Ons abonnement met ESPN (fox) opgezegd. Geen zin meer in Kwakman en Perez vond ik altijd wel leuk maar die is te veel in zichzelf gaan geloven en cultiveert nu dingen die hem sierden op een opzichtige manier. Dan ben ik heel snel klaar met zo’n iemand. Ipv Leo Driessen luister ik vanaf nu gewoon naar Poetin als commentator. Doe er alles aan om Der Muzikant blij te maken. :star:

Tijd voor IPTV, kan je PSV kijken op 15 kanalen/landen altijd + 100 Iraanse kanalen als je Nederland helemaal zat wordt :lmao:
 
Laatst bewerkt:
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Feyenoord is ook bij VI niks meer waard. Allemaal slechte voortekenen. Die gaan zondag hun beste pot van het jaar spelen. We hadden beter afgelopen weekend al naar Feyenoord gemoeten..
Net onder het genot van een Argentijns biefstukje zitten babbelen met m’n boy Pratto. Hij zei: “slechte voortekenen, Weltmeister zit al de hele week z’n club omlaag te praten en mij af te schilderen als een mix van Batistuta en Aguero, terwijl ik gister nog een sprintje verloor van Dick toen we na de training voor de grap een 60m’tje deden...”

Waarop ik natuurlijk zei dat jij zoiets nooit zomaar uit extreem bijgeloof zou blijven roepen. Hij was enigszins gerust gesteld en leeft nu in de illusie dat ‘ie een hattrick gaat maken. Voor wat het waard is.
 
Net onder het genot van een Argentijns biefstukje zitten babbelen met m’n boy Pratto. Hij zei: “slechte voortekenen, Weltmeister zit al de hele week z’n club omlaag te praten en mij af te schilderen als een mix van Batistuta en Aguero, terwijl ik gister nog een sprintje verloor van Dick toen we na de training voor de grap een 60m’tje deden...”

Waarop ik natuurlijk zei dat jij zoiets nooit zomaar uit extreem bijgeloof zou blijven roepen. Hij was enigszins gerust gesteld en leeft nu in de illusie dat ‘ie een hattrick gaat maken. Voor wat het waard is.
Ik kan op mijn telefoon alleen gewone duimpjes geven, maar ik bedoelde natuurlijk die met die traantjes.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Gister was weer leuke uitzondering, veel anale humor en meester Derksen die koppig doet over de Haller overtreding 🤣
 
Net voor het eerst teruggezien. Ik vind het lastig. Het is een duwtje. Officieel als er een goal uit valt, moeten ze fluiten dan, toch?
Het kan ook als een duel gezien worden waarbij Haller zijn handen gebruikt om zelf in balans te blijven. Lastig. Snap de consternatie.
 
Ik blijf er bij 100% overtreding, als je ziet hoe de ander weg vliegt, dat is haast niet te faken. 90% duwen 10% uit balans zelf
 
Terug
Bovenaan Onderaan