Ergernissen

Meer bagage, maar ik denk dat ik dit wel weer ga doen ja. Ik heb ook van die draadloze oortjes maar die kunnen niet hard genoeg. Als ik bijvoorbeeld bezig ben en me wil concentreren dan zet ik white noise op om de drukte om me heen een beetje te filteren zegmaar. Met een koptelefoon tackel je dat wel.
Niet hard genoeg? Dan heb je of heel slechte kwaliteit oortjes, of je hebt je eigen oortjes al de vernieling in geholpen.
 
Ja, dan moet je ook niet gaan klagen als ze ruk zijn. :ROFL:
Hoop troep in dat segment idd, die slechte pasvorm hebben, ruk geluid of om de haverklap leeg (of all of the above). Dat gezegd hebbende, de B-brand (jbl?) bluetooth oordopjes die ik bij t hardlopen gebruik waren ook niet duur en bevallen me op alle bovenstaande punten meer dan uitstekend.
 
Ja, dan moet je ook niet gaan klagen als ze ruk zijn. :ROFL:
Dit is het ergernis topic, daar kletsen we wat over ergernissen, maar nee dat mag niet want daar heb je Mentos die weer even zuur komt doen en het klagen noemt. En nee dit zijn de draadloze oordopjes en deze gaan niet kapot
 
Dit is het ergernis topic, daar kletsen we wat over ergernissen, maar nee dat mag niet want daar heb je Mentos die weer even zuur komt doen en het klagen noemt. En nee dit zijn de draadloze oordopjes en deze gaan niet kapot
Ik wist niet dat je boos werd. :nocheer:
 
Tja ... Je kunt aangifte doen van 1 maart t/m 30 april. :rolleyes: Het hoeft niet op 1 maart. Als je voor 1 april aangifte doet krijg je voor 1 juli bericht.
De ergernis zit er in dat ik per dit jaar ineens de DigiD app moet gebruiken ipv inlognaam en wachtwoord. Want dat zou veiliger zijn. Waarom dat dan weer niet verplicht is bij het inloggen op het toeslagengedeelte van de belastingdienst mag Joost weten.

Dat DigiD de hoeveelheid inlogs vandaag niet aan kan is dus niet de ergernis, maar vul gerust in voor een ander, komt de sfeer altijd ten goede.
 
De ergernis zit er in dat ik per dit jaar ineens de DigiD app moet gebruiken ipv inlognaam en wachtwoord. Want dat zou veiliger zijn. Waarom dat dan weer niet verplicht is bij het inloggen op het toeslagengedeelte van de belastingdienst mag Joost weten.

Dat DigiD de hoeveelheid inlogs vandaag niet aan kan is dus niet de ergernis, maar vul gerust in voor een ander, komt de sfeer altijd ten goede.
Man flikker toch op. :mad: Ik vul niets in voor jou. Het zal me een reet roesten waar jij je aan ergert. :p :lmao:
Vul je eigen aangifte maar in. :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan