FC Twente - PSV | Zaterdag 2 april | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Achterin incl. de kiep vind ik het na 3 jaar modderen nog steeds niks. Hier kan je geen Champions Leaugue mee in. Kan daar nu eens een keer wat aan gedaan worden? En... het hoeft niet altijd van heel ver weg te komen...
We gaan de CL niet in dus we hoeven daar niks aan te doen. De directie zal tevreden zijn want Ruud kan beter rustig ervaring op doen in de EL.
 
Ik ga het straks tóch doen. Het Drommeltopic doorlezen. Ik kom er waarschijnlijk nog wel op terug hier of daar.
Huilend.
 
Achterin incl. de kiep vind ik het na 3 jaar modderen nog steeds niks. Hier kan je geen Champions Leaugue mee in. Kan daar nu eens een keer wat aan gedaan worden? En... het hoeft niet altijd van heel ver weg te komen...
Gewoon een goeie verdediger van FC Eindhoven of Helmond Sport dus?
 
We zijn het nou wel allemaal eens dat het kampioenschap buiten bereik is toch? En dat dat nog terecht is ook?
Nou, bijna.

Er is een theoretische kans dat Ajax verliest van AZ en PSV wint in de Kuip.
Dan kan een gelijkspel in Vitesse van Ajax een bijzondere laatste speeldag vormen voor ons.

Maar dat is theorie.

In praktijk zijn we kansloos.

En dat komt dus niet door Drommel, maar door Schmidt. Wie heeft die dwaas van een Drommel laten staan? Schmidt!
MVogo had gewoon moeten blijven staan ondanks de slipper tegen AZ.
 
Nou, bijna.

Er is een theoretische kans dat Ajax verliest van AZ en PSV wint in de Kuip.
Dan kan een gelijkspel in Vitesse van Ajax een bijzondere laatste speeldag vormen voor ons.

Maar dat is theorie.

In praktijk zijn we kansloos.

En dat komt dus niet door Drommel, maar door Schmidt. Wie heeft die dwaas van een Drommel laten staan? Schmidt!
MVogo had gewoon moeten blijven staan ondanks de slipper tegen AZ.
Met Drommel is plek 2 nog geen zekerheid.
 
Nou, er een nachtje over kunnen slapen, maar ik stond wel op met een katerig gevoel vandaag. Ik denk dat we vanaf nu omlaag moeten kijken in plaats van boven. Er moet alles op alles gezet worden om de tweede plaats te behouden en eerlijk is eerlijk: dat is ook de plaats die dit elftal verdiend door zo te spelen. Tot nu toe hebben we boven onze stand geleefd om te denken dat we echt mee konden doen voor de titel (wat een Schmidt ook zegt over de kansen van PSV, natuurlijk zal hij nooit zeggen wat ik nu zeg zolang er een theoretische kans is op de titel).

Gisteren viel het team echt door de mand de eerste 20 minuten en de tegenstanders van de komende grote wedstrijden (Leicester en Ajax) zullen dit als blauwdruk gebruiken voor hun wedstrijden. Ik heb er een hard hoofd in dat PSV hier een antwoord op heeft.

Vooral verdedigend was PSV echt ondermaats (keeper-verdedigers-verdedigende middenvelders). Op de bank zaten voornamelijk aanvallers, dus met een scenario als deze was er ook gewoon geen echt plan B. Ramalho kon je brengen, maar die kon na zijn lange afwezigheid niet langer dan een helft ingezet worden. We roepen al jaren dat de verdediging het zwakke punt is van PSV en er zal in de zomer echt een grote schoonmaak moeten komen (ik zie dat niet gebeuren helaas). Over blijft voor mij in ieder geval de teleurstelling, maar ook een deel berusting. De hoop op een titel was misschien wat te optimistisch voor deze wedstrijd.
 
Nou, bijna.

Er is een theoretische kans dat Ajax verliest van AZ en PSV wint in de Kuip.
Dan kan een gelijkspel in Vitesse van Ajax een bijzondere laatste speeldag vormen voor ons.

Maar dat is theorie.

In praktijk zijn we kansloos.

En dat komt dus niet door Drommel, maar door Schmidt. Wie heeft die dwaas van een Drommel laten staan? Schmidt!
MVogo had gewoon moeten blijven staan ondanks de slipper tegen AZ.
Het was sowieso een vreemde move van Schmidt om Mvogo maar voor 1 wedstrijd er in te zetten. Dat zijn weer van die vreemde keuzes van hem. Een keeper wissel je voor een hele tijd en niet alleen voor 1 wedstrijd. Welke gedachten zat daar achter? Het gebeurt soms dat de trainers de reserve keepers in de bekerwedstrijden gebruiken maar dat is vaak met een afspraak van tevoren.
Ik weet verder niet of Mvogo wel die ballen had gepakt maar het gaat mij om de ideeën van de trainer en de redenen achter de keuzes.
Buiten die keuze en vwb de wedstrijd van gisteren is het de zoveelste “top wedstrijd” die we niet winnen. Ook dat is Schmidt.
We winnen die wedstrijden niet, omdat de tactiek te voorspelbaar is en zich niet aanpast aan de omstandigheden. Schmidt is tactisch een zeer zwakker trainer.
We hebben vaker dan alle andere clubs blessures: Schmidt en zijn staf mogen eens in de spiegel kijken met al hun zogenaamde data.
En aan spelers als Götze hebben we nooit wat gehad in die moeilijke wedstrijden. En mensen maar in de polonaise lopen als hij een keer per 2 maanden een goede wedstrijd heeft gespeeld. Nee, die mensen vallen over een jonge gast als Madueke: hij pakt zijn kans niet etc.
 
Als je niet 4 van de 6 wedstrijden kan winnen met dit programma verdien je die 2e plaats ook niet. Zou tevens moeten betekenen dat Feyenoord 6x moet winnen en PSV minimaal 3x punten moet laten liggen... Dat is een scenario waar ik niet in geloof.
Schrijf plek 2 maar op. Dat kun je niet meer weggeven. Ook niet met deze keeper..
 
Ja echt? Jij denkt dat we naast Feyenoord ook nog 2x punten laten liggen tegen Cambuur,NEC,Willem II, RKC en PEC? Denk je dat echt?
na ronde 28.png

Plaats 2 lijkt een semi-zekerheid. Echter, d'r zal wel voor gewerkt moeten worden. Bij Feyenoord zullen ze de urgentie voelen gezien hoe dicht de achtervolgers achter hun aan zitten. Anderzijds, die hebben net als ons nog een dubbel programma.
 
Ik kan sinds nu spreekbeurten houden over stad Twente, ik kijk het op de Kroatische tv en commentator moest ff 4 min lullen over stad Twente en de hele geschiedenis er van :cry:
De stad Twente?
Ja die was geweldig. Moet gewoon altijd naast Sangare spelen.

Ik verlang zo naar het einde van Schmidt. Ik wil logische begrijpelijke opstellingen zien met een vaste basis. Hij blijft maar husselen en pielen.
Gisteren was de opstelling toch logisch. Ik ga er vanuit dat Gakpo niet in de basis kon starten.

Ik heb gelukkig niet kunnen kijken. Zojuist de doelpunten op ESPN teruggekeken. Drommel om te huilen, maar de spelers gaan toch net zo goed niet vrijuit? Die aanvallers komen zo vrij voor de goal te staan?
 
De stad Twente?

Gisteren was de opstelling toch logisch. Ik ga er vanuit dat Gakpo niet in de basis kon starten.

Ik heb gelukkig niet kunnen kijken. Zojuist de doelpunten op ESPN teruggekeken. Drommel om te huilen, maar de spelers gaan toch net zo goed niet vrijuit? Die aanvallers komen zo vrij voor de goal te staan?
Leek mij ook logisch. Die interlandbreak heeft een negatieve werking gehad op een paar spelers. Je kon aan alles zien dat Guti en Teze totaal niet fit waren. Maar wat was het alternatief?
 
Het was sowieso een vreemde move van Schmidt om Mvogo maar voor 1 wedstrijd er in te zetten. Dat zijn weer van die vreemde keuzes van hem. Een keeper wissel je voor een hele tijd en niet alleen voor 1 wedstrijd. Welke gedachten zat daar achter? Het gebeurt soms dat de trainers de reserve keepers in de bekerwedstrijden gebruiken maar dat is vaak met een afspraak van tevoren.
Ik weet verder niet of Mvogo wel die ballen had gepakt maar het gaat mij om de ideeën van de trainer en de redenen achter de keuzes.
Buiten die keuze en vwb de wedstrijd van gisteren is het de zoveelste “top wedstrijd” die we niet winnen. Ook dat is Schmidt.
We winnen die wedstrijden niet, omdat de tactiek te voorspelbaar is en zich niet aanpast aan de omstandigheden. Schmidt is tactisch een zeer zwakker trainer.
We hebben vaker dan alle andere clubs blessures: Schmidt en zijn staf mogen eens in de spiegel kijken met al hun zogenaamde data.
En aan spelers als Götze hebben we nooit wat gehad in die moeilijke wedstrijden. En mensen maar in de polonaise lopen als hij een keer per 2 maanden een goede wedstrijd heeft gespeeld. Nee, die mensen vallen over een jonge gast als Madueke: hij pakt zijn kans niet etc.
Helemaal eens!

Dit is de kern:

ONDANKS Schmidt hebben we tot begin april op 3 fronten meegestreden.

Dus niet:

DANKZIJ Schmidt hebben we tot begin april op 3 fronten meegestreden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Blij dat die idiote trainer weg gaat volgend seizoen.

Kunnen we gewoon niet de keeper van jong PSV een kans geven want deze keepers zijn een drama.
 
Helemaal eens!

Dit is de kern:

ONDANKS Schmidt hebben we tot begin april op 3 fronten meegestreden.

Dus niet:

DANKZIJ Schmidt hebben we tot begin april op 3 fronten meegestreden.
Logisch dat je nog in Europa zit. Zonder ontsnappingsroutes waren we na de kwalificatie voor de CL al klaar. Misschien nog een toernooi erbij om ons ook in mei nog te laten strijden.
 
Als je niet 4 van de 6 wedstrijden kan winnen met dit programma verdien je die 2e plaats ook niet. Zou tevens moeten betekenen dat Feyenoord 6x moet winnen en PSV minimaal 3x punten moet laten liggen... Dat is een scenario waar ik niet in geloof.
Dan verdien je de 2e plaats ook niet. Het geloof in PSV is echter tanende. :sad:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan