Ergernissen

Sierd de Vos is altijd irritant... Hoort zichzelf te graag en is ondertussen een karikatuur van zichzelf geworden. Voor mij een reden om niet meer te kijken.
 
Sierd de Vos is altijd irritant... Hoort zichzelf te graag en is ondertussen een karikatuur van zichzelf geworden. Voor mij een reden om niet meer te kijken.
Is dat Sierd de Vos? Ik dacht serieus dat er een fan zat ipv een commentator.
 
Het commentaar bij Ajax. Het is natuurlijk op het eigen kanaal, dus ook wel weer logisch dat er een fan commentaar geeft. Maar voor de neutrale kijker is het irritant. Alsof Frank Lammers commentaar geeft bij PSV.
Wat een held is onze Frank toch...:clap2:
 
De heiligverklaring van Frenkie door de Nederlandse media. Frenkie doet dit, Frenkie doet dat. Frenkie verliest met barca maar dat was zeker niet zijn schuld.
En voor de duidelijkheid: het gaat me niet om die jongen zelf. Die kan prima voetballen en het is boor het Nederlands voetbal te hopen dat het een grote wordt.
Maar sommige haast hysterische stukken over hem...verschrikkelijk.
 
Mensen die geen voorrang geven en hun auto domweg de rotonde opknallen terwijl er iemand rijdt en ik dus voor nop stil sta en niet voor of achteruit kan.
 
De heiligverklaring van Frenkie door de Nederlandse media. Frenkie doet dit, Frenkie doet dat. Frenkie verliest met barca maar dat was zeker niet zijn schuld.
En voor de duidelijkheid: het gaat me niet om die jongen zelf. Die kan prima voetballen en het is boor het Nederlands voetbal te hopen dat het een grote wordt.
Maar sommige haast hysterische stukken over hem...verschrikkelijk.

Zoals deze van #ermaggezongenworden bedoel je:

:ROFL:

Mensen die geen voorrang geven en hun auto domweg de rotonde opknallen terwijl er iemand rijdt en ik dus voor nop stil sta en niet voor of achteruit kan.

Ah jah, de rotonde imbicielen. Het equivalent van de treinreizigers die al de deuren binnenstappen terwijl er nog mensen uit moeten/willen of mensen die bij een volle bus gelijk naar binnen proberen te glippen als ze een gaatje zien terwijl er nog meerdere mensen zich een weg naar buiten proberen te banen..
 
Laatst bewerkt:
Omdat ie moet remmen voor die auto die zich zonder pardon de rotonde op gooit.

Bonus ergernis in het verlengde hiervan: fietsers op rotondes. Die geven namelijk echt nooit voorrang.
Oke, dat snapte ik eigenlijk ook nog wel. :p Snapte het stukje en ik dus voor nop stil sta en niet voor of achteruit kan niet.
 
Omdat ie moet remmen voor die auto die zich zonder pardon de rotonde op gooit.

Bonus ergernis in het verlengde hiervan: fietsers op rotondes. Die geven namelijk echt nooit voorrang.
In het verlengde hiervan, lokale overheden die op gebied van rotondes denken allerlei afwijkingen op de landelijke richtlijn te moeten invoeren.
 
Omdat ie moet remmen voor die auto die zich zonder pardon de rotonde op gooit.

Bonus ergernis in het verlengde hiervan: fietsers op rotondes. Die geven namelijk echt nooit voorrang.

Verlengde daarvan, fietsers die hun hand niet uit steken op een rotonde, of auto's die geen richting aangeven.

Ook irritant: auto's op de snelweg die geen richtingaangeven als ze van rijbaan wisselen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan