Erik Pieters

Ik snap niet dat er hier zoveel mensen zijn die vertrouwen hebben in Tamata, waar is dat op gebasseerd?

Definieer vertrouwen. Ik zie het echt niet geweldig zitten in Tamata. Maar vind hem voor komend seizoen, wetende dat PSV achterin nog héél veel werk te verzetten heeft, een prima backup voor de backposities. We kunnen niet nog tien spelers gaan halen omdat we het eigenlijk niet zo zien zitten in onze reserves, of denk jij soms van wel?
 
Ik hoop dat het minimaal 3,5 miljoen is, zodat we met dat geld een geschikte of zelfs betere verdediger kunnen aantrekken. Tiendalli zie ik wel zitten of Viergever...wat betreft de laatste, kan Brands misschien een package-deal sluiten met AZ: 10 miljoen voor Maher en Viergever !!!
 
jammer als pieters eventueel weg zou gaan. Ik heb er wel vertrouwen in dat het allemaal nog goed gaat komen met willems.

Hij is nog zo jong, ik hoop dat hij dit jaar wat volwassener wordt.
 
jammer als pieters eventueel weg zou gaan. Ik heb er wel vertrouwen in dat het allemaal nog goed gaat komen met willems.

Hij is nog zo jong, ik hoop dat hij dit jaar wat volwassener wordt.

Hij kan voetballen en is niet bang, enige probleem is dat hij nog te vaak impulsief reageert, voor een aanvaller mag dat, echter voor een verdediger liever niet. Ik denk dat Cocu en co dat er wel uitkrijgen.
 
Hij kan voetballen en is niet bang, enige probleem is dat hij nog te vaak impulsief reageert, voor een aanvaller mag dat, echter voor een verdediger liever niet. Ik denk dat Cocu en co dat er wel uitkrijgen.

Het is - zoals heel PSV afgelopen jaar - zonder gedachte. Gaan om het gaan. Hij voert zijn actie structureel 1 actie te ver door, waardoor hij balverlies lijdt. Het heeft hopelijk vooral met jeugdige overmoed te maken. Dan is het er wel uit te trainen.
 
Het is - zoals heel PSV afgelopen jaar - zonder gedachte. Gaan om het gaan. Hij voert zijn actie structureel 1 actie te ver door, waardoor hij balverlies lijdt. Het heeft hopelijk vooral met jeugdige overmoed te maken. Dan is het er wel uit te trainen.

ze zijn nog te gretig hè, willen beslissend zijn. Voor een aanvaller zie je dat graag, maar voor een verdediger kan dat eigenlijk niet. Ik denk ook dat het er wel uit te trainen is, en ervaring doet ook veel. Ik hoop dat ze geduld met hem hebben.
 
Hij kan voetballen en is niet bang, enige probleem is dat hij nog te vaak impulsief reageert, voor een aanvaller mag dat, echter voor een verdediger liever niet. Ik denk dat Cocu en co dat er wel uitkrijgen.

Misschien moet willems dan gewoon op het middenveld! Een wild paard als willems moet je niet teveel willen temmen naar mijn mening. Ik kom er voor naar het stadion als hij een rush naar voren inzet. schitterend.

naja misschien overdrijf ik maar ik zie juist graag dat er uit willems meer dreiging komt, dat hij vaker over zijn man heenloopt, hij mag zeker wat gecontroleerder worden.
 
Misschien moet willems dan gewoon op het middenveld! Een wild paard als willems moet je niet teveel willen temmen naar mijn mening. Ik kom er voor naar het stadion als hij een rush naar voren inzet. schitterend.

naja misschien overdrijf ik maar ik zie juist graag dat er uit willems meer dreiging komt, dat hij vaker over zijn man heenloopt, hij mag zeker wat gecontroleerder worden.


Zeker. Laten we eens een jaar uitzoeken wat Willems nou eigenlijk kan. In de jeugd uiteraard.
 
Jammer. Nu krijgen we de Pieters op 9 variant nooit meer te zien. #verdrietig #uiteten #whitenigga #slaeenraamin #kantochnietverdedigen #miet #letsdoittogether #hadvoor7miljoenverkochtkunnenwordenvorigjaar #kutbrands
 
Terug
Bovenaan Onderaan