Engels voetbal

Ach, over een jaar nog twee als hij naar Barca of zo wil vertrekken, gooit hij zijn kont weer tegen de krib, om vervolgens het volgende logo te kussen. De meeste fans denken dat spelers die dit doen echt een verbinding met een club hebben,
Maar het is letterlijk alleen voor de bühne.
En toch. Snap ik dat je blij bent met de club. Is toch een mega eer om te spelen bij een club als man utd, real Madrid, barca en noem maar op.

Het is geen echte liefde. Maar trots kan het zeker zijn.

Dat gezegt te hebben is Antony een verschrikkelijke vent met vreselijke trekjes.
 
Ik vind het trouwens redelijk wonderbaarlijk dat Ten Hag het voor elkaar heeft gekregen om Ronaldo zonder al te veel drama te laten banken. Die staat te juichen bij de 1-0 van Antony. Best een bizar gezicht.
Ik heb alleen de clipjes van de doelpunten gezien, maar dat was direct het eerste wat mij opviel, en wat m.i. veelzeggend is voor de situatie nu bij United. Het voetbal is er nog niet, maar het geloof is wel terug, en daar begint het bij. Als zelfs de mega-vedette van chagrijnig op de bank naar applaudiserend voor zijn medespelers gaat, dan is dat heel bijzonder te noemen. Ik hoop dat Ten Hag het voor elkaar gaat krijgen om United weer op de rails te krijgen; dat zou ondanks de aankopen van die Real Madrid spelers en eigenlijk gewoon een sterke selectie nu, toch nog steeds een heel knappe prestatie zijn. Het is niet niks om een club van dat formaat waar het chagrijn en de faalhazerij zo lang geheerst heeft weer uit het graf te laten herrijzen. Nederland kan na LvG wel weer een echte top coach gebruiken, ook met het oog op het Nederlands elftal. Daarna de topspelers, en met name topaanvallers nog, waar Nederland zo lang om bekend stond. Die net-niet spelers waar we het nu al tijden mee moeten stellen zijn Nederlands-elftal-onwaardig.
 
Ik heb alleen de clipjes van de doelpunten gezien, maar dat was direct het eerste wat mij opviel, en wat m.i. veelzeggend is voor de situatie nu bij United. Het voetbal is er nog niet, maar het geloof is wel terug, en daar begint het bij. Als zelfs de mega-vedette van chagrijnig op de bank naar applaudiserend voor zijn medespelers gaat, dan is dat heel bijzonder te noemen. Ik hoop dat Ten Hag het voor elkaar gaat krijgen om United weer op de rails te krijgen; dat zou ondanks de aankopen van die Real Madrid spelers en eigenlijk gewoon een sterke selectie nu, toch nog steeds een heel knappe prestatie zijn. Het is niet niks om een club van dat formaat waar het chagrijn en de faalhazerij zo lang geheerst heeft weer uit het graf te laten herrijzen. Nederland kan na LvG wel weer een echte top coach gebruiken, ook met het oog op het Nederlands elftal. Daarna de topspelers, en met name topaanvallers nog, waar Nederland zo lang om bekend stond. Die net-niet spelers waar we het nu al tijden mee moeten stellen is Nederland-onwaardig.
Helemaal eens. Eerlijk gezegd had ik niet voor mogelijk gehouden dat hij tot zoiets in staat zou zijn. Om met echte vedetten zo te kunnen werken. Heb ik onze Tukkerse Tovenaar toch een beetje onderschat wellicht. Enfin, het is pas het begin en moet allemaal nog maar blijken, maar de voortekenen zijn niet slecht.
 
You know, hé hé hé, this game was totally kreesie, hé hé hé, we were not good in possession hé but also we need the rest-defence to be better, hé hé hé that's why I brought Donny from the Little River hé, but he played like he was swimming in the pool instead of the river hé, that's not good hé, he go back bench again so we call him Donny from the Bench again hé.

Ik kreeg gisteren een interview van Ten Hag voorgeschoteld, dat hè zit er in het Engels alsnog goed ingebakken ja. :lol:
 

Chelsea ontslaat Thomas Tuchel​

link

Chelsea heeft Thomas Tuchel ontslagen.
De nieuwe eigenaar Todd Boehly heeft nu zijn conclusies getrokken. In het statement op de website van Chelsea valt te lezen dat de nieuwe eigenaren het honderd dagen na de overname 'het juiste moment vinden voor deze transitie' om een stap vooruit te zetten met de club.

Chelsea football club part company with Thomas Tuchel
There will be no further comment until a new head coach appointment is made.

Tuchel was sinds januari 2021 in dienst. De voormalig coach van Borussia Dortmund en Paris Saint-Germain was op dat moment de opvolger van clubicoon Frank Lampard en won in zijn eerste seizoen meteen de Champions League met Chelsea.
 
Ten Hag kreeg na 2 gewonnen potjes in September al de manager van de maand trofee. Die dachten weer even de weg naar boven gevonden te hebben, mooie afgang
 
Manchester City Manchester United 6-3
54% Balbezit 46%
22 Doelpogingen 12
10 Schoten op doel 8
6 Schoten naast doel 1
5 corners 1

De 2e set begint na de reclame. :lmao: ;)
 
Ten Hag kreeg na 2 gewonnen potjes in September al de manager van de maand trofee. Die dachten weer even de weg naar boven gevonden te hebben, mooie afgang
Misschien hebben ze dat ook wel. Uiteindelijk met 3 goals verschil verliezen, kan tegen City gebeuren. Die Haaland maakt in zijn eentje dat hele team 50% beter. Hem + De Bruyne is gewoon een cheat code waar bijna geen enkele defensie tegen opgewassen is.
 
Misschien hebben ze dat ook wel. Uiteindelijk met 3 goals verschil verliezen, kan tegen City gebeuren. Die Haaland maakt in zijn eentje dat hele team 50% beter. Hem + De Bruyne is gewoon een cheat code waar bijna geen enkele defensie tegen opgewassen is.
Manchester City stond met rust 4-0 voor en in de 73e minuut met 6-1. Manchester United scoorde de 6-2 en 6-3 pas in de 84e en 91e minuut (Penalty). Het is gewoon in afgang voor Manchester United.
:unsure: Het is wel vreemd dat de scheidsrechter de regels niet kent en gewoon Manchester United nog 2 keer liet scoren in de 1e set die al met 6-1 afgelopen was. :confused: ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan