Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Het blijft een ergernis dat Philips een steeds kleiner Amsterdams bedrijf is die zelfs geen eigenaar meer is van de Lichttoren, hun (voormalige) hoofdkantoor, de High Tech Campus en het Evoluon.Blijft een ergernis PSV nooit meer in een Philips shirt te zien spelen.
Het blijft een ergernis dat Philips een steeds kleiner Amsterdams bedrijf is die zelfs geen eigenaar meer is van de Lichttoren, hun (voormalige) hoofdkantoor, de High Tech Campus en het Evoluon.
Maar wel een founder van de Amsterdam Arena. Bah.
Hallo deze tosti is niet goed. Graag hete ham en gesmolten kaas.Cafés die tosti's ham/kaas verkopen en waar je dan 2 geroosterde boterhammen krijgt met lauwe ham en een niet-gesmolten, half-zweterig plakje kaas ertussen. Ik vind daar wat van, maar daar hoor de je hoge heren in Den Haag niet over!
Die zetten graag een bordje bij de ingang:Cafés die tosti's ham/kaas verkopen en waar je dan 2 geroosterde boterhammen krijgt met lauwe ham en een niet-gesmolten, half-zweterig plakje kaas ertussen. Ik vind daar wat van, maar daar hoor de je hoge heren in Den Haag niet over!
Jawel hoor, komt allemaal door asielzoekers. Straks met de noodwet zijn alle tostis weer zoals ze in de jaren '50 waren.Cafés die tosti's ham/kaas verkopen en waar je dan 2 geroosterde boterhammen krijgt met lauwe ham en een niet-gesmolten, half-zweterig plakje kaas ertussen. Ik vind daar wat van, maar daar hoor de je hoge heren in Den Haag niet over!
Die smaken naar spruitjes…Jawel hoor, komt allemaal door asielzoekers. Straks met de noodwet zijn alle tostis weer zoals ze in de jaren '50 waren.
Die smaken naar spruitjes…
Jawel hoor, komt allemaal door asielzoekers. Straks met de noodwet zijn alle tostis weer zoals ze in de jaren '50 waren.
Ik kon vroeger ook altijd uittekenen wat er 's-avonds op tafel stond. We spreken jaren 80.En dan mogen we alleen nog vis op vrijdag, is woensdag weer gehaktdag en is pasta een exotisch gerecht.
Ik weet niet wat er bij Outlook/hotmail is gebeurd afgelopen maand, maar ik krijg ook alle belangrijke mail in de spam. Met Gmail nog geen last van gehad, ben dan ook bezig om alle belangrijke accounts naar mn Gmail over te zetten.Dat emailprogramma's als Outlook en GMail zo ontzettend slecht (én storend!!) zijn in het herkennen van spammail.
Ik ben nu tickets kwijt voor Frozen the Musical in 't circustheater, omdat Outlook ze in de spam had gegooid. Dat had ik niet op tijd gezien, dus die email is automatisch verwijderd, met de bijlage van m'n tickets.. Gelukkig via de website van het evenement m'n tickets teruggevonden, maar toch. Andere geverifiëerde websites als Ticketmaster komen ook allemaal automatisch in de spam. Email van m'n verzekeringsmaatschappij, van de gemeente waar ik in woon. Allemaal automatisch spam.
Maar ELKE email van "Je pakket staat in de wacht!" of iets over kunststof kozijnen komen wel gewoon in m'n Postvak IN. Bloed irritant.
Donny Marwa. Zo’n beetje het grootste monsterlijke tuig van onze samenleving. Nu blijkt het OM op zoek te zijn naar een manier om hem zo lang mogelijk van de maatschappij weg te houden. Laat ik daar nou een zeer efficiënte en goedkope oplossing voor hebben.
Geen idee wie dat zou moeten zijn.Donny Marwa. Zo’n beetje het grootste monsterlijke tuig van onze samenleving. Nu blijkt het OM op zoek te zijn naar een manier om hem zo lang mogelijk van de maatschappij weg te houden. Laat ik daar nou een zeer efficiënte en goedkope oplossing voor hebben.