Ergernissen

Welke ben je aan het doen?
OOT op het N64 online kanaal op de switch. jaartje geleden voor t eerst uitgespeeld, leek toen soepeler te gaan. Vrees dat de tand des tijds hier gewoon genadeloos hard toeslaat. Na OOT gaan we proberen om nu eindelijk eens MM uit te spelen, enige console-titel waar geen kruisje achter staat. Voordeel van N64 online is dat je ieder moment kan saven, bij MM wel prettig.
 
Vreemd gaan is in geen enkel geval te rechtvaardigen vind ik. Al was mijn opmerking in eerste instantie omdat Shakira redelijk prettig er uit ziet :ROFL:

Volslagen begrijpelijk, maar wat als het al tijden een k-relatie was, waar niks meer werkte? Dan is vreemdgaan ineens een stuk minder onlogisch.
 
Ergernis van vandaag.
Een uur in de wacht gestaan bij de belasting telefoon. Voor degenen die het telefonisch willen regelen.
Slecht idee..
 
Mwah is vooral frustratie dat m’n huisgenoten niks anders kunnen koken dus dit maar 7 dagen per week maken😂
Ik kook liever zelf, nieuwe recepten elke keer wat anders proberen etc
ja klopt. Maar voor 't gemak (tijd) is het wel prettig hoor. Of als er ingredienten zijn waar je geen bulk van nodig hebt, dan is zo'n pakketje wel prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan