FC Groningen - PSV | Zondag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Metalium

International
Zal niet makkelijk worden zonder Gakpo, die net weer een stijgende lijn in zijn prestaties vertoont.
Hopelijk Madueke een basisplaats.
Ik houd het op 0-5
4x Madueke
1x Padt, doordat een ziedend schot van Madueke, via de linkerpaal en de pens van Padt,het vijandelijke doel in caramboleert.

Laatst bewerkt:

CNG MrKrateos

Trainer Coach
Deze jongen zit er weer bij (met dezelfde Mexicaanse vriend die altijd dronken in een stadion is. Gelukkig speelt Chucky niet meer bij ons :) ).

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Deze jongen zit er weer bij (met dezelfde Mexicaanse vriend die altijd dronken in een stadion is. Gelukkig speelt Chucky niet meer bij ons :) ).
2-0 voor Groningen. Zal ook maar lekker vooraf gaan zuipen.

Trevor Ford

Basisspeler
Zou het niet mooi zijn om eens niet met 1-0 achter te komen. Het zou mooi zijn om eens met 1-0 voor te komen staan.

DrJ

Routinier
Als we nou eens de traditioneel goede helft 4x scoren, dan maakt de traditioneel slechte helft wat minder uit.

Natte Krant

Basisspeler
FC Groningen staat in een lastig uit rijtje: Heracles, Heerenveen, FC Utrecht in de buurt, qua stand.

En toch voel ik me buitengewoon comfortabel en relaxed.

Ik verwacht een 0-2 .

( Vooruitlopend op het einde van het seizoen 2020: derde worden achter 020, met AZ als kampioen? Ik kan ermee leven. Ik verwacht dat Groningen uit de opmaat betekent) .

Davitamonnetje

Routinier
FC Groningen staat in een lastig uit rijtje: Heracles, Heerenveen, FC Utrecht in de buurt, qua stand.

En toch voel ik me buitengewoon comfortabel en relaxed.

Ik verwacht een 0-2 .

( Vooruitlopend op het einde van het seizoen 2020: derde worden achter 020, met AZ als kampioen? Ik kan ermee leven. Ik verwacht dat Groningen uit de opmaat betekent) .
Ik hoop t! Zit tussen de Grunningers vanmiddag. Zal hopelijk in stilte juichen. Wordt me afgeraden te juichen bij goals van PSV :unsure: :zien:

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan