Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Alle reden voor optimisme, toch???Och ja, dat was bij de vorige editie die schandelijke 4-2, hoop dat t minder schandelijk wordt deze keer.
Volgens mij ben jij de stakende PSV supporter (en ik voorlopig ookZin in!![]()
Als ze het nu ineens wel kunnen zijn ze het ook niet waard om voor onze mooie club te spelen.Gewoon 0-3. Druk is er af , lopen zonder kinderen het veld op en zijn lekker bij de les.
Niet, plek 2 wordt heel lastig om te halen met het programmaJe zou bijna vergeten dat het nog ergens om gaat (plaats 2) Maar als de heren geen strijd plan hebben voor het kampioenschap of de beker, waarom dan wel om zoiets abstracts als een CL-deelname in het jaar dat vele er niet meer bij zijn?
Het is nog een geluk dat de meestrijdende clubs ook regelmatig punten laten liggen.Niet, plek 2 wordt heel lastig om te halen met het programma
Niet zoveel als wij doenHet is nog een geluk dat de meestrijdende clubs ook regelmatig punten laten liggen.
Ik zie dat ze überhaupt pas 25 keer gescoord hebben. Bijzonder dat ze dan 8ste staan, al scheelt het ook maar 4 punten met plek 15.Groningen krijgt de minste tegengoals thuis van de hele eredivisie. Scoort ook op Almere na de minste goals thuis.
Kortom: 1-0
Ik wil Land, Nagalo en Babadi ook wel eens echt zien. Die lijken mij wel gemotiveerd in tegenstelling tot het spul wat afgelopen zondag moest spelen (en er weinig zin in hadden)Als ze het nu ineens wel kunnen zijn ze het ook niet waard om voor onze mooie club te spelen.
Normaal geef ik het pas op als het echt niet meer kan, maar dit jaar gaat dat niet meer lukken. Ik zou zeggen, geef wat jonge jongens de kans. Till, Veerman, Boscagli eruit. Drommel op doel (nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen).