Alleen als ze erachter komen.Dan ga je toch bij je partner weg voor je iets met een ander begint? Vreemd gaan laat nare sporen achter bij de partner. Dat gun je niemand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Alleen als ze erachter komen.Dan ga je toch bij je partner weg voor je iets met een ander begint? Vreemd gaan laat nare sporen achter bij de partner. Dat gun je niemand
Het is niet jouw auto. Het is een auto van de zaak.Ik moet iedere keer weer gniffelen als ik voor 80 euro mijn auto volgooi.
Klein tankje dan. Als wij in NL klaar zouden zijn dan zouden we 185 euro mogen afrekenen. Voor de ouwe-lullen-drama-queens onder ons: da‘s gewoon 400 gulden! Daar kocht je vroeger een (slechte ) auto voor!Ik moet iedere keer weer gniffelen als ik voor 80 euro mijn auto volgooi.
Mijn eerste auto kostte 100 euro. 2,5 jaar zonder noemenswaardige problemen in gereden!Klein tankje dan. Als wij in NL klaar zouden zijn dan zouden we 185 euro mogen afrekenen. Voor de ouwe-lullen-drama-queens onder ons: da‘s gewoon 400 gulden! Daar kocht je vroeger een (slechte ) auto voor!
Dat komt toch de hele tijd voor, heb je een voorbeeld?Mensen die vragen met vragen beantwoorden.
En niemand die even ingrijpt?Dat de organisator van een Teams-meeting met 40 deelnemers bedenkt dat het een goed idee is om een voorstelrondje te doen. We waren halverwege de tijd toen we klaar waren met het voorstelrondje
Tja, groepsdynamiek. Waren deelnemers van verschillende organisaties bij, dus denk dat het wel was gebeurd zou zijn als het alleen collega's waren. Niemand wil de rol van hork op zich nemen.En niemand die even ingrijpt?
Dat de organisator van een Teams-meeting met 40 deelnemers bedenkt dat het een goed idee is om een voorstelrondje te doen. We waren halverwege de tijd toen we klaar waren met het voorstelrondje
Ik heb een bijbaan bij een vrij groot Nederlands bedrijf waar ik customer care & sales doe. We hebben een handleiding van 250 pagina's met richtlijnen die wij moeten volgen. Ik volg die handleiding en er staat dat ik het aan mijn leidinggevende moet vragen voor over hoe nu verder te handelen omdat het niet mijn afdeling is en ik ook niet de bevoegdheid heb om er over te gaan. Waarop mijn leidinggevende antwoord met vragen als: wat zou jij doen? waar ik weer op antwoord dat ik het niet weet de handleiding aangeeft dat ik bij een leidinggevende moet zijn omdat ik hier niet zelf over mag beslissen omdat het probleem te complex is. Waar op mijn leidinggevende antwoord met ik weet het ook niet dus hoe ga je dit nu verder doen? Vervolgens nooit meer antwoord gekregen op m'n volgende vraag en een boze klant die 15+ minuten moest wachten door deze rare antwoorden.Dat komt toch de hele tijd voor, heb je een voorbeeld?
Ik heb een bijbaan bij een vrij groot Nederlands bedrijf waar ik customer care & sales doe. We hebben een handleiding van 250 pagina's met richtlijnen die wij moeten volgen. Ik volg die handleiding en er staat dat ik het aan mijn leidinggevende moet vragen voor over hoe nu verder te handelen omdat het niet mijn afdeling is en ik ook niet de bevoegdheid heb om er over te gaan. Waarop mijn leidinggevende antwoord met vragen als: wat zou jij doen? waar ik weer op antwoord dat ik het niet weet de handleiding aangeeft dat ik bij een leidinggevende moet zijn omdat ik hier niet zelf over mag beslissen omdat het probleem te complex is. Waar op mijn leidinggevende antwoord met ik weet het ook niet dus hoe ga je dit nu verder doen? Vervolgens nooit meer antwoord gekregen op m'n volgende vraag en een boze klant die 15+ minuten moest wachten door deze rare antwoorden.
Hoe zou je dat de volgende keer liever geregeld zien?
Niks doen en betaald krijgen.. Is die leidinggevende ook scout bij PSV?Ik heb een bijbaan bij een vrij groot Nederlands bedrijf waar ik customer care & sales doe. We hebben een handleiding van 250 pagina's met richtlijnen die wij moeten volgen. Ik volg die handleiding en er staat dat ik het aan mijn leidinggevende moet vragen voor over hoe nu verder te handelen omdat het niet mijn afdeling is en ik ook niet de bevoegdheid heb om er over te gaan. Waarop mijn leidinggevende antwoord met vragen als: wat zou jij doen? waar ik weer op antwoord dat ik het niet weet de handleiding aangeeft dat ik bij een leidinggevende moet zijn omdat ik hier niet zelf over mag beslissen omdat het probleem te complex is. Waar op mijn leidinggevende antwoord met ik weet het ook niet dus hoe ga je dit nu verder doen? Vervolgens nooit meer antwoord gekregen op m'n volgende vraag en een boze klant die 15+ minuten moest wachten door deze rare antwoorden.
Promotie naar leidinggevende aanvragen zou denk ik mijn aanbevolen antwoord zijn geweest.Waarop mijn leidinggevende antwoord met vragen als: wat zou jij doen? waar ik weer op antwoord dat ik het niet weet de handleiding aangeeft dat ik bij een leidinggevende moet zijn omdat ik hier niet zelf over mag beslissen omdat het probleem te complex is. Waar op mijn leidinggevende antwoord met ik weet het ook niet dus hoe ga je dit nu verder doen?
Ik vind dat helemaal geen vreemd antwoord. Het is prettig als mensen zelf nadenken en een voorstel doen ter besluitvorming. Anders kun je net zo goed achter de lopende band gaan staan.Ik heb een bijbaan bij een vrij groot Nederlands bedrijf waar ik customer care & sales doe. We hebben een handleiding van 250 pagina's met richtlijnen die wij moeten volgen. Ik volg die handleiding en er staat dat ik het aan mijn leidinggevende moet vragen voor over hoe nu verder te handelen omdat het niet mijn afdeling is en ik ook niet de bevoegdheid heb om er over te gaan. Waarop mijn leidinggevende antwoord met vragen als: wat zou jij doen? waar ik weer op antwoord dat ik het niet weet de handleiding aangeeft dat ik bij een leidinggevende moet zijn omdat ik hier niet zelf over mag beslissen omdat het probleem te complex is. Waar op mijn leidinggevende antwoord met ik weet het ook niet dus hoe ga je dit nu verder doen? Vervolgens nooit meer antwoord gekregen op m'n volgende vraag en een boze klant die 15+ minuten moest wachten door deze rare antwoorden.
Ik vind dat helemaal geen vreemd antwoord. Het is prettig als mensen zelf nadenken en een voorstel doen ter besluitvorming. Anders kun je net zo goed achter de lopende band gaan staan.
Nou ja, als je dan zelf het antwoord niet weet gaat het niet op. Maar mensen eerst zelf een voorstel laten doen, is in de basis gewoon prima.Heb je de rest van z'n post ook gelezen?