Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Is gewoon gratis, dus slechts een account aanmaken, is net ff anders dan een abbo afsluiten.Als je hier ook al weer een abonnement voor moet afsluiten: ESPN, Viaplay en nu deze. Ze moeten eerst maar eens stoppen met Ajax, dan is het überhaupt pas een overweging.
Beeldkwaliteit is minder goed dan ik gewend ben.Is gewoon gratis, dus slechts een account aanmaken, is net ff anders dan een abbo afsluiten.
Dat is dan wel weer genaaid als ze dat knijpen bij de niet betaalde accounts.Beeldkwaliteit is minder goed dan ik gewend ben.
Allemaal onzekerheid. Zoals met alle social media.Vrouwen die op linkedin allerlei eigen foto’s bij hun berichten plaatsen die helemaal niets, maar dan ook echt helemaal niets te maken hebben met het onderwerp.
Zal het aloude sexsells dan toch kloppen? Maar asl je dat zegt ben je een sexist, terwijl ze het zelf veroorzaken.
En als vervolg erop, dezelfde vrouwen die klagen dat mannen hun berichten sturen op linkedin.
Ja, dat viel mij ook op.Beeldkwaliteit is minder goed dan ik gewend ben.
IPTV, en je bent van al die ergernissen af.Als je hier ook al weer een abonnement voor moet afsluiten: ESPN, Viaplay en nu deze. Ze moeten eerst maar eens stoppen met Ajax, dan is het überhaupt pas een overweging.
Herkenbaar.Werken in andermans project. Iedereen doet dingen net op zijn eigen manier en dan moet ik weer in het hoofd van mijn collega kruipen om te achterhalen hoe alles in elkaar steekt en wat ik moet doen.
We werken allemaal wel volgens een standaard, maar onze projecten zijn zelden standaard. Altijd specials en dingen die we nog niet eerder hebben gedaan. Het project waar ik nu in zit is uitgebreider dan dat ik ooit heb gezien.Herkenbaar.
Wij zijn bezig om iedereen op de zelfde manier te laten werken. Deel gaat daar in mee, maar je hebt altijd mensen die blijven hangen.
Niet waar. Geen interviews en alleen Nederlandse clubs. Voorheen keek je elke CL avond een wedstrijd. Ook als er geen Nederlandse clubs spelen.Is gewoon gratis, dus slechts een account aanmaken, is net ff anders dan een abbo afsluiten.
Als je volgens een kwaliteitssysteem zou werken (bijvoorbeeld opgezet conform ISO9001), gebruik je in ieder geval dezelfde processen, documenten en vastlegging. Dan zou je niet zo hoeven zoeken.We werken allemaal wel volgens een standaard, maar onze projecten zijn zelden standaard. Altijd specials en dingen die we nog niet eerder hebben gedaan. Het project waar ik nu in zit is uitgebreider dan dat ik ooit heb gezien.
De basis is gelijk, maar de speciale dingen zou ik anders hebben opgezet dan mijn collega.
Als je volgens een kwaliteitssysteem zou werken (bijvoorbeeld opgezet conform ISO9001), gebruik je in ieder geval dezelfde processen, documenten en vastlegging. Dan zou je niet zo hoeven zoeken
iso9001 geeft vooral aan dat jij zelf beschrijft hoe jij bv. kwaliteit borgt. Daarna kan je daarop geaudit worden. Het is niet dat ISO9001 voorschrijft hoe jij de processen inricht als ik het goed heb.In de ideale wereld. Wij hebben iso9001 en de rest, dat stelt heel weinig voor.
Het helpt je wel met het inrichten. Je kan het inderdaad niet overtikken uit de norm.iso9001 geeft vooral aan dat jij zelf beschrijft hoe jij bv. kwaliteit borgt. Daarna kan je daarop geaudit worden. Het is niet dat ISO9001 voorschrijft hoe jij de processen inricht als ik het goed heb.
iso9001 geeft vooral aan dat jij zelf beschrijft hoe jij bv. kwaliteit borgt. Daarna kan je daarop geaudit worden. Het is niet dat ISO9001 voorschrijft hoe jij de processen inricht als ik het goed heb.
Precies wat ik wilde zeggen alleen rolt t soepeler uit jouw toetsenbord.Maar een iso certificering kan je ook krijgen met 5 kantjes aan kwaliteitsborging, of met 300. Het is eigenlijk net zo vrij als je zelf wilt.
Wij hebben een eigen studie website van het werk. Alle trainingen worden aan de hand van korte filmpjes gedaan. Alleen ieder filmpje start gemute. Dus iedere keer moet je het geluid eerst weer aanzetten. Heel irritant.Mijn werkgever die mij verplicht stomme filmpjes te kijken op Linked in het kader van LinkedIn Learning. Je kunt ze natuurlijk op dubbele snelheid en zonder geluid afspelen maar als je ondertussen naar een andere applicatie overschakelt, wordt het filmpje stopgezet. Dus ik moet de hele tijd de browserwindow open laten staan en ondertussen maar een beetje op mijn telefoon kutten of koffie gaan halen.