Engels voetbal

'Topper' Virgil had even zijn vinger uit de Dijk gehaald vandaag.
Virgil is geen schim meer van de verdediger die hij de afgelopen 2 seizoenen was...stapelt fout op fout, onderschat situaties en tegenstanders, coacht nauwelijks, lijkt niet gefocust te zijn en is opbouwend minder dan voorgaande jaren. Op deze wijze raakt hij straks zijn aanvoerdersband bij Oranje kwijt...
 
stapelt fout op fout, onderschat situaties en tegenstanders
Als je dag in dag uit te horen krijgt dat je misschien wel de beste ter wereld bent dan wordt je zelfgenoegzaam en dat kost je uiteindelijk die vastberadenheid die je op dat hoogste niveau gebracht heeft, met dit tot gevolg.
 
Als je dag in dag uit te horen krijgt dat je misschien wel de beste ter wereld bent dan wordt je zelfgenoegzaam en dat kost je uiteindelijk die vastberadenheid die je op dat hoogte niveau gebracht heeft, met dit tot gevolg.
En als je dus echt de allerbeste wil worden, moet je hier doorheen en er weer bovenop komen. Zoals het aloude cliche zegt: Aan de top komen is makkelijker dan er blijven.

Maar ik heb wel vertrouwen in hem hoor. Geweldige verdediger. Wat hem het meeste tegenhoudt is zijn concentratie, en dat kun je makkelijker opvijzelen dan inzicht of fysiek.
 
En als je dus echt de allerbeste wil worden, moet je hier doorheen en er weer bovenop komen. Zoals het aloude cliche zegt: Aan de top komen is makkelijker dan er blijven.

Maar ik heb wel vertrouwen in hem hoor. Geweldige verdediger. Wat hem het meeste tegenhoudt is zijn concentratie, en dat kun je makkelijker opvijzelen dan inzicht of fysiek.
Als toevoeging: dat nonchalante en makkelijk denken er uit krijgen. Dat deed hij vorig jaar ook al maar het team was zo geweldig dat dat niet echt opviel. Gullit zei dat ie wel eens tegen van Dijk had gezegd dat hij alles wat hij kan niet altijd laat zien. Je moet voor de rest ook niet vergeten dat de beste man tot zijn 26e bij allerlei middelmatige clubs heeft gespeeld. Ik denk zelf niet dat hij het niveau van vorig jaar nog kan halen, hun hele team niet. En dat ze geen honger naar succes hebben dit jaar zie je ook in hun transferbeleid: ze hebben niet echt aankopen binnen gehaald die een grote dreiging vormen voor wat er op het veld staat. Als die Adrian je reserve keeper is na alle blunders die hij vorig seizoen maakte, dan heb je als beleidmakers echt zitten slapen. En aan geld zou dat allemaal niet moeten liggen lijkt mij. Gewoon een gebrek aan drive bij de leiding die niet gewend is om elk jaar voor het kampioenschap te gaan. Een soort Feyenoord van Engeland.
 
En als je dus echt de allerbeste wil worden, moet je hier doorheen en er weer bovenop komen. Zoals het aloude cliche zegt: Aan de top komen is makkelijker dan er blijven.

Maar ik heb wel vertrouwen in hem hoor. Geweldige verdediger. Wat hem het meeste tegenhoudt is zijn concentratie, en dat kun je makkelijker opvijzelen dan inzicht of fysiek.
Concentratie makkelijker opvijzelen dan fysiek, dat geloof ik niet zo.
 
Bijzonder verhaal bij Arsenal en het slaat ook echt compleet nergens op. Ze besloten gisteren namelijk hun mascotte te ontslaan, ja het is echt. Miljoenen uitgeven en je mascotte ontslaan om te bezuinigen.

Nu kwam daar natuurlijk veel kritiek op, en besloot Özil om zijn salaris te betalen:


Nu leven we wel in 2020 en is Özil de gebeten hond omdat hij dit blijkbaar alleen voor de publiciteit doet. Mensen, wat zijn we toch ongelofelijk vermoeiend zeg :FP:
 
Van Dijk waarschijnlijk zwaar geblesseerd. Lucky Ajax.
 
Van Dijk waarschijnlijk zwaar geblesseerd. Lucky Ajax.
Liverpool werd echt genaaid door de VAR: dit was rood en penalty en op het eind werd een goal van Liverpool afgekeurd wegens buitenspel wat het absoluut niet was. Wijnaldum werd gepasseerd en mocht pas in de 90e minuut invallen. Met Thiago op het middenveld samen met Fabino en Henderson liep het als een tierelier bij Liverpool, echt een dynamisch middenveld zo. Ik denk dat de club nu Wijnaldum een beetje aan het pesten is omdat hij zijn contract niet wilde verlengen. Hem ontevreden maken zodat hij in de winter toch gaat vertrekken hetgeen toch nog wat geld oplevert.
 
Terecht buitenspel duhh, hij leunt teveel richting de goal, als de pannenkoek gewoon rechtop zou staan was er niks aan de hand geweest :mask:

EkiMX5dXgAAx5GP
 
Terecht buitenspel duhh, hij leunt teveel richting de goal, als de pannenkoek gewoon rechtop zou staan was er niks aan de hand geweest :mask:

EkiMX5dXgAAx5GP
Kweenie hoor. Maar de Liverpool speler blijft toch binnen de gele lijn? En dan is het ook nog zijn arm, die het dichtst bij de lijn is. Daarmee kun je niet scoren en telt dus niet mee bij buitenspel.
 
Liverpool werd echt genaaid door de VAR: dit was rood en penalty en op het eind werd een goal van Liverpool afgekeurd wegens buitenspel wat het absoluut niet was. Wijnaldum werd gepasseerd en mocht pas in de 90e minuut invallen. Met Thiago op het middenveld samen met Fabino en Henderson liep het als een tierelier bij Liverpool, echt een dynamisch middenveld zo. Ik denk dat de club nu Wijnaldum een beetje aan het pesten is omdat hij zijn contract niet wilde verlengen. Hem ontevreden maken zodat hij in de winter toch gaat vertrekken hetgeen toch nog wat geld oplevert.

Zou ik erg ondankbaar vinden richting Gini. Zo'n lieve kerel, geliefd bij de fans, nooit vervelend, mooie dingen bereikt en zeker een belangrijke rol gespeeld in dat alles. Dan is dit toch niet de manier om tot een einde te komen? Topclub onwaardig.
 
Zou ik erg ondankbaar vinden richting Gini. Zo'n lieve kerel, geliefd bij de fans, nooit vervelend, mooie dingen bereikt en zeker een belangrijke rol gespeeld in dat alles. Dan is dit toch niet de manier om tot een einde te komen? Topclub onwaardig.
Lijkt me ook niet dat Klopp hieraan mee zal doen. Een echt mensen mens die veel om zijn spelers geeft.
 
Van Dijk scheurt zijn kruisband en is 7 tot 8 maanden zoet. Dag EK.

Dat is heel erg kut voor Virgil van Dijk. :sad:

Virgil van Dijk kwam hard in botsing met Everton-doelman Jordan Pickford, die met zijn voeten vooruit inkwam op Van Dijk. De getroffen 29-jarige mandekker greep direct naar zijn knie en liet zich vervolgens vervangen door Joe Gomez. De VAR boog zich daarop nog over het incident, maar besloot niet in te grijpen, omdat Van Dijk voorafgaand aan het moment buitenspel stond.

Dus Van Dijk staat buitenspel. De keeper Pickford maakt een zware overtreding.
Voor Van Dijk is het einde seizoen en Pickford komt er gewoon mee weg. :sick: :braak:
 
Laatst bewerkt:
Dat is heel erg kut voor Virgil van Dijk. :sad:

Virgil van Dijk kwam hard in botsing met Everton-doelman Jordan Pickford, die met zijn voeten vooruit inkwam op Van Dijk. De getroffen 29-jarige mandekker greep direct naar zijn knie en liet zich vervolgens vervangen door Joe Gomez. De VAR boog zich daarop nog over het incident, maar besloot niet in te grijpen, omdat Van Dijk voorafgaand aan het moment buitenspel stond.

Dus Van dijk staat buitenspel. De keeper Pickford maakt een zware overtreding.
Voor Van dijk is het einde seizoen en Pickford komt er gewoon mee weg. :sick: :braak:

Dus als een speler buitenspel staat mag je hem gewoon een drie dubbele beenbreuk trappen? Goed om te weten
 
Terug
Bovenaan Onderaan