Engels voetbal

Eerste thuis nederlaag in de Premier League voor Virgil van Dijk bij Liverpool in eigen huis sinds hij in 2018 bij de club speelt.

:unsure: Het gaat niet zo goed met Liverpool.
 
Vorige week verloren van Nottingham. Wel fijn dat er dan doordeweeks een beker potje tegen de amateurs gevoetbald wordt.
 
Chelsea - Arsenal 0-1
Aston Villa - Manchester United 3-1
Tottenham Hotspur - Liverpool 1-2
 
Wat een heerlijk talent, die Garnacho van Manchester United. Die zou ik als ik Ten Hag was eigenlijk gewoon basis zetten.
 
Brentford scoort 1-2 tegen Manchester City in de 98e minuut. :lmao:
Er worden 10 minuten extra tijd gegeven en iedereen verwacht dat Manchester City alsnog gaat winnen, maar dan scoort Brentford. :D
 
Kennen we Crysensio Summerville nog? Feyenoord jeugd die daarna bij ADO zat. Ging geruisloos naar Leeds (toen championship) en is nu helemaal aan het doorbreken in de PL. Scoort tegen Tottenham vandaag voor de vierde wedstrijd op rij. Daar zat ook al een winnende goal tegen Liverpool bij. Carrieres kunnen raar lopen.
 
Arsenal
Ik las dat de Grote Portugese Huilbaby weer op z'n piemel getrapt is? En voor de aandachtig lezer: het gaat alleen om hem: alleen respect geven als het eerst aan hem wordt gegeven. Dat woord 'respect' is wel een van de meest overgewaardeerde worden van de laatste paar jaar geloof k hè?


Tsja, als je Ronaldo in je selectie hebt krijg je dit diva gedrag er bij..
 
Ten Hag is daarentegen ook een hork pur sang en dan heb ik het nog niet eens over zijn vocabulaire.
CR7 benoemt wel punten die kloppen. Sinds Sir Alex weg is deugt het daar helemaal niet meer.
 
Wat bedoelen de Brentford fans met het liedje over Toney na de elleboog van Haaland tegen ex PSVer Zanka?
Nee dat is ook waar. Waarheid ligt in het midden. Beste voor hem is retour naar zijn oude liefde Sporting CP.
Heeft wat geluk dat hij profvoetballer is want als hij bijvoorbeeld een acteur, zanger of alleen een tv figuur was zonder voetbalcarrière dan was hij met alles uit het verleden erbij misschien zelfs gecanceld?
 
Terug
Bovenaan Onderaan