Engels voetbal

Wordt allemaal nog veel pijnlijker als straks de grote rivaal met Pep, Kevin en Haaland alles wint wat er te winnen valt. Nummer 1 favoriet voor de CL-eindzege.
 
Op het Man United forum zijn ze er ook achter gekomen dat ze misschien iets te veel geld hebben uitgegeven aan Martinez. Ze verlangen daar terug naar de dagen van Blind achterin (serieus, ik verzin dit niet. Hoe wanhopig kun je zijn?)
Blind is gewoon écht een heel goede voetballer die overal onderschat wordt.

Wordt nu wel ietsje minder.
 
Er zitten daar bij United ook teveel spelers die er al veel te lang zitten. Ze zouden eigenlijk sowieso per direct afscheid moeten nemen van De Gea, Shaw, Lindelof en Martial. Dat is een kern aan spelers die verbinding heeft met al die faaljaren ervoor. C.Ronaldo is al helemaal een splijtzwam daar, en waarschijnlijk een veel te grote invloed in de kleedkamer, dus die zou je eigenlijk ook direct zijn contract moeten ontbinden. Echt helemaal opnieuw beginnen dus, en bouwen aan een nieuwe kern, die er fris instaat. Ook hebben ze nieuwe spitsen nodig.
 
Er zitten daar bij United ook teveel spelers die er al veel te lang zitten. Ze zouden eigenlijk sowieso per direct afscheid moeten nemen van De Gea, Shaw, Lindelof en Martial. Dat is een kern aan spelers die verbinding heeft met al die faaljaren ervoor. C.Ronaldo is al helemaal een splijtzwam daar, en waarschijnlijk een veel te grote invloed in de kleedkamer, dus die zou je eigenlijk ook direct zijn contract moeten ontbinden. Echt helemaal opnieuw beginnen dus, en bouwen aan een nieuwe kern, die er fris instaat. Ook hebben ze nieuwe spitsen nodig.
Heb niks met MU, kijk er nooit naar.
Lees je post ook met interesse.
Shaw, was dat die gozer die zijn been brak door Moreno?

Opgeteld blijven er nav je schrijven 4 spelers over.
Martinez, van de Beek en nog twee.
 
Heb wel met EtH te doen. Stel me zo voor hoe hij nu thuis zit. Proberen om de heksenketel eventje te ontvluchten, wat niet lukt want de heksenketel zit in zijn hoofd. Niet kunnen slapen. Beetje in paniek. Verdrietig. Misschien huilt hij wel. ‘Waar ben ik aan begonnen?’

Fred Rutten slaapt een stuk beter. Die ging niet mee.
 
Heb wel met EtH te doen. Stel me zo voor hoe hij nu thuis zit. Proberen om de heksenketel eventje te ontvluchten, wat niet lukt want de heksenketel zit in zijn hoofd. Niet kunnen slapen. Beetje in paniek. Verdrietig. Misschien huilt hij wel. ‘Waar ben ik aan begonnen?’

Fred Rutten slaapt een stuk beter. Die ging niet mee.

Erik begon mede dankzij de media ook een beetje teveel in zichzelf te geloven. Het laatste seizoen hier begon hij zich daar ook steeds meer naar te gedragen met rare uitspraken. Dat trok hij ook door bij United door zich ineens bezig te gaan houden met de dug out van United die omgewisseld moest worden. Nog nooit iemand had dit geflikt, maar Erik ging wel even vertellen dat zoiets een beter effect zou hebben.

Daarnaast is hij hier te veel gehyped. Zijn CL jaar was knap, maar die overige jaren in Europa waren nou ook niet echt geweldig. Wat hij daarnaast in de competitie deed met Ajax was ook geen prestatie van formaat ofzo. In zijn eerste jaar ging hij er kansloos af. 2e jaar legde hij het bijna af tegen ons. 3e jaar had hij het geluk van Corona want AZ had zomaar eens die titel kunnen pakken. 4e jaar werd hij dik kampioen. En afgelopen jaar mocht hij god ook op z'n blote knietjes bedanken wij Drommel en Schmidt hadden. Met het budget en de uitgaven die werden gedaan moet je ieder jaar dik kampioen worden. Daarnaast had hij soms zijn eigen spelers nodig om hem te vertellen hoe ze nou eigenlijk moesten spelen.

Mocht Gakpo ons trouwens verlaten voor deze club. Dan is mijn sympathie ook snel verdwenen hoor. Je gaat toch niet meer voor je plezier bij deze gevallen troep gaat voetballen.
 
Laatst bewerkt:
En dan willen ze Gakpo halen als 1 van de reddingen :lmao: Als iemand de PL niet aan kan is hij het, maar hopelijk leest MANU niet ons forum dus gewoon kopennnnnn
 
PSV moet hier ook op inspringen, kat in het nauw, ManU moet nu wat, als ze Gakpo willen hebben gewoon 55 miljoen vragen, supporters eisen nu transfers.
 
Ben van mening dat ze Luckassen best mogen hebben voor 20mlj. Maar Cody, als kind vd club, zijn carriere in het slob gooien maar zelf wel binnen te lopen vind ik niet eerlijk naar die jongen.
Ik bedoelde ermee als ManU hem wil en Cody wil daar, God mag weten waarom, toch heen dan maar misbruik maken van de situatie, of eerder gebruik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan