Engels voetbal

Of Ajax er zo goed op staat in het buitenland als sommige media in ons land ons willen wijsmaken is maar zeer de vraag.
Binnen de UEFA en CL is het echt maar een kleintje.
Mijn post over "nep" had overigens meer betrekking op de nul komma nul nieuwswaarde van zo'n artikel en filmpje dan over Ten Hag persoonlijk.
Ik ben met je eens dat de Engelse media altijd zeer extreem zijn in hun oordeel over iets of iemand. Een enkele uitzondering daargelaten, zoals Guardian, Observer, Sunday Times.
Die kennen wel het woord/weerwoord principe en het begrip nuance.
Een Nederlandse trainer in het buitenland gebeurt nog zelden. Wanneer het dan ook nog om ManU gaat ja dan blijven dit soort berichten ons bestoken.
 
Of Ajax er zo goed op staat in het buitenland als sommige media in ons land ons willen wijsmaken is maar zeer de vraag.
Binnen de UEFA en CL is het echt maar een kleintje.
Mijn post over "nep" had overigens meer betrekking op de nul komma nul nieuwswaarde van zo'n artikel en filmpje dan over Ten Hag persoonlijk.
Ik ben met je eens dat de Engelse media altijd zeer extreem zijn in hun oordeel over iets of iemand. Een enkele uitzondering daargelaten, zoals Guardian, Observer, Sunday Times.
Die kennen wel het woord/weerwoord principe en het begrip nuance.
Als ik social media mag geloven staat ajax er zeer goed op in het buitenland. Officiële kanalen van de CL die regelmatig flashbacks over Ajax posten en de reacties daarop zijn vaak ook alleen maar positief
 
Of Ajax er zo goed op staat in het buitenland als sommige media in ons land ons willen wijsmaken is maar zeer de vraag.
Binnen de UEFA en CL is het echt maar een kleintje.
Mijn post over "nep" had overigens meer betrekking op de nul komma nul nieuwswaarde van zo'n artikel en filmpje dan over Ten Hag persoonlijk.
Ik ben met je eens dat de Engelse media altijd zeer extreem zijn in hun oordeel over iets of iemand. Een enkele uitzondering daargelaten, zoals Guardian, Observer, Sunday Times.
Die kennen wel het woord/weerwoord principe en het begrip nuance.
Ik lees dan ook bijvoorbeeld sentimenten van Engelsen op social media, M. United fora etc. Die zien Ajax als een club die mooi voetbal speelt en hopen dat Ten Hag dat naar United brengt.
 
Leuk voor Ajax als dat zo is.
Ik kom sowieso nooit op sites van andere clubs.
Wel was ik liefhebber van BBC's Match of the Day.
Maar nu ook daar traditie en echt Brits voetbal hebben plaatsgemaakt voor het grote geld en wat daarbij komt kijken is mijn interesse verflauwd.
Wat me nog wel bijstaat over faam in het buitenland is dat o.a. in Latijns Amerika PSV nog altijd een grote naam heeft.
Zo ook bij mijn vrienden - uit de vorige eeuw ;) - in Engeland.
 
Leuk voor Ajax als dat zo is.
Ik kom sowieso nooit op sites van andere clubs.
Wel was ik liefhebber van BBC's Match of the Day.
Maar nu ook daar traditie en echt Brits voetbal hebben plaatsgemaakt voor het grote geld en wat daarbij komt kijken is mijn interesse verflauwd.
Wat me nog wel bijstaat over faam in het buitenland is dat o.a. in Latijns Amerika PSV nog altijd een grote naam heeft.
Zo ook bij mijn vrienden - uit de vorige eeuw ;) - in Engeland.
De 17e eeuw?
 
Kwam op mijn youtube aanbevelingen een persconferentie voorbij van Ten Hag in Australië. Dat Engels van hem:FP:. Op zulke momenten voelt het wel lekker om een tweede nationaliteit te hebben naast de Nederlandse...

Afgezien daar van lijkt het mij wel een hele goede coach. Fernandes is zeer te spreken over hem en dat is na Ronaldo toch wel de vedette van de ploeg. Nu Koeman van het toneel verdwenen is bij Barca is hij de enige Nederlandse trainer in het buitenland van een grote club. Ik hoop dat ie het goed gaat doen. Tja, krijg de kaas uit mij toch niet helemaal weggesmolten
 
Kwam op mijn youtube aanbevelingen een persconferentie voorbij van Ten Hag in Australië. Dat Engels van hem:FP:. Op zulke momenten voelt het wel lekker om een tweede nationaliteit te hebben naast de Nederlandse...

Afgezien daar van lijkt het mij wel een hele goede coach. Fernandes is zeer te spreken over hem en dat is na Ronaldo toch wel de vedette van de ploeg. Nu Koeman van het toneel verdwenen is bij Barca is hij de enige Nederlandse trainer in het buitenland van een grote club. Ik hoop dat ie het goed gaat doen. Tja, krijg de kaas uit mij toch niet helemaal weggesmolten
Gesmolten kaas is dan ook erg lekker. #teamkaas
 
Man United - Brighton 0-2 Ruststand.
Debuutwedstrijd Martinez..!

Zoveelste scam van Ajax, maar ze blijven tig miljoen vragen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan