FC Twente

Db9QyceX4AYVJqA.jpg


;P
 
Ik wilde eigenlijk wachten tot het einde van de competitie, maar jullie hebben gelijk...Degradatie is een feit.
 
Ik had vroeger een studiegenoot uit Tukkerland; onuitstaanbaar chauvinistisch type. Alles wat beter waar hij vandaan kwam. Zelfs carnaval en frites. Was een enorme FC Twente fan.

Sindsdien haat ik FC Twente.

Vandaag is een goede dag.
 
Ha Bacchus dat staat een stuk beter conform het schijtbakkenvoetbal van de de Tukkers.:lol:.
Zo leuk zijn als de PSV beloften hun 2x een nederlaag bezorgen next season.:cool:

Wat een prachtige gedachte, zeg... Bijna jammer dat er geen jeugdteam van Twente in de Jupiler League speelt, dat zou toch een pracht van een existentiële clash zijn.

Ik vond belofteteams in de Jupiler League altijd maar een raar ding... Maar de gedachte dat Jong PSV zonder mededogen FC Twente over de knie legt maakt me enorm vrolijk. Zo zie je maar dat de goede God alles heeft voorzien. Wat op korte termijn vreemd lijkt, is toch weer volkomen logisch op langere termijn - maar de mens, die armzalige sterveling, heeft dat niet altijd door.

Als Jong PSV dit seizoen in Tukkerland wint met 0-4, word ik diep religieus. Ik zal mijn filosofische achtergrond loochenen, en theoloog worden. Een beter bewijs dat God bestaat, ken ik namelijk niet.

Overigens, waar is Red To The Bone toch gebleven??
 
Wat een prachtige gedachte, zeg... Bijna jammer dat er geen jeugdteam van Twente in de Jupiler League speelt, dat zou toch een pracht van een existentiële clash zijn.

Ik vond belofteteams in de Jupiler League altijd maar een raar ding... Maar de gedachte dat Jong PSV zonder mededogen FC Twente over de knie legt maakt me enorm vrolijk. Zo zie je maar dat de goede God alles heeft voorzien. Wat op korte termijn vreemd lijkt, is toch weer volkomen logisch op langere termijn - maar de mens, die armzalige sterveling, heeft dat niet altijd door.

Als Jong PSV dit seizoen in Tukkerland wint met 0-4, word ik diep religieus. Ik zal mijn filosofische achtergrond loochenen, en theoloog worden. Een beter bewijs dat God bestaat, ken ik namelijk niet.

Overigens, waar is Red To The Bone toch gebleven??

:unsure: Ik heb al vaker het vermoeden uitgesproken dat Red To The Bone en Joop Munsterman één en dezelfde persoon is. :rolleyes:
 
Zo jammer dat Twente naar de eerste divisie moet. Oh oh oh wat jammer.
Tranen heb ik gehuild meneer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan