Snap alleen 1 ding niet, speler ligt tot eind van dit jaar vast maar nergens wordt een woord gesproken over een transfersom?
 
Nooit geweten.

Ik wist dat hij 1 broer had die na de dood van Jezus ook het geloof ging verspreiden. Daardoor kwamen er twee stromen. Dat van zijn broer was blijkbaar veel dichter bij de leer van Jezus maar was uiteindelijk veel minder populair. Het geloof werd uiteindelijk gevormd door de andere stroming (van de evangelisten).
Toen ik dat ging opzoeken kwam ik op bovenstaande quote uit.
 
Snap alleen 1 ding niet, speler ligt tot eind van dit jaar vast maar nergens wordt een woord gesproken over een transfersom?

Jawel hoor, ik sprak er laatst nog een woord over. ;)
Zit te denken, Lammers voor 8 mio naar Bergamo, maar to hij bijft tot aan de winsterstop in Eindhoven spelen..? Dat zou misschien niet eens verkeerd zijn. Lijkt me dat Atalanta hem ook (nog) niet als beoogd basispeler ziet (aangezien de alternatieven transferwaardes van het dubbele of meer hebben). Al staat dat alles los van de Zahavi transfer.

Hoewel ... Zahavi heeft een contract heeft tot eind dit jaar, dus hoewel iedereen uitgaat dat PSV hem transfervrij kan halen - lijkt me dat vreemd als hij daar captain is en zoveel belangrijke goals maakt?
 
Ik wist dat hij 1 broer had die na de dood van Jezus ook het geloof ging verspreiden. Daardoor kwamen er twee stromen. Dat van zijn broer was blijkbaar veel dichter bij de leer van Jezus maar was uiteindelijk veel minder populair. Het geloof werd uiteindelijk gevormd door de andere stroming (van de evangelisten).
Toen ik dat ging opzoeken kwam ik op bovenstaande quote uit.


Een soort van Adidas - Puma verhaal.
 
3d5b0e3fa9e8628e86ab93f7c560948e.jpg
 
On topic: Ik ben toch wel geïntrigeerd. Of nou ja...Ik ben eigenlijk gewoon blij dat Lammers weg is en dat er een nieuwe impuls in de voorhoede gezocht wordt. (En laten we de verdediging en het middenveld alsjeblieft niet wéér vergeten, maar dat terzijde)
ik ook.
 
Zahavi is prima voorin, maar waar blijft die ervaren centrum verdediger en die creatieveling op het middenveld...? Dat is pure noodzaak om enigszins in de buurt van het kampioenschap te komen. Anders verdwijnt PSV dit seizoen wederom uit de traditionele Top-3 van de eredivisie.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan