FC Twente - PSV | Zondag 22 november | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nu t toch al 0-1 is, nog ff een applausje voor die redding van Drommel, jammer voor ons, maar dat is neutraal bekeken gewoon een actie om van te genieten.
Dat was inderdaad een goede redding en vlak daarna hield hij weer de bal tegen, maar stond gelukkig Malen op de juiste plek.
 
het is nog steeds zeer rommelig. En vollgasfussball en gegenpressung lukt ook nog niet zo erg, Maar ja, we staan voor en kunnne lekker counteran, daar heeft PSV toch de beste spelers voor
 
het is nog steeds zeer rommelig. En vollgasfussball en gegenpressung lukt ook nog niet zo erg, Maar ja, we staan voor en kunnne lekker counteran, daar heeft PSV toch de beste spelers voor
Kunnen we het gewoon niet in het Nederlands doen? Volgas voetbal en tegenpressing? Die Duitse termen zijn voor Duitsers..
 
Van velen gehoord dat we bang zouden moeten zijn voor dit Twente.. Ik kan het nog niet zien hoor.

Vind ons daarentegen wel leuk voetballen
 
Kunnen we het gewoon niet in het Nederlands doen? Volgas voetbal en tegenpressing? Die Duitse termen zijn voor Duitsers..
Doe dat tegendruk. Enegels termen zijn voor Engelsen, Schotten, Ieren, Amerikanen, canadezen, Australiers en nog zo wat volken
 
Wel een lekker hoog tempo in de wedstrijd; heb ook al aardig wat geslaagde 1x raken combinaties gezien, vooral vanaf de rechterkant. Dat 1x raken is zo belangrijk om tot kansen te komen.
 
Potje cornertraining tot nog toe. Maar een inworptrainer kunnen we ook wel gebruiken. Verliezen altijd de bal met een ingooi.
 
Hoewel het niet altijd goed uitpakt, vind ik de overtuiging in Madueke spel goed om te zien. Op het moment dat hij de bal kreeg wist hij al dat hij de actie wilde maken en wilde schieten. En dan gaat hij er ook vol voor
 
het is nog steeds zeer rommelig. En vollgasfussball en gegenpressung lukt ook nog niet zo erg, Maar ja, we staan voor en kunnne lekker counteran, daar heeft PSV toch de beste spelers voor
Is ons beeld mbt tegenpressingdruk niet wat verkeerd?
Wat ik zie gebeuren is dat PSV razendsnel de bal weer in de ploeg heeft na balverlies en dat twente geen enkele kans krijgt goed op te bouwen.
Tegenpressingdruk is natuurlijk niet enkel in het voorste kwart van t veld.
M.a.w.: ik zie het deze wedstrijd wel :)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan