FC Midtylland - PSV | Dinsdag 10 augustus | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Goed.
Af en toe een speler wisselen om de vaart erin te houden. Na die overwinningen kan het weleens te relaxed worden voor sonmigen. Ik zou daarom ook Vertessen laten starten voor Gakpo. Wordt Gakpo beter van.
Ook om je basis “breed” te houden. Door spelers als Pröpper, Teze en Vertessen regelmatig laat spelen, dan staan ze ook zonder probleem in de basis bij uitval van een ander.
 
Nog een 0-3, deze flow zolang mogelijk volhouden en meenemen de competitie in.
Precies, geen tegengoals, Drommel vertrouwen tanken.

Wat heb ik weer een zin in vanavond, dat is toch wel een hele tijd wat anders geweest, kijken uit een ssoort van plichtsbesef, met lood in de schoenen, en er dan achter komen dat de PSV spelers het ook een verplichting vonden en met lood in de schoenen speelden (vooral terug en breed). Nu, al 2 dagen goede zin in de wedstrijd. :PSV:
 
Precies, geen tegengoals, Drommel vertrouwen tanken.

Wat heb ik weer een zin in vanavond, dat is toch wel een hele tijd wat anders geweest, kijken uit een ssoort van plichtsbesef, met lood in de schoenen, en er dan achter komen dat de PSV spelers het ook een verplichting vonden en met lood in de schoenen speelden (vooral terug en breed). Nu, al 2 dagen goede zin in de wedstrijd. :PSV:
Ik ben toch "zenuwachtig", want ik denk dan weer dat de pret weer niet zo lang kan duren...... :CENSORED:
 
Hmmm nou. Götze sparen kan ook hè.
Inderdaad, het valt me op dat Götze zoveel minuten maakt terwijl hij vorig seizoen vaak vroeg gewisseld werd. Alleen maar een goed teken natuurlijk, die man voegt zoveel voetbal en creativiteit toe aan ons PSV.
 
Gotze weg zal een hele aderlating zijn. En als Madueke zich zo blijft ontwikelen en manifesteren, is die ook weg. Maar dat zien we volgend jaar wel weer. Nu eerst: genieten
Toch is het minder erg als een Madueke weg gaat voor een 35 miljoen. Wordt het een stuk draaglijker ineens..
 
Ik ben toch "zenuwachtig", want ik denk dan weer dat de pret weer niet zo lang kan duren...... :CENSORED:
Een beetje optimistischer mag toch wel Mikasa.
Schmidt heeft het nu uitstekend op de rails gekregen.
Afgestapt van die achterlijke 4-2-2-2 en nu 4-2-3-1, een wereld van verschil.
Hij gaf gisteren tijdens de persconferentie in Denemarken aan dat PSV, weer vanaf het begin druk gaan zal zetten. Heerlijk...
 
Opstelling PSV: Drommel; Teze, Ramalho, Boscagli, Max; Pröpper, Sangaré; Madueke, Götze, Gakpo; Zahavi
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan