Ergernissen

Een of andere idiote vader van een klant die afgelopen zaterdag feest heeft gehad bij ons, die denk ik door teveel tequilas naar binnen geslagen te hebben, zich geirriteert voelt en nu via
facebook allerlei idiote reacties op onze facebooksite begint te zetten, en niet voor reden vatbaar is. Slechte service, chantage, hij gooit met allerlei termen waar geen reet van klopt......
Lekker is dat.............
 
De bijkans hijgerige manier waarop Nederlandse minister-presidenten Nederlandse sportwinnaars feliciteren.
Of maken de media er een groot punt van. Dan laten die zich ook schaamteloos door de politieke pr-machine voor het karretje spannen.

Twee ergernissen.
Dus: Bah en bah.
 
De bijkans hijgerige manier waarop Nederlandse minister-presidenten Nederlandse sportwinnaars feliciteren.
Of maken de media er een groot punt van. Dan laten die zich ook schaamteloos door de politieke pr-machine voor het karretje spannen.

Twee ergernissen.
Dus: Bah en bah.

Hear hear!
 
Dat het woord 'blamage' door PSV aan kracht verliest en dus aan inflatie onderhevig is.
Blamage is zuur.

Zie je wel.
Ajax - Rosenborg: een blamage.
Elke verliespartij is een blamage tegenwoordig.
Barca - Real? Een .... van Barca.

Voorspelling!
Het volgende woord heeft over 2 jaar ook geen kracht meer: kwestie.
Kwestie is het nieuwe dingetje.
Gehoord op NPO radio 1 vandaag. 'Dat was gisteren een kwestie hoor, de een vond het roze, de ander vond het rood.'

Dat woorden slappe betekenissen krijgen: BAH.
 
Zie je wel.
Ajax - Rosenborg: een blamage.
Elke verliespartij is een blamage tegenwoordig.
Barca - Real? Een .... van Barca.

Voorspelling!
Het volgende woord heeft over 2 jaar ook geen kracht meer: kwestie.
Kwestie is het nieuwe dingetje.
Gehoord op NPO radio 1 vandaag. 'Dat was gisteren een kwestie hoor, de een vond het roze, de ander vond het rood.'

Dat woorden slappe betekenissen krijgen: BAH.

Heel zuur inderdaad.

Nog zo'n kutwoord. 'Zuur'.
 
Notoire linksrijders in Nederland, de rechterbaan lijkt voor 90% van de autorijders niet te bestaan... Graag een campagne zoals in Belgie...
 

Bijlagen

  • photo1307.jpg
    photo1307.jpg
    11,7 KB · Weergaven: 0
Notoire linksrijders in Nederland, de rechterbaan lijkt voor 90% van de autorijders niet te bestaan... Graag een campagne zoals in Belgie...

Op tweebaanswegen gaat t nog wel redelijk. Maar zodra n snelweg meer dan 2 stroken heeft weet t gros niet meer dat ze rechts moeten rijden.
De A2 hier (2x 5banen) is 's avonds een ramp, rij ik 130 in de rechterstrook kan ik drie banen naar links voor n droeftoeter die 100 in de 3e baan rijd. Waarna ik vervolgens weer terug kan (en ga) naar de rechter strook...
 
Op tweebaanswegen gaat t nog wel redelijk. Maar zodra n snelweg meer dan 2 stroken heeft weet t gros niet meer dat ze rechts moeten rijden.
De A2 hier (2x 5banen) is 's avonds een ramp, rij ik 130 in de rechterstrook kan ik drie banen naar links voor n droeftoeter die 100 in de 3e baan rijd. Waarna ik vervolgens weer terug kan (en ga) naar de rechter strook...

Precies. Die pikkies die denken dat zolang ze niet op de linkerbaan rijden, het OK is...zucht. Ik vind rechts inhalen met een geërgerde blik richting die chauffeur dan geoorloofd.
 
Precies. Die pikkies die denken dat zolang ze niet op de linkerbaan rijden, het OK is...zucht. Ik vind rechts inhalen met een geërgerde blik richting die chauffeur dan geoorloofd.

Snap je punt, vrees alleen dan oom agent het niet met je eens is. Was overigens wel leuk na PSV-Osijek, reed met mn zoontje terug richting t noorden, vrij rustig, lekker 130 in de rechter strook,en ja hoor, kom je weer zo'n 110 in de 2e strook droeftoeter tegen, ik d'r omheen, nog ff geseint met groot licht ivm de gevaarsetting die zo'n auto feitelijk veroorzaakt. D'r omheen, weer terug naar rechts, maar geen reactie bij de bestuurder...
De auto die daarna kwam seinde ook, toen reageerde de auto wel, maar dat kwam vermoedelijk door de blauwe en oranje bestickering :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan