Europees Kampioenschap 2024

Dat is wel heel erg dichtbij :) Hopen dat de prijzen van die kaartjes een beetje meevallen ;)
Achtste-finale hier in de eerste ronde (winnaar d tegen #2 F) waren €120 in de eerste ronde. Gooi mezelf er voor de poulewedstrijd wel even in de grabbelton bij de uefa. :)
 
Laatst bewerkt:

Wedstrijden Nederland

Zo. 16 juni 2024 nnb Hamburg Play-Off Winner Path A - Nederland
Vr. 21 juni 2024 Leipzig Nederland - Frankrijk
Ma. 24 juni 2024 Berlijn Nederland Oostenrijk
En dan een mogelijke achtste finale tegen België, of zie ik dat verkeerd?
 
Huh, waarom speelt de nr2 van de ene poule tegen de nr2 van de andere? Tegen wie spelen de nummers 1 dan?
Komt doordat er ook een aantal nrs 3 doorgaan. Met 6 poules heb je in de knock-outfase 6 nrs 1, 6 nrs 2 en 4 nrs 3.

3 speelt altijd tegen 1 (ben je 4 nrs 1 kwijt)
2 speelt deels tegen 1 (2x) en deels tegen 2 (2x).
 
Wales en Polen gaan naar de verlenging. 0-0 na 90 minuten.
Polen nog geen enkele schot op goal.
 
Oekraïne heeft met 2-1 gewonnen van IJsland en gaat naar het EK.
Georgië - Griekenland na verlenging 0-0. Georgië wint na Penalty's en gaat naar het EK.
 
Laatst bewerkt:
Polen wint 5-4 met Penalty's van Wales en gaat naar het EK.
In de poule van Nederland, Frankrijk en Oostenrijk.
 
Iets zegt mij dat we dit EK veel shit krijgen die niet voetbal gerelateerd is, aanslagen, wappies, protesten etc...
 
Ik ben heel vredelievend voor de dieren, mensen boeien mij minder, empathie voor hun is altijd op lager pitje :geek:

Ik vind het een verontrustende gedachte, dat wij op sommige onderwerpen blijkbaar overeenkomsten hebben :fear:

Nahja... ik zou zeggen 'iets lager pitje' en dan omdat sommige mensen geen empathie verdienen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan