkomt-.html

Buitengewoon pijnlijk, zo omschrijft algemeen directeur Erik Velderman de degradatie van FC Twente. Ook de manier waarop er op graf van de Enschedese club wordt gedanst laat Velderman niet onberoerd.

:braak::sick: :DANCE:

Het leedvermaak bij supporters van vrijwel alle andere Eredivisie-clubs is niet onopgemerkt gebleven bij de Twente-directeur. Hij snapt er niets van. "Ik gun geen enkele club wat ons nu overkomt. Het is buitengewoon pijnlijk voor iedereen die bij de club betrokken is.

:ROFL: :lmao:

Het feit dat hij het niet snapt is geloof ik wel de kern van de reden dat de rest van Nederland feest viert omdat Twente gedegradeerd is.
 
Wat een prachtige gedachte, zeg... Bijna jammer dat er geen jeugdteam van Twente in de Jupiler League speelt, dat zou toch een pracht van een existentiële clash zijn.

Ik vond belofteteams in de Jupiler League altijd maar een raar ding... Maar de gedachte dat Jong PSV zonder mededogen FC Twente over de knie legt maakt me enorm vrolijk. Zo zie je maar dat de goede God alles heeft voorzien. Wat op korte termijn vreemd lijkt, is toch weer volkomen logisch op langere termijn - maar de mens, die armzalige sterveling, heeft dat niet altijd door.

Als Jong PSV dit seizoen in Tukkerland wint met 0-4, word ik diep religieus. Ik zal mijn filosofische achtergrond loochenen, en theoloog worden. Een beter bewijs dat God bestaat, ken ik namelijk niet.

Overigens, waar is Red To The Bone toch gebleven??

Toen de lijken uit de kast kwamen, is RttB er in gaan zitten. Huilend.
 
Grappig.
De begroting van Twente is volgend jaar 18 mln. Daar zouden ze dit jaar op de 10e/11e plaats in de eredivisie mee staan, op gelijke hoogte met ADO ongeveer.
Nu is het nog huilie-huilie, volgend seizoen is het de abnormale gigant van de eerste divisie.
 
Grappig.
De begroting van Twente is volgend jaar 18 mln. Daar zouden ze dit jaar op de 10e/11e plaats in de eredivisie mee staan, op gelijke hoogte met ADO ongeveer.
Nu is het nog huilie-huilie, volgend seizoen is het de abnormale gigant van de eerste divisie.

Jong PSV, Jong Ajax, Jong AZ en Jong Utrecht zullen tegen FC Twente extra hun best doen. ;P
 
Grappig.
De begroting van Twente is volgend jaar 18 mln. Daar zouden ze dit jaar op de 10e/11e plaats in de eredivisie mee staan, op gelijke hoogte met ADO ongeveer.
Nu is het nog huilie-huilie, volgend seizoen is het de abnormale gigant van de eerste divisie.

Als de kwaliteit van eventuele aankopen weer net zo goed is als dit jaar dan hebben ze een uitdaging. Daarbij, in twee jaar de omslag van verzorgd voetbal in de top naar vechtvoetbal in de eerste divisie is m.i. vrij groot. Groter dan voor clubs die normaal degraderen en het vechtvoetbal al gewend zijn.
 
Jan van Halst vertrekt bij FC Twente

https://www.tubantia.nl/dossier-degradatie-fc-twente/jan-van-halst-vertrekt-bij-fc-twente~ad80e549/

Jan van Halst vertrekt op korte termijn bij FC Twente. De commercieel directeur maakt dat vanmiddag op een bijeenkomst met het personeel bekend.


Ach nu verlaat meneer ineens wel het zinkende schip.
Toen Verbeek eruit gekegeld werd wist ie niet hoe hard ie zijn eigen straatje schoon moest vegen.
Wat een faalhaas eerste klas..Die wil je toch nergens meer terugzien bij een betaald voetbal vereniging.
Ik vind het een heel eng achterbaks kereltje.
 

Ziyech heeft voor geen enkele club gevoel. Hij is geen teamspeler en speelt alleen voor zichzelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan