Mikasa
Internationale Legende
Hmmm nou. Götze sparen kan ook hè.10%, 30%, 60%. Verwacht nl niet dat Gotze er af gaat ivm kwaliteit en Sangare vanwege body. Gewoon ff Marco rust geven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm nou. Götze sparen kan ook hè.10%, 30%, 60%. Verwacht nl niet dat Gotze er af gaat ivm kwaliteit en Sangare vanwege body. Gewoon ff Marco rust geven.
Goed.
Drommel ... Oh nee dat kan natuurlijk niet.Ben benieuwd wie hij dan vervangt: Götze, Sangaré of Van Ginkel.
Ook om je basis “breed” te houden. Door spelers als Pröpper, Teze en Vertessen regelmatig laat spelen, dan staan ze ook zonder probleem in de basis bij uitval van een ander.Goed.
Af en toe een speler wisselen om de vaart erin te houden. Na die overwinningen kan het weleens te relaxed worden voor sonmigen. Ik zou daarom ook Vertessen laten starten voor Gakpo. Wordt Gakpo beter van.
Ik denk ook Marco. Die heeft nog kriebel aan z'n ribbenkast10%, 30%, 60%. Verwacht nl niet dat Gotze er af gaat ivm kwaliteit en Sangare vanwege body. Gewoon ff Marco rust geven.
Nog een 0-3, deze flow zolang mogelijk volhouden en meenemen de competitie in.1-1 en door! Niet teveel energie verspelen.
Precies, geen tegengoals, Drommel vertrouwen tanken.Nog een 0-3, deze flow zolang mogelijk volhouden en meenemen de competitie in.
Ik ben toch "zenuwachtig", want ik denk dan weer dat de pret weer niet zo lang kan duren......Precies, geen tegengoals, Drommel vertrouwen tanken.
Wat heb ik weer een zin in vanavond, dat is toch wel een hele tijd wat anders geweest, kijken uit een ssoort van plichtsbesef, met lood in de schoenen, en er dan achter komen dat de PSV spelers het ook een verplichting vonden en met lood in de schoenen speelden (vooral terug en breed). Nu, al 2 dagen goede zin in de wedstrijd.
Ik ken het gevoel, en het zal niet eeuwig duren, maar vaak duurt het wel een jaar.Ik ben toch "zenuwachtig", want ik denk dan weer dat de pret weer niet zo lang kan duren......
MinstensIk ken het gevoel, en het zal niet eeuwig duren, maar vaak duurt het wel een jaar.
Gotze weg zal een hele aderlating zijn. En als Madueke zich zo blijft ontwikelen en manifesteren, is die ook weg. Maar dat zien we volgend jaar wel weer. Nu eerst: genietenMinstens
0-1 dan maar. Waarom energie verspelen voor een tegengoal.1-1 en door! Niet teveel energie verspelen.
Inderdaad, het valt me op dat Götze zoveel minuten maakt terwijl hij vorig seizoen vaak vroeg gewisseld werd. Alleen maar een goed teken natuurlijk, die man voegt zoveel voetbal en creativiteit toe aan ons PSV.Hmmm nou. Götze sparen kan ook hè.
Toch is het minder erg als een Madueke weg gaat voor een 35 miljoen. Wordt het een stuk draaglijker ineens..Gotze weg zal een hele aderlating zijn. En als Madueke zich zo blijft ontwikelen en manifesteren, is die ook weg. Maar dat zien we volgend jaar wel weer. Nu eerst: genieten
Voor 35 miljoen komt hij een handje geven op je verjaardag, minstens het dubbele.Toch is het minder erg als een Madueke weg gaat voor een 35 miljoen. Wordt het een stuk draaglijker ineens..
Een beetje optimistischer mag toch wel Mikasa.Ik ben toch "zenuwachtig", want ik denk dan weer dat de pret weer niet zo lang kan duren......