FC Basel - PSV | Dinsdag 30 juli 2019 | Eindstand 2-1 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mjaw. Weet niet per se of Van Bommel hiervan de schuld kan krijgen. Qua verdediging werd hij ongeveer gedwongen. Keeper had hij ook geen andere keus. En ach Hendrix of Rosario maakt eigenlijk ook niets uit.

Hoogstens Pereiro kun je afvragen of die geen rol had kunnen/moeten spelen.

Ik vind het een fout om een bank met TEZE, Sainsbury en Bosciagli te hebben. Daarna verdedigende middenvelder Hendrix. Dat is gewoon een domme dure fout. Je kan niet een verdediger eruit halen en een extra aanvaller erin zetten. Je hebt Piroe, Aboukhlal, Ihattaren... en zitten alle 3 niet op de bank.
 
Geen zorgen, tegen twente word het ook een gelijkspel of verlies, wen maar aan afgangen
Als je de 2de tegengoal zag net, 6 man staat gewoon in strafschopgebied en de bal vliegt er in, serieus hoe de fuckkkk :FP:
Tegen Twente verlies je zowieso, wat het einde seizoen betekent.
 
Ik vind het een fout om een bank met TEZE, Sainsbury en Bosciagli te hebben. Daarna verdedigende middenvelder Hendrix. Dat is gewoon een domme dure fout. Je kan niet een verdediger eruit halen en een extra aanvaller erin zetten. Je hebt Piroe, Aboukhlal, Ihattaren... en zitten alle 3 niet op de bank.
Ihattaren had erin moeten staan voor nitwit Rosario. Die brengt tenminste voetbal.
 
Mjaw. Weet niet per se of Van Bommel hiervan de schuld kan krijgen. Qua verdediging werd hij ongeveer gedwongen. Keeper had hij ook geen andere keus. En ach Hendrix of Rosario maakt eigenlijk ook niets uit.

Hoogstens Pereiro kun je afvragen of die geen rol had kunnen/moeten spelen.

Onzin,

Hendrikx en sadilek met Rosario op het middenveld en Ruiter ipv Zoet
 
In een woord pover. De beste doelman oo de bank, een middelmatige tussen de palen, en een clowneske verdediging. Hotsie knotsie begonia voetbal, eerst pingelen en dan pas kijken. Teamspel zwaar onder de maat. Voorin in Malen en Bergwijn en ook Bruma fantastische talenten. Te weinig overleg en wie zet eenander vrij voor de keeper? Te weinig spelers met overleg ook wel veel dezelfde type aanvallers. Kortom zonde, team te laat compleet. Dan EL maar winnen. Kan samen met het kampioensschap het seizoen nog redden.
 
Van Bommel OUT!wegwezen met je kut tacktiek.
Heeft weinig met tactiek te maken. Is gewoon pure onkunde achterin (dumfries). Bruma goede goal, maar zie je daarna ook niet meer. Nou ja, nog een keertje dan toen hij onnodig de bal verspeelde bij de 2-1. Voorin net te weinig geluk en stootkracht. Maar Rosario, man man man.
 
Triest zeg, uitgeschakeld worden tegen deze kneuzen.

Maar uiteraard niks in de CL te zoeken als er van Basel al niet gewonnen kan worden.

Het was allemaal ook wel vragen om problemen natuurlijk om niet tijdig het team klaar te hebben. En dan te beginnen met een onervaren middenvelder als linksback, een speler die bij gebrek aan interesse voor hem weer in genade is genomen, Viergever en de hopeloos uit vorm zijnde Zoet...

Kost gewoon een hoop geld. En als spelers te kiezen hebben tussen een club die wel CL speelt en een club die dat niet doet, is de keuze vaak ook wel gemaakt.

In een competitie waar de kampioen weinig punten gaat laten liggen, kan het ook zo afgelopen zijn.
 
Ik vind het een fout om een bank met TEZE, Sainsbury en Bosciagli te hebben. Daarna verdedigende middenvelder Hendrix. Dat is gewoon een domme dure fout. Je kan niet een verdediger eruit halen en een extra aanvaller erin zetten. Je hebt Piroe, Aboukhlal, Ihattaren... en zitten alle 3 niet op de bank.
Ja ach. Ik zou eerder Pereiro brengen als we een doelpunt nodig hebben dan Ihattaren. En verder wet ik niet of Piroe nu al iets toegevoegd. Kan maar vind dat niet per se een grote fout. Denk met name dat het gewoon tegen valt dat de helft van de verdediging nog niet fit is.
 
Triest, heel triest... wordt genoegen nemen met de gifbeker dit jaar ben ik bang... Kan aan mij liggen maar ik vind sowieso een rare sfeer om de selectie heen hangen. Niemand lijkt er nog bijster veel plezier in te hebben en spelers waar je voorheen van op aan kon geven ook steeds minder thuis... noem mij voor de gein ook eens iemand die zienderogen sprongen vooruit heeft gemaakt onder van Bommel... Op een leuk talentje her en der na zie ik ze niet...
 
Ja ach. Ik zou eerder Pereiro brengen als we een doelpunt nodig hebben dan Ihattaren. En verder wet ik niet of Piroe nu al iets toegevoegd. Kan maar vind dat niet per se een grote fout. Denk met name dat het gewoon tegen valt dat de helft van de verdediging nog niet fit is.

Ik bedoel meer: de laatste 10 minuten moet je alles op alles zetten om te scoren. Piroe kan scoren. Dumfries,Sadilek,Luckassen of Viergever niet. Je moet een verdediger eruit kunnen halen om een aanvaller te brengen. Dat kon niet met deze bank.
 
Ja ach. Ik zou eerder Pereiro brengen als we een doelpunt nodig hebben dan Ihattaren. En verder wet ik niet of Piroe nu al iets toegevoegd. Kan maar vind dat niet per se een grote fout. Denk met name dat het gewoon tegen valt dat de helft van de verdediging nog niet fit is.
Dat is gvd de Jong toch aan te rekenen!!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan