Engels voetbal

Helaas zag Blind er twee keer niet lekker uit.

1-2 Zlatan Ibrahimovic nu

Bij de tweede goal heft hij idd buitenspel op, bij de eerste staat hij stil en kan niet reageren nadat een medespeler juist verzaakt het kopduel aan te gaan waardoor de Bruijne gewoon op het juiste moment de bal meekrijgt.

Heerlijk om Mourinho op zijn bek te zien gaan, de vuillakkerij van Sladan, Rooney en Faalhaas Fellaini ten spijt en het falen van Pogba maken het feest voor City compleet
 
Totaal geen lijn in het spel van United gezien. Zlatan maar zeker Pogba totaal onzichtbaar. City bepaalde op het veld wat er moest gebeuren. Terechte uitslag.
 
Totaal geen lijn in het spel van United gezien. Zlatan maar zeker Pogba totaal onzichtbaar. City bepaalde op het veld wat er moest gebeuren. Terechte uitslag.

Ik weet het niet. Madame Blind let twee keer niet op en het staat 0-2. Al vanaf de 0-1 zat City in het zadel omdat ze lekker konden reageren en er in de omschakeling snel uit konden komen met die snelle spelers. En dan helpen twee niet gegeven pingels ook niet echt mee (hands van die Argentijn en de tackle van Bravo). Hoe dan ook: United moest het spel maken en dat ging hen inderdaad niet al te best af. Eerste helft compleet vleugellam (onze Armeense vriend en Lindgard speelden erg bedroevend), Pogba speelde erg matig, Felaini en Blind hebben gewoon het niveau niet etc. Dat mag je Mourinho aanrekenen: had gewoon begonnen met de snelle Rashford op links, Herrera naast Pogba, die vieze Smalling i.p.v. Blind en achteraf gezien Mata i.p.v. die Armeniër. En dan gelijk beginnen zoals ze de tweede helft begonnen: niet tam afwachten, maar gewoon gelijk druk zetten.

Hoe dan ook, leuk voor Bravo. Gunde hem wel zijn succesje na zijn blunder. Geweldige keeper.
 
Ik weet het niet. Madame Blind let twee keer niet op en het staat 0-2. Al vanaf de 0-1 zat City in het zadel omdat ze lekker konden reageren en er in de omschakeling snel uit konden komen met die snelle spelers. En dan helpen twee niet gegeven pingels ook niet echt mee (hands van die Argentijn en de tackle van Bravo). Hoe dan ook: United moest het spel maken en dat ging hen inderdaad niet al te best af. Eerste helft compleet vleugellam (onze Armeense vriend en Lindgard speelden erg bedroevend), Pogba speelde erg matig, Felaini en Blind hebben gewoon het niveau niet etc. Dat mag je Mourinho aanrekenen: had gewoon begonnen met de snelle Rashford op links, Herrera naast Pogba, die vieze Smalling i.p.v. Blind en achteraf gezien Mata i.p.v. die Armeniër. En dan gelijk beginnen zoals ze de tweede helft begonnen: niet tam afwachten, maar gewoon gelijk druk zetten.

Hoe dan ook, leuk voor Bravo. Gunde hem wel zijn succesje na zijn blunder. Geweldige keeper.
Klopt. Mikhytarian wordt m.i. de zoveelste flop die vanuit Dortmund naar de top gaat en weer terugkeert naar Dortmund. Mata speelde de eerste wedstrijden gewoon heel goed maar wordt er nu naast gezet. En Smalling is idd. beter dan Blind. Maar ik dacht dat hij nog niet in vorm was na zijn blessure en daarom Blind steeds er in mocht blijven staan?
En Fellaini is een zeer slecht versie van Pogba zelf die nu ook heel slecht was. Mourinho koos zoals zo vaak voor kracht en verdedigend werk maar werd afgetroefd door Silva en De Bruyne. United miste net als vorig jaar creativiteit op het middenveld. En als Mourinho voorin ook nog eens gaat spelen met Lingard ipv Martial dan verdient hij het niet om te winnen.
 
Laatst bewerkt:
Nou dat van Martial begrijp ik wel hoor. Die speelt sinds het EK als een krant. Ik ben dol op hem, maar hij heeft het nu al een hele tijd niet.
 
Sunderland- Everton 0-3

60' 0 - 1 Romelu Lukaku
68' 0 - 2 Romelu Lukaku
71' 0 - 3 Romelu Lukaku

:unsure: Toch lekker zo'n spits. :rolleyes: Everton doet het goed onder de Koemannen.
 
Chelsea - Liverpool 1-2 eindstand ... mooi. :)

De Liverpool fans zongen in de laatste minuten "you'll never walk alone" in Stamford Bridge. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan