Ergernissen

Grrrrr... Vakantievlucht is geannuleerd door de maatschappij en vliegtickets.nl dacht zich er makkelijk vanaf te kunnen maken met een simpel mailtje waarin staat dat het geannuleerd is en ik mijn geld terugkrijg.

Als ik niet in mijn spambox had gekeken stond ik over 3 weken gewoon op Schiphol. :mad:
Pff, wat irritant. Gelukkig kom je er nu achter, er zijn er nog alternatieven mogelijk. Maar liever niet dan wel.
 
Ik snap ook niet dat het in mijn spambox is gekomen, heb wel vaker mailtjes van ze gehad.

Outlook account? Krijg je vaak een algemene email of nieuwsbrief of aanbiedingen van ze die je zonder te lezen verwijdert? Want ik heb gemerkt dat Outlook (dus hotmail, live, etc) dan opeens kan besluiten dat het spam is.
 
Ik snap ook niet dat het in mijn spambox is gekomen, heb wel vaker mailtjes van ze gehad.

Gezien het onderwerp zullen ze wel het mailtje naar veel mensen hebben moeten sturen. Dus massa-mail. Dus spam.

On topic. Jou avatar. Ik snap dat je voor die stomme klub bent, geen probleem. Maar Huntelaar is wel een van de meest irritante speler om naar te kijken.
 
Nu naar alternatieven zoeken. We kunnen gelukkig nog kosteloos annuleren, maar dit is gewoon zwaar irritant.
Gelukkig geen kosten, denk ik dan maar. Succes met zoeken. Misschien komt er nog wel iets mooiers voorbij!
Gezien het onderwerp zullen ze wel het mailtje naar veel mensen hebben moeten sturen. Dus massa-mail. Dus spam.

On topic. Jou avatar. Ik snap dat je voor die stomme klub bent, geen probleem. Maar Huntelaar is wel een van de meest irritante speler om naar te kijken.
Ja. Ik dacht er eigenlijk ook al aan om daar wat van te zeggen.
 
Gelukkig geen kosten, denk ik dan maar. Succes met zoeken. Misschien komt er nog wel iets mooiers voorbij!

Ja. Ik dacht er eigenlijk ook al aan om daar wat van te zeggen.

Ik twijfelde ook. Maar vooral omdat ik hem er voor in staat zie om zijn avatar te wijzigen in Veltman...
 
Gezien het onderwerp zullen ze wel het mailtje naar veel mensen hebben moeten sturen. Dus massa-mail. Dus spam.

On topic. Jou avatar. Ik snap dat je voor die stomme klub bent, geen probleem. Maar Huntelaar is wel een van de meest irritante speler om naar te kijken.
Jouw* (sorry, dat is mijn ergernis :zwijgen:)

Snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom Huntelaar een irritante speler zou zijn, maar dat zal vast met mijn clubvoorkeur te maken hebben ;P.

Is dit beter? :grin:
 
Jouw* (sorry, dat is mijn ergernis :zwijgen:)

Snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom Huntelaar een irritante speler zou zijn, maar dat zal vast met mijn clubvoorkeur te maken hebben ;P.

Is dit beter? :grin:
Ja joh. En als jij lekker met Huntelaar wil posten hier, ga je gang.....

Al blijft hij natuurlijk wel een eikel en een verrader.
 
Omdat PSV m verkocht? Laten we de term verrader gebruiker voor die ratten en bazhoeren.
En nee Der Jaufe, niet vanwege het feit dat PSV hem verkocht. Maar vanwege het feit dat Mnr. Huntelaar vond dat hij toen der tijd onder Hiddink na zijn verhuur wel even een basisplek kon opeisen met Mateja Kezman voor hem. Iets dat er bij PSV niet inging, waardoor wij hem nog een jaar wilde verhuren. Dit wilde Huntelaar echter zelf niet, waardoor PSV hem "noodgedwongen" naar SC Heerenveen heeft laten gaan.

Vervolgens kwam daar na een redelijke 1,5 jaar Ajax aankloppen waar Huntelaar vervolgens met zijn hoofd heeft getekend, waardoor hij op een doelpunt verschil een kampioenschap is misgelopen. Hierdoor werd hij pas afgelopen seizoen voor de eerste keer kampioen van Nederland. Daarom is hij een verrader ;)
 
En nee Der Jaufe, niet vanwege het feit dat PSV hem verkocht. Maar vanwege het feit dat Mnr. Huntelaar vond dat hij toen der tijd onder Hiddink na zijn verhuur wel even een basisplek kon opeisen met Mateja Kezman voor hem. Iets dat er bij PSV niet inging, waardoor wij hem nog een jaar wilde verhuren. Dit wilde Huntelaar echter zelf niet, waardoor PSV hem "noodgedwongen" naar SC Heerenveen heeft laten gaan.

Vervolgens kwam daar na een redelijke 1,5 jaar Ajax aankloppen waar Huntelaar vervolgens met zijn hoofd heeft getekend, waardoor hij op een doelpunt verschil een kampioenschap is misgelopen. Hierdoor werd hij pas afgelopen seizoen voor de eerste keer kampioen van Nederland. Daarom is hij een verrader ;)
Hmmm die basisplek vond ik stom/dom. Vooral het feit dat Ajax altijd al zijn club was, terwijl hij in de jeugd van PSV speelde heeft me geërgerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan