Engels voetbal

Everton 0-1 voor tegen Manchester City. :) Kevin de Bruyne heeft vlak voor rust een Penalty gemist. Ook hij kan het dus. :shifty:

in de 69e minuut een nieuwe Penalty voor Manchester City. Aguero schiet ook mis. :lol:
Stekelenburg stopt 2 Penalty's. :clap:
 
Everton 0-1 voor tegen Manchester City. :) Kevin de Bruyne heeft vlak voor rust een Penalty gemist. Ook hij kan het dus. :shifty:

in de 69e minuut een nieuwe Penalty voor Manchester City. Aguero schiet ook mis.
Stekelenburg stopt 2 Penalty's. :clap:
Je bent me net voor, werelds hoe ie zijn club op de been houdt... En terwijl ik dittik.... 1-1
 
Manchester City - Everton 1-1. :D
Manchester City heeft het zelf laten liggen. :puh: 2 Penalty's missen.:FP:
 
Everton 0-1 voor tegen Manchester City. :) Kevin de Bruyne heeft vlak voor rust een Penalty gemist. Ook hij kan het dus. :shifty:

in de 69e minuut een nieuwe Penalty voor Manchester City. Aguero schiet ook mis. :lol:
Stekelenburg stopt 2 Penalty's. :clap:

Kopen die 2! Perfect voor PSV.
 
Wat vind ik die Mourinho toch een eerste klas lul met vingers. Erg prettig dat ook hij ManU niet aan de praat krijgt.

klik

Toch ook een kwaliteit... die man krijgt het altijd voor elkaar om mijn sympathie voor een club binnen een paar maanden als sneeuw voor de zon te laten verdwijnen. Stiekem vind ik het ook wel leuk om te zien dat hij niet (veel) beter presteert dan Louis van Gaal.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jullie krijgen beide punten van mij voor deze mooie posts.
 
Toch ook een kwaliteit... die man krijgt het altijd voor elkaar om mijn sympathie voor een club binnen een paar maanden als sneeuw voor de zon te laten verdwijnen. Stiekem vind ik het ook wel leuk om te zien dat hij niet (veel) beter presteert dan Louis van Gaal.

Ik heb geen hekel aan Mourinho maar vind het ook prima dat hij nog slechter presteert dan van Gaal. Vind het heerlijk dat die zogenaamde Unitedsupporters die wel even van tevoren wisten dat het onder Mourinho zoveel beter zou gaan, tactisch als spelmatig, dan onder van Gaal, er nu bekocht vanaf komen en de realiteit onder ogen moeten zien dat hij het eigenlijk zo slecht nog niet deed, ook al was het geestdodend saai voetbal wat er vertoond werd. Nog veel meer geïnvesteerd dan van Gaal, en gewoon nog slechter presteren. En maar vol blijven houden met Fellaini op het middenveld :FP: en Lingard boven Martial blijven verkiezen; die Mikhitaryan of hoe je het ook spelt voor veel geld aankopen en nauwelijks speeltijd geven; tja. Bovendien, een echte vriend steekt natuurlijk geen dolk bij de ander in de rug, zoals Mourinho gedaan heeft door achter de rug van v.Gaal om al handjeklap te doen met de leiding om daar het stokje over te nemen.
Ik zei het van tevoren al dat het echt de slechtste zet zou kunnen zijn die je zou kunnen maken, om na wat van Gaal heeft proberen op te zetten een coach als Mourinho aan te stellen, maar die leiding daar is zo dom, heeft zo weinig verstand van voetbal, dat is echt ongelooflijk.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels is het in de 70e minuut 4-0 voor Chelsea. Manchester United krijgt een pak slaag. :slap:
Ze missen Memphis Depay. ;) Die ziet niet bij de wedstrijdselectie.
 
Laatst bewerkt:
pogingen 11 tegen 11
op de goal 4 tegen 3... Werkelijk alles wat er in kan vliegen vliegt er in (bij Chelsea)
 
Spanning aan de top

1 Manchester City 9-20
2 Arsenal 9-20
3 Liverpool 9-20
4 Chelsea 9-19
5 Tottenham Hotspur 9-19
 
Terug
Bovenaan Onderaan