Ergernissen

Goed op de aanbiedingen letten. Aan de andere kant behoor je nog steeds tot de minderheid die eten kan kopen en betalen in een supermarkt. Kant en klaar gewoon in je mandje gooien en nadat je je pasje tegen een apparaatje hebt gehouden kan je weer met een volle tas naar buiten.
De minderheid is wel wat zwaar aangezet. Dat de situatie voor veel mensen vervelend is en voor een te grote groep onhoudbaar ben ik het mee eens
 
Dat ik het wachtwoord van mijn router niet meer kan veranderen en ik dus met het standaard wachtwoord opgescheept zit. Lekker makkelijk om binnen te komen voor anderen...
 
De 1e klas in de trein mogen ze afschaffen. Ze zijn niet zo bijzonder en Iedereen moet opgepropt in de trein zitten met stress of op de trappen, terwijl complete cabines met 1e klassen leeg zitten, je mag er niet eens zitten als alles zo vol is.
 
Speedtest die aangeeft gewoon lekker 200-300 up en down te hebben en dat (niet bijzondere) websites toch telkens net te lang nodig hebben goed te laden.

Heeft iemand misschien de gouden tip/fix voor die ergernis? Of is het toch de browsers en alle shit die tegenwoordig in de achtergrond draait?
 
Speedtest die aangeeft gewoon lekker 200-300 up en down te hebben en dat (niet bijzondere) websites toch telkens net te lang nodig hebben goed te laden.

Heeft iemand misschien de gouden tip/fix voor die ergernis? Of is het toch de browsers en alle shit die tegenwoordig in de achtergrond draait?
Hoe veel tabbladen/programma's heb je open staan? Heb je veel plugins/extensies? Hoe zit het met het resource gebruik van je eigen pc? (ctrl+shift+esc) Is elke site zo langzaam? Heb je de virusscan recent nog even z'n ding laten doen?

Er zijn talloze redenen te verzinnen over waarom een computer traag is. Wat je benoemde over de speedtest is in principe een snelheidstest binnen een ideale omgeving. Die snelheid haal je vrijwel nooit in de praktijk
 
Arrogante "personal assistants" / "office managers". Meer dan eens mee te maken gehad. Uitsluitend vrouwen meegemaakt in die posities, trouwens, wat ook best apart is. Geen idee of de arrogante houding komt door een soort minderwaardigheidscomplex of dat ze te vaak onheus zijn bejegend door hitsige smeerlappen op de werkvloer. Wellicht komen combinaties van beide voor, maar afstotelijk blijft het voor mij wel.
 
Arrogante "personal assistants" / "office managers". Meer dan eens mee te maken gehad. Uitsluitend vrouwen meegemaakt in die posities, trouwens, wat ook best apart is. Geen idee of de arrogante houding komt door een soort minderwaardigheidscomplex of dat ze te vaak onheus zijn bejegend door hitsige smeerlappen op de werkvloer. Wellicht komen combinaties van beide voor, maar afstotelijk blijft het voor mij wel.
Types Kaag dus. Je moet vrouwen ook niet op hoge posities zetten. Dat kunnen ze niet aan.
 
Types Kaag dus. Je moet vrouwen ook niet op hoge posities zetten. Dat kunnen ze niet aan.
Hmm, mijn ervaring is juist omgekeerd. De vrouwen in goede posities die ik heb ontmoet vond ik doorgaans heel fijn om mee samen te werken. Mijn verontwaardiging is vooral richting de assistentes en "office managers". Wellicht zijn mannen in dergelijke rollen ook irritant, maar ik ben geen of zelden mannelijke personal assistants of office managers tegengekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan