FC Groningen - PSV | Zondag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zal niet makkelijk worden zonder Gakpo, die net weer een stijgende lijn in zijn prestaties vertoont.
Hopelijk Madueke een basisplaats.
Ik houd het op 0-5
4x Madueke
1x Padt, doordat een ziedend schot van Madueke, via de linkerpaal en de pens van Padt,het vijandelijke doel in caramboleert.
 
Laatst bewerkt:
Deze jongen zit er weer bij (met dezelfde Mexicaanse vriend die altijd dronken in een stadion is. Gelukkig speelt Chucky niet meer bij ons :) ).
 
Deze jongen zit er weer bij (met dezelfde Mexicaanse vriend die altijd dronken in een stadion is. Gelukkig speelt Chucky niet meer bij ons :) ).
2-0 voor Groningen. Zal ook maar lekker vooraf gaan zuipen.
 
Als we nou eens de traditioneel goede helft 4x scoren, dan maakt de traditioneel slechte helft wat minder uit.
 
FC Groningen staat in een lastig uit rijtje: Heracles, Heerenveen, FC Utrecht in de buurt, qua stand.

En toch voel ik me buitengewoon comfortabel en relaxed.

Ik verwacht een 0-2 .

( Vooruitlopend op het einde van het seizoen 2020: derde worden achter 020, met AZ als kampioen? Ik kan ermee leven. Ik verwacht dat Groningen uit de opmaat betekent) .
 
FC Groningen staat in een lastig uit rijtje: Heracles, Heerenveen, FC Utrecht in de buurt, qua stand.

En toch voel ik me buitengewoon comfortabel en relaxed.

Ik verwacht een 0-2 .

( Vooruitlopend op het einde van het seizoen 2020: derde worden achter 020, met AZ als kampioen? Ik kan ermee leven. Ik verwacht dat Groningen uit de opmaat betekent) .
Ik hoop t! Zit tussen de Grunningers vanmiddag. Zal hopelijk in stilte juichen. Wordt me afgeraden te juichen bij goals van PSV :unsure: :zien:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan