Mikasa
Internationale Legende
De VVDers zijn volgens de oorlogen ontzettend tevreden met haar. Er is in ieder geval stijgende.Dilan, wat een ongelooflijke domme kut is dat. De drek die daaruit komt is ondertussen gelijk aan die drek uit wilders.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
De VVDers zijn volgens de oorlogen ontzettend tevreden met haar. Er is in ieder geval stijgende.Dilan, wat een ongelooflijke domme kut is dat. De drek die daaruit komt is ondertussen gelijk aan die drek uit wilders.

Ah, u bent net te jong voor dit karakter
The Fly
Beste concert wat ik ooit heb gezien. De Zoo TV tour. Vat alles samen wat de 90's waren.Ook al was ik oud genoeg, U2 is automatische boycot.
Huh U2 is prachtig manOok al was ik oud genoeg, U2 is automatische boycot.
Ooit, eind jaren 80 ja.Huh U2 is prachtig man
Ook dat is waar, zijn veel te lang doorgegaanOoit, eind jaren 80 ja.
Lang, lang geleden.
Als de fanbase groot genoeg kun je nooit te lang doorgaan. Lucratieve business natuurlijk.Ook dat is waar, zijn veel te lang doorgegaan
Huh U2 is prachtig man
Als de fanbase groot genoeg kun je nooit te lang doorgaan. Lucratieve business natuurlijk.
Ik vond het inderdaad vroeger ook leuk, maar luister er nu eigenlijk nooit naar.Ooit, eind jaren 80 ja.
Lang, lang geleden.
Ze zullen wel duur leven..Want 700 miljoen euro is natuurlijk net genoeg om eind volgende week te halen.
Tot aan begin deze eeuw nog relevant. Maar hun piek lag tussen 87-95 zoiets wat mij betreftOoit, eind jaren 80 ja.
Lang, lang geleden.
Bakayoko of Veerman verkopen en investeren in een tijdmachine. In Feyenoord stijl, eerst de nieuwe verdedigers er uit en dan Bono.Ooit, eind jaren 80 ja.
Lang, lang geleden.
Gelukkig kun je altijd terug te luisteren.Tot aan begin deze eeuw nog relevant. Maar hun piek lag tussen 87-95 zoiets wat mij betreft
Ja. Dat je ipv een nabeschouwing een interview met Zenden krijgt. Leuk, Zenden altijd +1, maar niet waarvoor ik inschakelde. Ik vind het ook kut dat je niet kan opnemen/terugkijken. Soms ben je daar van afhankelijk.Ziggo Sport Free