Eredivisie Algemeen

PSVkanalles

Aanvoerder
Het is meest nare van deze tijd is dat je nergens naar kunt uitkijken. Niet naar feesten, niet naar vakanties en zelfs niet naar voetbal. En dat lijkt me niet echt gezond.

Ik heb nog nooit zoveel uitgekeken naar een pot voetbal. Ik mis zelfs het gezeik om Pablo Rosario. Wie had dat ooit gedacht?

Buitenspelgoal

Routinier
Het is meest nare van deze tijd is dat je nergens naar kunt uitkijken. Niet naar feesten, niet naar vakanties en zelfs niet naar voetbal. En dat lijkt me niet echt gezond.

Ik heb nog nooit zoveel uitgekeken naar een pot voetbal. Ik mis zelfs het gezeik om Pablo Rosario. Wie had dat ooit gedacht?
Inderdaad. Ik betrapte mij laatst op het kijken van oude PSV en Oranje samenvattingen van recent, om toch weer even het gevoel terug te halen. Ik had zelfs zin in die oefeninterlands, met mogelijk het debuut van Ihattaren. Blegh. Wat valt je wereld dan ineens stil. Het heeft er wel voor gezorgd dat ik van 1-2 tabletop RPG sessies (Dungeons & Dragons, Pathfinder en Fate) naar 4 per week ben gegaan :p Je moet het weggevallen entertainment ergens compenseren.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Inderdaad. Ik betrapte mij laatst op het kijken van oude PSV en Oranje samenvattingen van recent, om toch weer even het gevoel terug te halen. Ik had zelfs zin in die oefeninterlands, met mogelijk het debuut van Ihattaren. Blegh. Wat valt je wereld dan ineens stil. Het heeft er wel voor gezorgd dat ik van 1-2 tabletop RPG sessies (Dungeons & Dragons, Pathfinder en Fate) naar 4 per week ben gegaan :p Je moet het weggevallen entertainment ergens compenseren.
Ik kijk gewoon heel veel Netflix en we spelen rummikub.

Der Jaufe

Bondscoach
Hey hier hetzelfde, hebben rummikub en Catan ook weer gevonden. Aanrader op Netflix is de Belgische serie eigen kweek.
Heb sinds enkele dagen een online account op de nintendo Switch, tetris 99 is behoorlijk verslavend. Catan en monopoly komen hier ondertussen ook weer met regelmaat voorbij.

Jerommeke

Basisspeler
Ik ben wel benieuwd wat jullie vinden, los van de situatie nu, zou onderling resultaat zwaarder moeten tellen dan doelsaldo? Of is het zoals de weging nu is goed?

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Ik ben wel benieuwd wat jullie vinden, los van de situatie nu, zou onderling resultaat zwaarder moeten tellen dan doelsaldo? Of is het zoals de weging nu is goed?
Onderling resultaat vind ik eerlijker dan het doelsaldo en zou wat mij betreft zwaarder moeten wegen.
Bij gelijk aantal punten een beslissingswedstrijd op neutraal terrein of 2 wedstrijden (uit en thuis) zou ook mogelijk zijn
om te beslissen.

robpsv11

Grammatifaler
Hangt er maar net vanaf wie van welk scenario de dupe is, op basis daarvan vel ik een oordeel :D

Mentos

Routinier
Ik ga toch voor doelsaldo. Doelsaldo zegt iets over het hele seizoen, terwijl onderling resultaat twee momentopnames zijn. In dit geval met Ajax en AZ: in beide wedstrijden had Ajax veel geblesseerden en daarom vind ik het geen goede afspiegeling.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Ik ga toch voor doelsaldo. Doelsaldo zegt iets over het hele seizoen, terwijl onderling resultaat twee momentopnames zijn. In dit geval met Ajax en AZ: in beide wedstrijden had Ajax veel geblesseerden en daarom vind ik het geen goede afspiegeling.
Aan de andere kant heb je in twee wedstrijden wel laten zien beter te zijn dan je tegenstander. Bij waterpolo (en overigens ook in de Europese voetbalpoules) gaat het wel op onderling resultaat.

Bas

Routinier
Onderling resultaat lijkt me eerlijker, in plaats van hoeveel doelpunten je kan scoren tegen RKC.

Mentos

Routinier
Aan de andere kant heb je in twee wedstrijden wel laten zien beter te zijn dan je tegenstander. Bij waterpolo (en overigens ook in de Europese voetbalpoules) gaat het wel op onderling resultaat.
Mwah, hoeft niet. Als de een thuis wint met fantastisch spel, maar slechts 1-0 en de ander wint thuis met 2-0 door twee onterechte penalties, dan vind ik echt niet dat dat zwaarder moet tellen dan doelsaldo wat iets zegt over het hele seizoen.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Geblesseerden als excuus opvoeren. o.O :zien:

KevinNummer8

Routinier
Penalties als excuus :zien:. Zullen we maar zwijgen over de hoeveelheid onterechte penalties die stomme klup dit jaar heeft gekregen :zwijgen:. Of alle buitenspeldoelpunten.

Weet je laat ook maar. Wordt sowieso weer een heerlijk gekleurde discussie. Imma grap the popcorn :grin:.

Bovenaan Onderaan