FC Twente - PSV | Zaterdag 2 april | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Schmidt: "We zijn geen machines, soms lukt het niet om op topniveau te presteren. We moeten dit accepteren en weer doorgaan."

Wat een gemakkelijke baan. Trainer van een profclub in Nederland.
Veel geld opstrijken en je hoeft er geen reet voor te doen.
Accepteren en doorgaan. Soms lukt het niet. :rolleyes:
Met een robotmaaier geprogrammeerd om op de doellijn te rijden, ipv drommel, hadden we gewonnen denk ik.
 
0.0 besef van urgentie bij de trainer, niet vreemd dat spelers dit dan ook lijken te missen. Leuke trainer voor een subtopper, niet voor een topclub.
Heeft ie ook nooit gehad. Hij wil experimenteren en zijn data volgen. De rest interesseert hem niet. Hij maakt obv data en analyses veel spelers beter. Daarom moet hij ook nooit de coach worden. Hij heeft geen besef van hoe belangrijk de CL voor PSV is, hoe belangrijk dat is voor het aantrekken van goede voetballers en voor het aanzien van de club. Nee als je data maar kloppen…
 
Eens. Ik heb veel geduld gehad. Geef deze jongen een kans. Maar heb me toch evrkeken op de wedstrijden waarin Twente onder druk stond en hij wel veel goed reddingen verrichtte. AFgelopen seizoen hebben we kunnen constateren dat hij uitkomen niet beheerst (zijn beide ogen wel goed?) en ook bij voortrekken geen goede keuzes maakt (zijn beide ogen wel goed?).
Verder valt nu op dat hij zelfs geen bal meer per ongeluk tegenhoudt. Dan is het einde oefening bij PSV. Door slechte keepers hebben we laatste jaren waarschijnlijk 100 miljoen door het putje gespoeld. Ik zou zeggen volgende aankoop moet raak zijn. Met keepers kun je gewoon niet teveel gokken.
Hoewel trouwens Unnerstal weer een paar geweldige reddingen had, zie ik ook wel dat hij niet compleet is.
Maar altijd liever incompleet dan totaal incompetent.
De roep dat we Unnerstal hadden moeten houden is niet omdat dat nou zo'n PSV waardige keeper is, maar omdat je vergeleken met Drommel dit seizoen al snel goed lijkt. Met Unnerstal ging het ook niet fantastisch. Die hield wel veel meer tegen, maar daarvan herinner ik mij ook de ballen in de voet van de tegenstander, paniek bij terugspeelballen (kan niet kaatsen) en uittrappen over de zijlijn.

De keuze hem te laten gaan was prima, de gekochte vervanger gewoon heel slecht.
 
Heeft ie ook nooit gehad. Hij wil experimenteren en zijn data volgen. De rest interesseert hem niet. Hij maakt obv data en analyses veel spelers beter. Daarom moet hij ook nooit de coach worden. Hij heeft geen besef van hoe belangrijk de CL voor PSV is, hoe belangrijk dat is voor het aantrekken van goede voetballers en voor het aanzien van de club. Nee als je data maar kloppen…
De Mengele van de twenties.
 
De roep dat we Unnerstal hadden moeten houden is niet omdat dat nou zo'n PSV waardige keeper is, maar omdat je vergeleken met Drommel dit seizoen al snel goed lijkt. Met Unnerstal ging het ook niet fantastisch. Die hield wel veel meer tegen, maar daarvan herinner ik mij ook de ballen in de voet van de tegenstander, paniek bij terugspeelballen (kan niet kaatsen) en uittrappen over de zijlijn.

De keuze hem te laten gaan was prima, de gekochte vervanger gewoon heel slecht.
Plus hij had ook genoeg Zoet-momentjes toen hij even de voorkeur kreeg. Houdbare afstandsschoten die geconverteerd werden tot doelpunt waarvan je mocht verwachten dat hij ze tegen had kunnen houden.
 
Het irritante aan definitief afhaken (buiten het missen van de titel) is dat alle onrecht dit jaar in het voordeel van Ajax en in het nadeel van de overige topclubs, weer heel snel vergeten wordt. Ze komen er weer mee weg en er zal weer niks veranderen.
Voor de mensen die geloven in uitmiddelen: :fy:
 

Drommel over 'ereronde' in Grolsch Veste: "Misschien niet handig"

link

"Het was misschien niet handig om dat na zo'n wedstrijd te doen, want ik speelde niet goed en dan is het slimmer om dat op een andere moment te doen. Misschien had ik het een andere keer moeten doen."

o.O

Laat dat "Misschien" maar weg. Er is niet zo veel handig geweest wat je gedaan hebt als keeper bij PSV. Het was handig geweest als je in Enschede gebleven was. :rolleyes:
 
De roep dat we Unnerstal hadden moeten houden is niet omdat dat nou zo'n PSV waardige keeper is, maar omdat je vergeleken met Drommel dit seizoen al snel goed lijkt. Met Unnerstal ging het ook niet fantastisch. Die hield wel veel meer tegen, maar daarvan herinner ik mij ook de ballen in de voet van de tegenstander, paniek bij terugspeelballen (kan niet kaatsen) en uittrappen over de zijlijn.

De keuze hem te laten gaan was prima, de gekochte vervanger gewoon heel slecht.
Moet het dan per se Unnerstall zijn? Vul dan desnoods Reuters van Willem II in. Dat we überhaupt genoegen moeten nemen met Drommel of Mvogo .
 

Drommel over 'ereronde' in Grolsch Veste: "Misschien niet handig"

link

"Het was misschien niet handig om dat na zo'n wedstrijd te doen, want ik speelde niet goed en dan is het slimmer om dat op een andere moment te doen. Misschien had ik het een andere keer moeten doen."

o.O

Laat dat "Misschien" maar weg. Er is niet zo veel handig geweest wat je gedaan hebt als keeper bij PSV. Het was handig geweest als je in Enschede gebleven was. :rolleyes:
Goed zo, hij zorgt er hoogstpersoonlijk voor dat we echt een hekel aan hem krijgen: eerst alleen om zijn prutsen op het veld en nu ook om zijn gebrek aan de juiste hersenactiviteit.
 
Drommel, sorry, maar het kan echt niet meer. Echt waar ben je mee bezig als leiding zijnde om zulke zwakke keeper(s) in je selectie te hebben. Mvogo is lood om oud ijzer dus die discussie is ook snel afgehandeld. Je mag toch wel wat meer verwachten van een keeper bij een topclub. Straal dan iig wat uit als je je doel aan het verdedigen bent en sta niet als een bang hert, die recht in de koplampen van een auto kijkt, je lijn te "verdedigen".
 
Het zegt ook genoeg dat buiten Gakpo je best presterende vleugelaanvaller... een verdedigende/centrale middenvelder is. Een fantastische aankoop, dat dan weer wel. Doan is leuk voor de breedte, maar voor de basisverzekering niet constant genoeg. Madueke is het al even kwijt en speelt te jeugdig.
 
Achterin incl. de kiep vind ik het na 3 jaar modderen nog steeds niks. Hier kan je geen Champions Leaugue mee in. Kan daar nu eens een keer wat aan gedaan worden? En... het hoeft niet altijd van heel ver weg te komen...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan