FC Twente - PSV | Zondag 22 november | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die "meesterbrein" hoekschoppen die kort genomen worden en dan moeten uitmonden in een voorzet leveren vooralsnog niet veel op. Zie liever gewoon een ongecompliceerde, directe scherpe hoekschop voor de pot.
 
Blijkbaar willen we alle spelers tegelijk in vorm hebben. Ik blijf roepen dat we tot de winterstop wisselvalligheid zullen zien. Als de boel fit blijft, kan het vanaf februari wel eens een geoliede machine worden.
 
Dat denk ik dus ook niet. Ik ben bang dat hij tegen ajax helemaal niet meekan. Hij is vele malen beter dan die gekke griek, maar ik had meer verwacht
Naja, net als die Robert, die na een cl pingel onsterfelijk is geworden hier..
 
Blijkbaar willen we alle spelers tegelijk in vorm hebben. Ik blijf roepen dat we tot de winterstop wisselvalligheid zullen zien. Als de boel fit blijft, kan het vanaf februari wel eens een geoliede machine worden.
Ik vind het best goed gaan eigenlijk. Een wedstrijd waar je regelmatig momenten ziet die je wil zien. Veel druk naar voren en Twente heeft niets te vertellen
 
Blijkbaar willen we alle spelers tegelijk in vorm hebben. Ik blijf roepen dat we tot de winterstop wisselvalligheid zullen zien. Als de boel fit blijft, kan het vanaf februari wel eens een geoliede machine worden.
In februari is mogelijk te laat. :cautious: :rolleyes:
 
Mwah, hij stond er ook in tegen PAOK; die leeftijd maakte toen ook niks uit toen PSV tactisch in een mum van tijd volledig door het ijs zakte.
En hij stond er ook in tegen ADO,toen het wel goed ging. Weet niet precies wat je hiermee wil zeggen hoor.
 
Stel negatievelingen hier.. Het is niet zo dat wanneer je een coach aanneemt die dit voetbal wil spelen, dat je dan ineens net zo goed bent en het net zo goed beheerst als een Dortmund en Liverpool.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan