Engels voetbal

Zo leuk dat Tottenham gewoon geen profijt kon nemen van het gelijkspel van Leicester. Was er zo blij mee.
Top gedaan West Ham! Mijn hele dag was weer goed.
Als Arsenal ze nou even verslaat aankomend weekend en Leicester ook weer wint is alles weer prima. Al zal het niet makkelijk worden voor Arsenal zonder Cech die geblesseerd uitviel.
Mooi dat City ook verloor van Liverpool. Dat is altijd leuk.

En nog een geblesseerde bij Arsenal.

Nog meer rampspoed Arsenal: ook Koscielny mist derby.
http://www.vi.nl/nieuws/nog-meer-rampspoed-arsenal-ook-koscielny-mist-derby.htm
 
T's en d's zijn lastig

Als je de d's en t's goed wil kunnen gebruiken, moet het je 'iets' kunnen schelen. Ik denk dat het velen gewoon totaal niks boeit en we ze daarom 'eigenlijk' gewoon met rust zouden moeten laten. Als iemand Hendricks schrijft verdient diegene wel gewoon een ban :D
 
Als je de d's en t's goed wil kunnen gebruiken, moet het je 'iets' kunnen schelen. Ik denk dat het velen gewoon totaal niks boeit en we ze daarom 'eigenlijk' gewoon met rust zouden moeten laten. Als iemand Hendricks schrijft verdient diegene wel gewoon een ban :D

Ja dat dus. Ik besteed er gewoon weinig tijd aan om mijn teksten op een forum te checken voor d's en t's. Als ik een verhaal schrijf in het Engels is het ook niet nodig. Ik schrijf zoveel Engels de laatste tijd dat mijn Nederlands het raam uit gaat vrees ik.
 
2e gele kaart en dus rood voor Francis Coquelin. Arsenal moet met 10 man verder vanaf de 55e minuut.
 
Tottenham Hotspur scoort 1-1. (Toby Alderweireld )

:edit: en 2 minuten later is het 2-1. Mooie goal van Harry Kane
 
Laatst bewerkt:
Tottenham Hotspur - Arsenal 2-2 eindstand. Vanavond kan Leicester weer verder uitlopen als het wint uit tegen Watford.
 
Oud-Vitessenaar Traoré zet Chelea met een geweldig schot op voorsprong.
 
Oud-Vitessenaar Traoré zet Chelea met een geweldig schot op voorsprong.

Die kreeg wel een tijd om te doen wat hij wilde zeg. En dan zeggen ze iets over de intensiteit en het reactievermogen van Ereivisie-voetballers.

Uiteraard wel een dik schot!
 
Watford - Leicester City 0-1. :clap:
Leicester City staat nu 5 punten voor op Tottenham Hotspur en 8 punten voor op Arsenal.
 
Mooi he.
Mijn weekend is weer goed. Prachtig team dat Leicester, ook al wat het niet hun beste wedstrijd. Toch winnen. Dat is de eigenschap van de echte kampioen.

De teamspirit is ook echt bijna ontroerend om te zien daar. Echt iedereen ligt goed met elkaar. Iedereen communiceert constant, iedereen steunt elkaar, ze hebben lol met elkaar. Wat een mooi team. Echt het voorbeeld van hoe elk team zou moeten functioneren.
 
Manchester United moet na 27 minuten met 10 man verder na rood voor Juan Mata. (binnen 4 minuten 2x geel :FP:) Memphis staat niet in de basisopstelling.
Stand is nog 0-0.
 
Terug
Bovenaan Onderaan