He score today another hat-trick in the national team
propaganda-propaganda-everywhere-1f6c5c31a4.jpg
 
Misschien zetten ze daar de klok een paar week terug voor de wintertijd..?
 
Guys, guys. I feel like we're really crossing a line now. Please behave within the borders of this topic. Don't occupy the forum's property, please.
 
Laatst bewerkt:
Dat is vreselijk lullig voor Zahavi. Je zit al in het vliegtuig, en je wordt er (Met Teze) gelijk uitgebonjourd.
Maargoed, zelfs als hij zou spelen, heb je alleen iets aan deze killerspits wanneer hij veel aangespeeld wordt.
Het middenveld van PSV blijft tot nog toe daarin, in gebreke. Sneller aanspelen, en zijn kwaliteiten optimaal benutten.
 
Stoken? Gakpo heeft het letterlijk gezegd maar ging het van de week ineens weer afzwakken. Het leeft dus duidelijk binnen de groep en dat is een kwalijke zaak. Blijkt maar weer dat Schmidt zijn lievelingetjes belangrijker vindt dan onze eigen groeibriljanten. Zogenaamde vedette presteert niets, is een kwaal binnen de selectie. Maar je mag drie keer raden wat Schmidt morgen doet. Stelt zijn lievelingetje weer op. Het wordt steeds erger en erger met deze trainer.
 
Stoken? Gakpo heeft het letterlijk gezegd maar ging het van de week ineens weer afzwakken. Het leeft dus duidelijk binnen de groep en dat is een kwalijke zaak. Blijkt maar weer dat Schmidt zijn lievelingetjes belangrijker vindt dan onze eigen groeibriljanten. Zogenaamde vedette presteert niets, is een kwaal binnen de selectie. Maar je mag drie keer raden wat Schmidt morgen doet. Stelt zijn lievelingetje weer op. Het wordt steeds erger en erger met deze trainer.

Ik weet het niet zeker, maar ik merk bij jou heel soms een, tussen de regels door, subtiel, licht, bijna niet te ontdekken irritatie jegens Schmidt.

Valt bijna niet op hoor, maar ik denk dat je hem eigenlijk niet zo leuk vindt. Ofzo. Denk ik.
 
Ik heb dat artikel toch maar even snel gelezen, wat ik wel vreemd vind is dat ze Zahavi een egoïst noemen terwijl ik hem dat nou net niet kwalijk neem op het veld. Sterker nog, vind hem veel te naar z'n medespelers kijken. Ik had juist verwacht dat het een mannetje zou zijn die altijd voor eigen kans gaat en dat doet ie tot op heden echt niet.

Dat ie verder te weinig scoort voor iemand die ze zo makkelijk zou in moeten leggen, ja. Dat kunnen we voorzichtig aan gaan concluderen. En dat vind ik jammer, want al het andere is me 100% meegevallen.
 
Valentijntje is weer lekker aan het stoken:

Wat we in ieder geval weten, is dat die 4 spelers nauwelijks bij elkaar in jeugdteams gespeeld hebben.
 
Stoken? Gakpo heeft het letterlijk gezegd maar ging het van de week ineens weer afzwakken. Het leeft dus duidelijk binnen de groep en dat is een kwalijke zaak. Blijkt maar weer dat Schmidt zijn lievelingetjes belangrijker vindt dan onze eigen groeibriljanten. Zogenaamde vedette presteert niets, is een kwaal binnen de selectie. Maar je mag drie keer raden wat Schmidt morgen doet. Stelt zijn lievelingetje weer op. Het wordt steeds erger en erger met deze trainer.
Wat een onzin. Die opmerking van Gakpo was tegen de hele aanval gericht en niet alleen tegen Zahavi, zoals je het nu doet laat lijken. En terecht ook want tegen Twente waren Malen en Madueke ook zelfzuchtig.
Dus ja, dit is zeker stoken, want Driessen pakt die uitspraak Gakpo en de boze reactie na de wissel en verzint er een verhaal omheen.
 
Ik weet het niet zeker, maar ik merk bij jou heel soms een, tussen de regels door, subtiel, licht, bijna niet te ontdekken irritatie jegens Schmidt.

Valt bijna niet op hoor, maar ik denk dat je hem eigenlijk niet zo leuk vindt. Ofzo. Denk ik.
Er is tov vorig jaar niets verbeterd. De uitslagen zijn zelfs minder dan vorig jaar. De trainer zeikt alleen maar over scheidsrechterlijke dwalingen en dat hij niet wil spelen wegens geblesseerden. Alleen maar gezeik en gezeik. Ga gewoon zorgen dat de resultaten beter worden maar ook dat gebeurt niet. En tot overmaat van ramp zorgt 'zijn' lievelingetje ook nog eens voor frictie binnen onze aanval.
 
Er is tov vorig jaar niets verbeterd. De uitslagen zijn zelfs minder dan vorig jaar. De trainer zeikt alleen maar over scheidsrechterlijke dwalingen en dat hij niet wil spelen wegens geblesseerden. Alleen maar gezeik en gezeik. Ga gewoon zorgen dat de resultaten beter worden maar ook dat gebeurt niet. En tot overmaat van ramp zorgt 'zijn' lievelingetje ook nog eens voor frictie binnen onze aanval.

Hij heeft mij ook nog niet het voetbal gebracht waar ik op had gehoopt, maar de woede die jij al lijkt te hebben kan ik niet echt plaatsen. Misschien mocht je Schmidt al niet, misschien had je liever Van Bommel en neem je Schmidt kwalijk dat ie op z'n stoel zit (wat je Schmidt in dat geval niet kwalijk kunt nemen), ik weet het niet. Maar je laat in ieder geval geen moment onbenut om Schmidt als één of andere oerlul neer te zetten.

Ieder z'n voorkeur hoor. Ik had dat juist met Van Bommel, die mocht ik al niet sinds z'n laatste voetbaljaren.
 
Hij heeft mij ook nog niet het voetbal gebracht waar ik op had gehoopt, maar de woede die jij al lijkt te hebben kan ik niet echt plaatsen. Misschien mocht je Schmidt al niet, misschien had je liever Van Bommel en neem je Schmidt kwalijk dat ie op z'n stoel zit (wat je Schmidt in dat geval niet kwalijk kunt nemen), ik weet het niet. Maar je laat in ieder geval geen moment onbenut om Schmidt als één of andere oerlul neer te zetten.

Ieder z'n voorkeur hoor. Ik had dat juist met Van Bommel, die mocht ik al niet sinds z'n laatste voetbaljaren.
Vanaf minuut 1 dat hij bij PSV rondloopt presenteert hij zich als de betwetende trainer die even de Eredivisie gaat veroveren. En er komt geen reet van terecht. Zwaar overschatte trainer. En die mag dan ook nog eens het beleid uitstippelen en al zijn lievelingetjes halen. PSV gaat steeds meer kapot helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan