4 8 15 16 23 42Mag ik van u de lotterij nummers voor vanavond?
4 8 15 16 23 42Mag ik van u de lotterij nummers voor vanavond?
Eigenlijk maakt het ook niks uit, aangezien Ajax in maart al kampioen is door alle makkelijke wedstrijden! Thanks KNVB!![]()
Helaas, we hebben niet gewonnen. Vrijdag weer een kans!4 8 15 16 23 42
En Feyenoord-fan Roemer vind je geen probleem?![]()
'Grapperhaus en Roemer in beeld om voorzitter Eredivisie-CV te worden'
Ferd Grapperhaus en Emile Roemer zijn in beeld om rvc-voorzitter van de Eredivisie CV te worden. Dat meldt De Telegraaf vrijdag. Zowel Grapperhaus als Roemer heeft een politieke achtergrond.www.voetbalprimeur.nl
Alsof het allemaal niet erger kan. Laat Grapperwaus lekker bij Ajax het bestuur induiken, als het zo'n Ajacied is.
En Feyenoord-fan Roemer vind je geen probleem?
Daar denkt men in Arnhem anders over..Feyenoord is geen concurrent![]()
![]()
Ferd Grapperhaus en Emile Roemer zijn in beeld om rvc-voorzitter van de Eredivisie CV te worden. Dat meldt De Telegraaf vrijdag. Zowel Grapperhaus als Roemer heeft een politieke achtergrond.www.voetbalprimeur.nl
Alsof het allemaal niet erger kan. Laat Grapperwaus lekker bij Ajax het bestuur induiken, als het zo'n Ajacied is.
Het gaat niet om het voetbal.En Feyenoord-fan Roemer vind je geen probleem?
Dan krijg je een politieke proxybattle in de Eredivisie CV, met Roemer, Grapperhaus en Dijkhoff.![]()
Sjaak Polak en Ricky van den Bergh vind ik kansloze tokkies met voetbalhumor waar ik van moet braken. Veerman is volgens mij wel een aardige gast maar komt uit Volendam dus serieus neem ik hem niet, aangezien z’n moeder ook z’n tante is.Geen idee waar ik dit moet plaatsen, maar dit is lache om te kijken
Waren vaak toch mijn favoriete voetballers, die gasten die gewoon zeggen wat ze denken. Sjaak Polak was er ook zo een. Veerman nu ook
Heerlijk
Dan heb je bij Sjaak Polak in ieder geval niet goed opgelet. Volgens laatst een item gezien over hem als coach van de ADO damesSjaak Polak en Ricky van den Bergh vind ik kansloze tokkies met voetbalhumor waar ik van moet braken. Veerman is volgens mij wel een aardige gast maar komt uit Volendam dus serieus neem ik hem niet, aangezien z’n moeder ook z’n tante is.
Dan heb je bij Sjaak Polak in ieder geval niet goed opgelet. Volgens laatst een item gezien over hem als coach van de ADO dames
Ondanks zijn verbouwing lijkt ie nog niet op Polak.Dat is Kuijt toch al?
Volgens de tekst dus niet.
Bam, dat doen we dan toch ff leuk, en ja, de tegenstanders waren niet geweldig, maar dat zal in al die jaren toch wel vaker voorgekomen zijn.
Of ze bedoelen 4 goals...
Bam, dat doen we dan toch ff leuk, en ja, de tegenstanders waren niet geweldig, maar dat zal in al die jaren toch wel vaker voorgekomen zijn.
Dat clubs met een makkelijk programma begonnen doel ik op.Volgens de tekst dus niet.
Overigens vind ik iets als "PSV are" zo debiel staan.
Hij bedoelt dat de tegenstanders wel vaker zo matig waren in de eerste wedstrijden.Volgens de tekst dus niet.
Overigens vind ik iets als "PSV are" zo debiel staan.