Luuk is het ook wel een tijd geweest. Die 28 goals die hij maakte in zijn laatste seizoen waren niet mis. In 15/16 26 goals. Daartussen had hij zijn beroerde periode, dat dan weer wel. Malen vind ik in potentie ook wel een goalgetter. Die is wel constant gevaarlijk eigenlijk en zeker vorig seizoen was het bijna altijd wel raak als hij een paar kansen kreeg. Malen mist nog wel regelmatig, maar is dan ook nog altijd maar 21. De doelgerichtheid is er wel. Ik vind Malen een veelbelovender talent dan Boadu en hij heeft eigenlijk alles wat een moderne ''goalgetter'' heeft: snelheid, functionele techniek om mee te voetballen, en natuurlijk de doelgerichtheid. Fysiek is ook prima in orde. Als Zahavi levert wat van hem verwacht wordt en Malen groeit weer steeds meer toe naar die periode voor zijn blessure, dan kan PSV zomaar gaan verrassen simpelweg door hoe makkelijk er gescoord gaat worden. Als ik als verdediger weet dat ik Malen en Zahavi tegenover mij heb, en er vanuit ga dat laatstgenoemde zijn cijfers van de afgelopen jaren hier ook wel kan repliceren, dan zou ik de zenuwen wel voelen. Ik kijk best wel uit naar dat duo samen: een doelgerichte speler met talent en potentie en een doelgericht speler met ervaring.
Zonder ook maar iets af te willen doen van de prestatie van Luuk. Dit is een andere orde, dit geeft mij het gevoel van een v Nistelrooij, een Kezman. Een speler die vanaf de meest onmogelijke plekken de bal gaat binnenwerk. Intikkertjes, maar ook vlammende afstandsschoten. Gewoon genieten.

Niet dat ik niet genoot van Luuk, maar t is gewoon anders.
 
Zonder ook maar iets af te willen doen van de prestatie van Luuk. Dit is een andere orde, dit geeft mij het gevoel van een v Nistelrooij, een Kezman. Een speler die vanaf de meest onmogelijke plekken de bal gaat binnenwerk. Intikkertjes, maar ook vlammende afstandsschoten. Gewoon genieten.

Niet dat ik niet genoot van Luuk, maar t is gewoon anders.

Nog iemand die iets kwijt wil over de afkomst van Luuk de Jong? Geboren in Zwitserland lees ik net op Wikipedia. En we weten allemaal wat voor gespuis daar vandaan komt.
 
:rolleyes: echt he, ik probeer het vlot te trekken hier...
Niet zo trekken. Niks aan de hand. Beetje plagen hoort bij een gezonde discussie. Daarbij ben ik het in 99,9 procent van de gevallen eens met IPF. Laat me nou even genieten van die ene keer dat ik ook maar een klein beetje anders zie. :)
 
  • Geweldig
Reactions: IPF
Niet zo trekken. Niks aan de hand. Beetje plagen hoort bij een gezonde discussie. Daarbij ben ik het in 99,9 procent van de gevallen eens met IPF. Laat me nou even genieten van die ene keer dat ik ook maar een klein beetje anders zie. :)
Ja zoekt dat ff lekker uit met onze Pers maar laat mij daar buiten joh :maniac:
 
Ik had gehoopt dat je 4e bericht wel een kwaliteitsbericht was maar tevergeefs.

Sorry, wist niet dat het hier op anciënniteit gaat...De dubieuze eer aan u dus dat ik het nodig vond om 4 berichten in de afgelopen 7 jaar aan jou te wijden. 🤓

On topic. Wat ik niet begrijp is waarom PSV nu wel een dergelijk salaris gaat betalen, maar dit niet wilde bij R. Rodriquez. Die vond ik zowel aan de bal als defensief echt heel sterk en beter dan wat we nu hebben aangetrokken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En als iemands vrouw een hekel heeft aan alle zwarten, omdat zij ooit verkracht werd door een zwart iemand? Kun je dat ook gewoon zeggen? Begrijp me niet verkeerd, ik ben tegen iedere vorm van racisme en voor iedere vorm van nuance. Zolang het mes maar aan alle kanten snijdt.
Je kleur zegt niks over je afkomst en de politiek die in jouw land bedreven wordt.

Maar iedereen heeft hier ook al gezegd dat Zahavi hier ws. niks aan kan doen.
 
Heeft Zahavi een werkvisum/vergunning nodig om speelgerechtigd te zijn of kan ie zodra die heeft getekent gelijk spelen?
 
Je kleur zegt niks over je afkomst en de politiek die in jouw land bedreven wordt.

Maar iedereen heeft hier ook al gezegd dat Zahavi hier ws. niks aan kan doen.

Ik gooide er gewoon even een hypothese in. Juist om aan te geven dat het hier om een speler gaat. Een individu. Je kunt iets vinden van zijn spel. Of van hoe hij zich profileert als professional of in de media. Maar laat zijn afkomst er lekker buiten.
 
Ik gooide er gewoon even een hypothese in. Juist om aan te geven dat het hier om een speler gaat. Een individu. Je kunt iets vinden van zijn spel. Of van hoe hij zich profileert als professional of in de media. Maar laat zijn afkomst er lekker buiten.
Helemaal eens!.. ik ben hier ook al eens bestempeld als een soort PVV-er omdat ik in Hongarije woon.
 
Heeft Zahavi een werkvisum/vergunning nodig om speelgerechtigd te zijn of kan ie zodra die heeft getekent gelijk spelen?
Ik denk het wel, Doan en Honda kwamen ook uit Azië en moesten er ook op wachten. Zahavi heeft geen ander paspoort dan de Israëlische.
Als het wel had gemogen dan had hij nog een Extran Orange nodig om te kunnen spelen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan