Ralf Edström
Assistent Coach
Ik kijk ook zelden tv.Hoe ontloop je een ek. Het is op iedere zender zo'n beetje. En naar het café gaan heeft ook geen zin omdat het overal op staat..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik kijk ook zelden tv.Hoe ontloop je een ek. Het is op iedere zender zo'n beetje. En naar het café gaan heeft ook geen zin omdat het overal op staat..
Andere hobbies dan..Ik kijk ook zelden tv.
Daar heb ik dus echt geen actieve herinnering aan.Oostenrijk vorige EK, net als de winnaar van de play-offs. Dat wordt gewoon weer geen spannende en leuke wedstrijd. Tenzij het Polen is, maar die hebben we met de Nations League ook al gehad.
Ik ga nu een hele domme vraag stellen, maar sinds wanneer is Türkiye en Czechia Engels? Dat is toch gewoon Turkey en Czech Republic?
Teveel youtubeAndere hobbies dan..
Dat telt ook als tv kijken wat mij betreftTeveel youtube![]()
Voor mij ook. Maar geen voetbal live. Betaal nu 77 euro bij Ziggo tv en internet. Kijken of dat voordeliger kan maar ja is off topic.Dat telt ook als tv kijken wat mij betreft![]()
![]()
Czechia – EU country profile | European Union
Find out more about Czechia’s political system, economy and trade figures, its representation in the different EU institutions, and EU funding it receives.european-union.europa.eu
![]()
Turkey wordt Türkiye: waarom hebben landen in buitenland een andere naam?
Firenze, Liège en Lisboa. Weet jij bij het lezen van deze plaatsnamen over welke buitenlandse steden we het hebben? Een heleboel landen en steden hebben in een andere taal een andere naam. President Erdogan is niet bepaald blij met 'Turkey' en wil de naam daarom veranderen. Maar waarom gebruiken...www.rtlnieuws.nl
Dat de Engelse vertaling van Turkije 'Turkey' is – en dus kalkoen betekent – vindt Erdogan maar niets. Hij wil de internationale naam van het land dan ook veranderen: voortaan heet het Türkiye. Hij gaat hiervoor een verzoek indienen bij de Verenigde Naties.