Ergernissen

Vrouwen die op linkedin allerlei eigen foto’s bij hun berichten plaatsen die helemaal niets, maar dan ook echt helemaal niets te maken hebben met het onderwerp.

Zal het aloude sexsells dan toch kloppen? Maar asl je dat zegt ben je een sexist, terwijl ze het zelf veroorzaken.

En als vervolg erop, dezelfde vrouwen die klagen dat mannen hun berichten sturen op linkedin.

Mijn eigen IT die problemen geeft. Bij de klant is het ook niet leuk maar als mijn eigen spul dienst weigert vindt ik dat dus echt bloedirritant.
Een van mijn drie NAS servers (ja, ik ben een beetje gestoord) vertoont kuren en ik heb geen idee wat er mee loos is. Gisteren tijd mee bezig geweest en het leek opgelost maar nu weer hetzelfde probleem terug.

Ooit, eind jaren 80 ja.
Lang, lang geleden.
Bakayoko of Veerman verkopen en investeren in een tijdmachine. In Feyenoord stijl, eerst de nieuwe verdedigers er uit en dan Bono.
Tot aan begin deze eeuw nog relevant. Maar hun piek lag tussen 87-95 zoiets wat mij betreft
Gelukkig kun je altijd terug te luisteren.
Deze met MJagger is ook alweer uit 2009 maar tijdloos. U2 na dit concert heb ik niet geluisterd dus ik zou het niet weten

Terug
Bovenaan Onderaan