Ergernissen

Ik moet iedere keer weer gniffelen als ik voor 80 euro mijn auto volgooi.
Het is niet jouw auto. Het is een auto van de zaak. ;)
Die zaak waar je gefeliciteerd wordt met de geboorte van de zoon van je leidinggevende. :geek: :cool: ;)
Proficiat :party:
 
Gewoon die prijsstijgingen in zijn algemeen toch. Alles wat we kopen en gebruiken komt ineens uit Oekraïne of Rusland. Hup, weer 50 cent erbij. Jaahaaa die oorlog he.
 
Ik moet iedere keer weer gniffelen als ik voor 80 euro mijn auto volgooi.
Klein tankje dan. Als wij in NL klaar zouden zijn dan zouden we 185 euro mogen afrekenen. Voor de ouwe-lullen-drama-queens onder ons: da‘s gewoon 400 gulden! Daar kocht je vroeger een (slechte :grin:) auto voor!
 
Klein tankje dan. Als wij in NL klaar zouden zijn dan zouden we 185 euro mogen afrekenen. Voor de ouwe-lullen-drama-queens onder ons: da‘s gewoon 400 gulden! Daar kocht je vroeger een (slechte :grin:) auto voor!
Mijn eerste auto kostte 100 euro. 2,5 jaar zonder noemenswaardige problemen in gereden!
 
Dat komt toch de hele tijd voor, heb je een voorbeeld?
Ik heb een bijbaan bij een vrij groot Nederlands bedrijf waar ik customer care & sales doe. We hebben een handleiding van 250 pagina's met richtlijnen die wij moeten volgen. Ik volg die handleiding en er staat dat ik het aan mijn leidinggevende moet vragen voor over hoe nu verder te handelen omdat het niet mijn afdeling is en ik ook niet de bevoegdheid heb om er over te gaan. Waarop mijn leidinggevende antwoord met vragen als: wat zou jij doen? waar ik weer op antwoord dat ik het niet weet de handleiding aangeeft dat ik bij een leidinggevende moet zijn omdat ik hier niet zelf over mag beslissen omdat het probleem te complex is. Waar op mijn leidinggevende antwoord met ik weet het ook niet dus hoe ga je dit nu verder doen? Vervolgens nooit meer antwoord gekregen op m'n volgende vraag en een boze klant die 15+ minuten moest wachten door deze rare antwoorden.
 
Ik heb een bijbaan bij een vrij groot Nederlands bedrijf waar ik customer care & sales doe. We hebben een handleiding van 250 pagina's met richtlijnen die wij moeten volgen. Ik volg die handleiding en er staat dat ik het aan mijn leidinggevende moet vragen voor over hoe nu verder te handelen omdat het niet mijn afdeling is en ik ook niet de bevoegdheid heb om er over te gaan. Waarop mijn leidinggevende antwoord met vragen als: wat zou jij doen? waar ik weer op antwoord dat ik het niet weet de handleiding aangeeft dat ik bij een leidinggevende moet zijn omdat ik hier niet zelf over mag beslissen omdat het probleem te complex is. Waar op mijn leidinggevende antwoord met ik weet het ook niet dus hoe ga je dit nu verder doen? Vervolgens nooit meer antwoord gekregen op m'n volgende vraag en een boze klant die 15+ minuten moest wachten door deze rare antwoorden.

Hoe zou je dat de volgende keer liever geregeld zien?
 
Ik heb een bijbaan bij een vrij groot Nederlands bedrijf waar ik customer care & sales doe. We hebben een handleiding van 250 pagina's met richtlijnen die wij moeten volgen. Ik volg die handleiding en er staat dat ik het aan mijn leidinggevende moet vragen voor over hoe nu verder te handelen omdat het niet mijn afdeling is en ik ook niet de bevoegdheid heb om er over te gaan. Waarop mijn leidinggevende antwoord met vragen als: wat zou jij doen? waar ik weer op antwoord dat ik het niet weet de handleiding aangeeft dat ik bij een leidinggevende moet zijn omdat ik hier niet zelf over mag beslissen omdat het probleem te complex is. Waar op mijn leidinggevende antwoord met ik weet het ook niet dus hoe ga je dit nu verder doen? Vervolgens nooit meer antwoord gekregen op m'n volgende vraag en een boze klant die 15+ minuten moest wachten door deze rare antwoorden.
Niks doen en betaald krijgen.. Is die leidinggevende ook scout bij PSV?
 
Waarop mijn leidinggevende antwoord met vragen als: wat zou jij doen? waar ik weer op antwoord dat ik het niet weet de handleiding aangeeft dat ik bij een leidinggevende moet zijn omdat ik hier niet zelf over mag beslissen omdat het probleem te complex is. Waar op mijn leidinggevende antwoord met ik weet het ook niet dus hoe ga je dit nu verder doen?
Promotie naar leidinggevende aanvragen zou denk ik mijn aanbevolen antwoord zijn geweest. ;)
 
Ik heb een bijbaan bij een vrij groot Nederlands bedrijf waar ik customer care & sales doe. We hebben een handleiding van 250 pagina's met richtlijnen die wij moeten volgen. Ik volg die handleiding en er staat dat ik het aan mijn leidinggevende moet vragen voor over hoe nu verder te handelen omdat het niet mijn afdeling is en ik ook niet de bevoegdheid heb om er over te gaan. Waarop mijn leidinggevende antwoord met vragen als: wat zou jij doen? waar ik weer op antwoord dat ik het niet weet de handleiding aangeeft dat ik bij een leidinggevende moet zijn omdat ik hier niet zelf over mag beslissen omdat het probleem te complex is. Waar op mijn leidinggevende antwoord met ik weet het ook niet dus hoe ga je dit nu verder doen? Vervolgens nooit meer antwoord gekregen op m'n volgende vraag en een boze klant die 15+ minuten moest wachten door deze rare antwoorden.
Ik vind dat helemaal geen vreemd antwoord. Het is prettig als mensen zelf nadenken en een voorstel doen ter besluitvorming. Anders kun je net zo goed achter de lopende band gaan staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan