Engels voetbal

Burnley - Chelsea 0-3
Ziyach scoorde de 0-1 en gaf bij de 0-3 de assist.
Na een moeizaam begin bij Chelsea schijnt hij zijn draai te vinden.
 
Burnley - Chelsea 0-3
Ziyach scoorde de 0-1 en gaf bij de 0-3 de assist.
Na een moeizaam begin bij Chelsea schijnt hij zijn draai te vinden.
Hij gaat ook gewoon zijn draai vinden daar. Is gewoon een goede technische speler. Tegen Burnley en Krasnodar is het echter minder moeilijk dan tegen de top 7 (normale top 7...) van de PL en daar moet Chelsea van winnen om eens kampioen te worden na zoveel jaren en nu ook zoveel aankopen.
 
Salah was te zien bij de bruiloft van zijn broer in Egypte. Een hij maar dansen en zingen tussen de menigte. Is vandaag positief getest. IQ kun je niet kopen.
 
Salah was te zien bij de bruiloft van zijn broer in Egypte. Een hij maar dansen en zingen tussen de menigte. Is vandaag positief getest. IQ kun je niet kopen.
Tja, ik heb geen laag IQ, maar als ik straks een feest zou hebben waar mijn vrienden en familie komen waarvan ik de meeste nu al tijden niet meer live heb gezien, dan weet ik ook niet of ik de hele avond afstand zou houden. Zeker niet na een aantal drankjes en/of bij een feest wat waarschijnlijk maar een keer gevierd word. (bruiloft van broer).

Het zijn af en toe net mensen. Het is niet slim, maar om nou zijn IQ aan te vallen.
 
Tja, ik heb geen laag IQ, maar als ik straks een feest zou hebben waar mijn vrienden en familie komen waarvan ik de meeste nu al tijden niet meer live heb gezien, dan weet ik ook niet of ik de hele avond afstand zou houden. Zeker niet na een aantal drankjes en/of bij een feest wat waarschijnlijk maar een keer gevierd word. (bruiloft van broer).

Het zijn af en toe net mensen. Het is niet slim, maar om nou zijn IQ aan te vallen.
Ik denk dat iemand als Salah waar honderden miljoenen mensen tegen op kijken toch een heel andere positie inneemt dan jij en ik... Bovendien heeft iemand die 20 miljoen per jaar verdient een grote verantwoordelijkheid tov zijn club en zeker in deze tijden waarin zijn club al een hoop spelers moet missen. En met alle respect, zelfs als jij in deze tijd tussen tientallen mensen gaat staan zingen en dansen, dan twijfel ik toch aan je intelligentie en boven alles je besef over dit virus....
 
Tja, ik heb geen laag IQ, maar als ik straks een feest zou hebben waar mijn vrienden en familie komen waarvan ik de meeste nu al tijden niet meer live heb gezien, dan weet ik ook niet of ik de hele avond afstand zou houden. Zeker niet na een aantal drankjes en/of bij een feest wat waarschijnlijk maar een keer gevierd word. (bruiloft van broer).

Het zijn af en toe net mensen. Het is niet slim, maar om nou zijn IQ aan te vallen.
Ik speelde een tijdje geleden nog op een bruiloft. Kleinschalig. De mensen wilden het perse door laten gaan, hoewel echt 98 procent van de bruiloften uitgesteld is. Hoe dan ook was het buiten en had de trouwlocatie eigenlijk aan alle maatregelen voldaan. Maarrrrr.. toen kwam er toch een eerste biertje. En hoewel er expres geen dansvloer was en wij louter voor de achtergrond waren ingehuurd zag je toch de grenzen wat vervagen. Nu traden de eigenaren van deze locatie streng op, maar ik kan me zo voorstellen dat dat niet altijd lukt of gebeurt. Is dat stom? Ja. Is het menselijk? Ook ja. Hoezeer ik ook voor het naleven van de maatregelen ben om maar zo snel mogelijk dit globale probleem achter ons te kunnen laten, ben ik ook niet direct voorstander van de harde woorden die steeds vallen. Het goede kampje tegen het slechte kampje. Mensen die illegaal feesten geven, mensen in het gezicht hoesten of testlocaties slopen kun je in mijn ogen dom en egoïstisch noemen. Aanpakken en straffen. Maar er is ook een hele grote groep die echt wel zijn best doet, maar toch een keer een foutje maakt. Het is dat profvoetballers onder een vergrootglas liggen, maar ik vind dit van een andere categorie. Beetje het verschil tussen echt heel dom en een beetje dom, zeg maar. Een beetje nuanceren kan geen kwaad, ook als de ander een keer een fout maakt.
 
Tja, ik heb geen laag IQ, maar als ik straks een feest zou hebben waar mijn vrienden en familie komen waarvan ik de meeste nu al tijden niet meer live heb gezien, dan weet ik ook niet of ik de hele avond afstand zou houden. Zeker niet na een aantal drankjes en/of bij een feest wat waarschijnlijk maar een keer gevierd word. (bruiloft van broer).

Het zijn af en toe net mensen. Het is niet slim, maar om nou zijn IQ aan te vallen.
Het domste vind ik is om nu een bruiloft te vieren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het domste vind ik is om nu een bruiloft te vieren.
Zo zal degene die kleinschalig een bruiloft viert vinden dat diegene die zonodig in een zwembad wil sporten dat best even anders op kan lossen. ;) Het is maar net wat belangrijk voor je is.
Iedereen beweegt binnen zijn of haar mogelijkheden. Meestal gaat het goed. Soms niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan